Kurban Bayramınız Mübarek olsun MT ailesi :)

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Baktım konu açılmamış, bir ucundan tutayım dedim...

MT ailesinin bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim...

Bayramda da kazasız belasız seyahatler dilerim. Bayram boyunca daha dikkatli olalım arkadaşlar. Malum bayram trafiği...

İyi bayramlar ::xs22::
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Bayramınız mübarek olsun arkadaşlar. Hep beraber nice bayramlara inş... :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Herkezin bayramı şimdiden mübarek olsun. kazasız belasız atlatırız inşallah :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motorları kesmeyin haa. Zekeriya hoca gibi ayakkabıdan da kurban olmaz :sunny: kesecekseniz kurban kesin :) hayırlı bayramlar arkadaşlar. :rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
cihancım önce senin sonra tüm mt ailesinin ve islam aleminin mübarek kurban bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim , kazasız kedersiz allah kestiğiniz kurbanları kabul eylesin .
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Tüm din kardeşlerimizin mübarek kurban bayramını kutlar, Allah'tan hayırlara vesile olmasını dilerim. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiyenin tüm koyunlarının bayramı kutlu olsun.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
Bende herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.Nice mutlu bayramlara inşallah...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bayraminiz mübarek olsun arkadaslar.
Muhtemelen bir çogunuz bilmiyor ve farkinda degil ama müslüman aleminde bildigim kadariyla yarin yalnizca bizim için bayram.
Islam alemi için ise arife.:silent:
Bu ramazan bayraminda da böyle olmustu.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Bu sene ardı ardına iki bayram kutluyoruz:
Kurban bayramınızı kutlar tüm İslam alemine hayırlara vesile olmasını dilerim.
Cumhuriyet Bayramımızı kutlar sonsuza dek yaşatmaya çalışan cumhuriyet çocuklarının ellerinden öperim.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bayraminiz mübarek olsun arkadaslar.
Muhtemelen bir çogunuz bilmiyor ve farkinda degil ama müslüman aleminde bildigim kadariyla yarin yalnizca bizim için bayram.
Islam alemi için ise arife.:silent:
Bu ramazan bayraminda da böyle olmustu.

Evet yahu bende dün radyoda spiker ertesi gün bayram deyince sasirmistim..:silent:
Ne ertesi günü ülem yarin bayram dediydim icimden...
Dedim Almanlar sasirdi..

Ama sasilacak birsey yok..
Hiristiyanlardada var ayni olay..
Ostern (Paskalya) i Almanlar baska zaman Yunanlilar baska zaman kutluyor..

Neyse..

KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
485
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
Tüm Mt ailemizin bayramı mübarek olsun nice senelere inşallah
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tüm motorcu dostların ve islam aleminin kurban bayramı mübarek olsun kazasız belasız hayırlı bayramlar arkadaşlar
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Herkese kazasız, belasız, nice mutlu bayramlar dilerim... :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst