Buda benim 4 teker @ Serçedes :)

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
90 lar araba konulu kartpostal gibi bazı fotoğraflar :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
maşallah topaç gibi kerata dostum gıymatlım , hayırlı uğurlu olsun , severim sercedesi :)
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
heyt beee.! ah be ahmet abim benden yaşca buyuksun ama gerçekten aynı kafalardayız seninle. Çok benzeşiyor zevklerımız. Hastasıyım bu arabaların. güzel toplamıssın canavarı. Ne kadar patladı sana ? neye ne kadar harcadın bılmek ısterım. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abi hayirli olsun sende ben gibi kisin binmelik almissin sanirsam
20 gun once de ben aldim 20yildir doktora hizmet etmis sahin 83 binde bu arada bende satarim musterisini bulursam
Teşekkür ederim sanada hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.:rendeer: iyi fiyat veren olmazsa satmam ben ama sende öyle yap bence :cat:
harbi serceye binecek tip var sende
o eski zamanların 70lerdeki jönlerin tipi var abi sende
cok yakışıyor bu araba sana =)
kaza bela vermesin ahmet abi
Çok teşekkürler kardeşim sağolasın eyvallah :rendeer:
90 lar araba konulu kartpostal gibi bazı fotoğraflar :cherry:
Evet oda işin profosyenel kısmı fotoğrafçı profosyenel olunca akıl ediyor öyle(sonbahar yapraklar filan) romantik ortamları :rendeer:
maşallah topaç gibi kerata dostum gıymatlım , hayırlı uğurlu olsun , severim sercedesi :)
:rendeer: teşekkür ederim İrfan ustam eski kasa doğan derken bu çıktı kısmetimize artık :cat:

heyt beee.! ah be ahmet abim benden yaşca buyuksun ama gerçekten aynı kafalardayız seninle. Çok benzeşiyor zevklerımız. Hastasıyım bu arabaların. güzel toplamıssın canavarı. Ne kadar patladı sana ? neye ne kadar harcadın bılmek ısterım. :)
eyvallah kardeşim sağolasın :rendeer: özelden detaylı mesaj atarım sana :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Herkesin Kurban bayramını kutlar esenlikler dilerim arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Ahmet abi hayırlı olsun güle güle bin abi bi ara kötaya dan geçerken bi bindirirsin artık :) gediz den bi göveç yir geliriz gali :)))
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Teşekkür ederim sağolasın :rendeer: ayıp ediyon hatta ordan senin memlekete bilem geçeriz :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet haklısınız yeni arabalar artık en düşük 14 jant üretiliyor 13 jantlar sadece bizim eski topraklara kaldı :cat: aslında 14 jantta takılabilirdi fakat sağlıksız olur (sürtme değme yapar) endişesiyle tercih etmedim:bounce:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
oğlum tatlı bizim abi 4800 ee 94 şahin aldı hemde böyle bi araba:cherry:


 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Fatih bizede bulsana böle bi araba :cherry: 94 olsun hemde şahin olsun hemde alt resimdeki gibi olsun para hazır aga :bounce:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bulalım abi ama beyaz kalmadı sana siyah alsak:queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
olmaaazzzz beyaz olucek hemide süt beyaz alt resimdeki gibi cms 40 jantlı :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst