Kawasaki Ninja 250R..Çok Cici

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
gecen hafta pazar gazlamamızz güzel bi gunduu :mrgreen: :mrgreen:
:bestmt:





















---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------

ve ardından bulgarıstan sırbıstann :mrgreen: :cat:











ev yapılarıı çok hoşuma gittii hepsi dağ ewi gibi



arabanın modelini bulamadım :mrgreen:



tuna nehrii

 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Maşallah kazasız belasız kullan arkadşım grenajın yere değmesin inş. Yanlız yeşil wosvos la süper olmuş :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
günaydın arkdslarr:king:

arka dişli geldi 40 t simdi zincirimi bekliorum (d.ı.d.) ...



 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
::evil::::sos:::bestmt:::gazete::::rantinp:::stretche::haapppy:::hakem2::::unsure::::zwink::::kalbim::::kalbim::::kalbim::::puro::::sefereee::pala::::cheeeeer::friends:::pokey::::xs26::::eek:ku::::melek02:::149::::cekic::::157::::145::::141::::belge::::facepalm1::::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::::gazla:: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:






 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
iyi geceler gençler :mrgreen:

kurban bayramıniz mubarek olsun :wiinkk: :rendeer:













 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Günü Birlik Ufaacık Tefecik Yunanistan Turuu ;) fazla foto yok sarj bitti :(




 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
600 ve 1000 cc yanında hiç sırıtmıyor ninja 250 gerçekten bi harika :thumleft:
güle güle kullan dostum kazasız belasız :bounce:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
600 ve 1000 cc yanında hiç sırıtmıyor ninja 250 gerçekten bi harika :thumleft:
güle güle kullan dostum kazasız belasız :bounce:

teşekkurlerr cumlemize hocam...
bakma sırıtıoda biraz foto cekerken dogru acıyı ayarlayınca işi kurtarıoz azcık :mrgreen:
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
hocam fotoları office picture manager ile belgeler seçeneginde sıkıştırırsan daha iyi olur netin canı çıkıyo yükleyecem diye hep tam çözünürlükte eklemişsin 1-2mb resize edince 200kblara düşer daha iyi olur :)
bu arada bir tarafın jant bantları mavi gibi bir tarafınki tam yeşil, dogru mu?
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
tmm hocam fotolara ayar cekerim ;)

yok mavi değill gunesten rengi solmuşş :mrgreen: aldıgımda oyleydi :mrgreen:

teker fotoları yukleycem ayar cekeyim küçülteyim ozamaan :mrgreen:
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
arka lastigin goruntusu hicte virajda yatmis bir motosiklet lastiginin goruntusunu andirmiyor..kesinlikle ve kesinlikle lastik yakilmis ondan sonra fotograf cekilmis ..isitilip ciklet kivamina gelmis lastik bile bu vaziyete gelmiyor kaldiki irc lastikler hamuru biraz sert lastik...kisa bir ornek vereyim kapatayim 7 sag 5 sol virajli bir yaris pistinde sabah saat 11 den aksam 7 ye kadar antrenman yaptik tam 100 tur attik yani 700 sol 500 sag viraj demek oluyor bu tam olarak.....benim fabrika cikisi irc lastiklerim bu hale gelmedi..yalan bari konusmayin neyse o ayriyeten ayni motosikleti kullaniyorum.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst