Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hocam fotoları office picture manager ile belgeler seçeneginde sıkıştırırsan daha iyi olur netin canı çıkıyo yükleyecem diye hep tam çözünürlükte eklemişsin 1-2mb resize edince 200kblara düşer daha iyi olur
bu arada bir tarafın jant bantları mavi gibi bir tarafınki tam yeşil, dogru mu?
arka lastigin goruntusu hicte virajda yatmis bir motosiklet lastiginin goruntusunu andirmiyor..kesinlikle ve kesinlikle lastik yakilmis ondan sonra fotograf cekilmis ..isitilip ciklet kivamina gelmis lastik bile bu vaziyete gelmiyor kaldiki irc lastikler hamuru biraz sert lastik...kisa bir ornek vereyim kapatayim 7 sag 5 sol virajli bir yaris pistinde sabah saat 11 den aksam 7 ye kadar antrenman yaptik tam 100 tur attik yani 700 sol 500 sag viraj demek oluyor bu tam olarak.....benim fabrika cikisi irc lastiklerim bu hale gelmedi..yalan bari konusmayin neyse o ayriyeten ayni motosikleti kullaniyorum.....