Atam Takipte

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Sabah iş çıkışı gökyüzüne baktım ve....

544915_10151243441314090_888705140_n.jpg


Kutlamaya hazır mısınız? Biz hazırız.

396247_10151243505564090_1666264976_n.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel yakalamışsın..
Takipte olalım aman..Bu Cumhuriyet düşmanları belki korkar...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Atatürk" ve "Devrim".

Atatürk deyince beni heyecanlandıran ve aklıma ilk gelen kelime bu aslında.Bugün Atatürkçü geçinen uç noktadaki tiplere bakınca Atatürk'ü seven bir Türk genci olarak utanıyorum.

Hocam mesajımı üstüne alınma.Bugün yaşanan olayların bu mesajı yazmamda etkisi yoktur.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
çok hisli bir konu. tam da "en hakiki mürşid ilimdir, fendir" diyen silüet sahibinin işaret ettiği doğrultuda bir bakış açısı olmuş :mrgreen:

Takipte olalım aman..Bu Cumhuriyet düşmanları belki korkar...:cat:

aman aman azizim. hafazanallah! evlerimizin kapısına samırsak asalım :cherry:
ama evvela cumhuriyetin halkın kendi hükümet başkanını kendi seçtiği bir yönetim biçimi olduğunu öğrenelim, bilahare esas cumhuriyet düşmanı kimmiş değerlendirelim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sana gaz yapar bu konu...
Daha hissiyatı kuvvetli konulara bak sen ;)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
26 ağustos gecesinde saatlar
iki otuzdan beş otuza kadar
ve
izmir rıhtımından akdeniz'e
bakan nefer



saat 2.30.

kocatepe yanık ve ihtiyar bir bayırdır,
ne ağaç, ne kuş sesi,
ne toprak kokusu vardır.
gündüz güneşin,
gece yıldızların altında kayalardır.
ve şimdi gece olduğu için
ve dünya karanlıkta daha bizim,
daha yakın,
daha küçük kaldığı için
ve bu vakitlerde topraktan ve yürekten
evimize, aşkımıza ve kendimize dair
sesler geldiği için
kayalıklarda şayak kalpaklı nöbetçi
okşayarak gülümseyen bıyığını
seyrediyordu kocatepe'den
dünyanın en yıldızlı karanlığını.
düşman üç saatlik yerdedir
ve hıdırlık-tepesi olmasa
afyonkarahisar şehrinin ışıkları gözükecek.
kuzeydoğuda güzelim-dağları



ve dağlarda tek
tek

ateşler yanıyor.
ovada akarçay bir pırıltı halinde
ve şayak kalpaklı nöbetçinin hayalinde
şimdi yalnız suların yaptığı bir yolculuk var :
akarçay belki bir akar su,
belki bir ırmak,
belki küçücük bir nehirdir.
akarçay dereboğazı'nda değirmenleri çevirip
ve kılçıksız yılan balıklarıyla
yedişehitler kayasının gölgesine girip
çıkar.
ve kocaman çiçekleri eflâtun
kırmızı
beyaz
ve sapları bir, bir buçuk adam boyundaki
haşhaşların arasından akar.
ve afyon önünde
altıgözler köprüsü'nün altından
gündoğuya dönerek
ve konya tren hattına rastlayıp yolda
büyükçobanlar köyü'nü solda
ve kızılkilise'yi sağda bırakıp
gider.

düşündü birdenbire kayalardaki adam
kaynakları ve yolları düşman elinde kalan bütün nehirleri.
kim bilir onlar ne kadar büyük,
ne kadar uzundular?
birçoğunun adını bilmiyordu,
yalnız, yunan'dan önce ve seferberlik'ten evvel
selimşahlar çiftliği'nde ırgatlık ederken manisa'da
geçerdi gediz'in sularını başı dönerek.

dağlarda tek
tek
ateşler yanıyordu.
ve yıldızlar öyle ışıltılı, öyle ferahtılar ki
şayak kalpaklı adam
nasıl ve ne zaman geleceğini bilmeden
güzel, rahat günlere inanıyordu
ve gülen bıyıklarıyla duruyordu ki mavzerinin yanında,
birdenbire beş adım sağında onu gördü.
paşalar onun arkasındaydılar.
o, saatı sordu.
paşalar : «üç,» dediler.
sarışın bir kurda benziyordu.
ve mavi gözleri çakmak çakmaktı.
yürüdü uçurumun başına kadar,
eğildi, durdu.
bıraksalar
ince, uzun bacakları üstünde yaylanarak
ve karanlıkta akan bir yıldız gibi kayarak
kocatepe'den afyon ovası'na atlıyacaktı.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devrimlerinin izindeyiz.

Türk devrimleri toplum bilimi açısından da müthiş bir deneyim olmuştur.
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
104
Apoya sayin dersin, bize terorist dersin... Allah belani versin
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Karsit goruslerin birbirine bilendigi bir toplumuz. Muhalefet iken, yasakci zihniyet, yasakci iktidar yakistirmalarini yapanlar, iktidar olduklarinda onlarda yasaklara, kisitlamalara devam ederler. Karsit gorusler, hep birbirine bilenir, iktidara gelen muhalifleri ezmeye kalkar.
Dusuncesi ne olursa olsun, kendi gibi dusunmeye ikna edemedigi herkesi, dostunu, deger verdiklerini, kapi komsusunu, hatta kardesini düşman beller.
Neyse konuyu fazla dagitmadan, dün takunya giydigi icin dışlananlar, bugün Atatürk posteriyle sokaklarda yürüyenleri dışlamakta. Oysaki herkesin ortak noktada buluştuğu şey ise, zaten istenilenin de bu oldugudur. Ama yinede kimse yapacagindan geri kalmaz.
Allah hepimize akil fikir versin.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
tehlikede olan ulusal birliktir
içi boş argümanlara hayali kahramanlıklar yükleyip, ülkedaşlarınızla didineceğine elden giden memleket hakkında ne yapabiliriz onu düşünün, hazırlık yapın

Atatürkçü müsün? Atatürk yapacağı devrimler için kurtuluş savaşı vermedi.
sahip çıktığı uğruna savaştığı şey vatandı
onu biraz örnek al

Müslüman mı geçiniyorsunuz?
o halde Allah' ın ayetlerini hatırlayın:
Bismillah
Nisa Suresi
138. Münafıklara, kendileri için elem dolu bir azap olduğunu müjdele.
139. Onlar, mü’minleri bırakıp kâfirleri dost edinen kimselerdir. Onların yanında izzet ve şeref mi arıyorlar?
Hâlbuki bütün izzet ve şeref Allah’a aittir.

kış boyu şehir yapılanmaları iç karışıklık çıkaracaklar, görürsünüz bu günlerden itibaren ne demek istediğimi
yaza doğru düzenli ordularla çarpışıyor olursak şaşırmayın
laiklikmik cumhuriyetmiş demokrasiymiş bilmemneymiş
birlik, namus, huzur tehlikede
hele bir bunları kurtaralım
ben size daha iyi izim ler bulurum peşine takılacağınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst