Teşekkür ederim sanada hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.:rendeer: iyi fiyat veren olmazsa satmam ben ama sende öyle yap bence :cat:Abi hayirli olsun sende ben gibi kisin binmelik almissin sanirsam
20 gun once de ben aldim 20yildir doktora hizmet etmis sahin 83 binde bu arada bende satarim musterisini bulursam
Çok teşekkürler kardeşim sağolasın eyvallah :rendeer:harbi serceye binecek tip var sende
o eski zamanların 70lerdeki jönlerin tipi var abi sende
cok yakışıyor bu araba sana =)
kaza bela vermesin ahmet abi
Evet oda işin profosyenel kısmı fotoğrafçı profosyenel olunca akıl ediyor öyle(sonbahar yapraklar filan) romantik ortamları :rendeer:90 lar araba konulu kartpostal gibi bazı fotoğraflar :cherry:
:rendeer: teşekkür ederim İrfan ustam eski kasa doğan derken bu çıktı kısmetimize artık :cat:maşallah topaç gibi kerata dostum gıymatlım , hayırlı uğurlu olsun , severim sercedesi![]()
eyvallah kardeşim sağolasın :rendeer: özelden detaylı mesaj atarım sana :cat:heyt beee.! ah be ahmet abim benden yaşca buyuksun ama gerçekten aynı kafalardayız seninle. Çok benzeşiyor zevklerımız. Hastasıyım bu arabaların. güzel toplamıssın canavarı. Ne kadar patladı sana ? neye ne kadar harcadın bılmek ısterım.![]()
Evet kesinlikle Tofaş = TofAŞK::kalbim::tofaşın yeri bi başka![]()
tatlı sen ilk önce ehliyet al kendinedu ben alırsam.. Bi güzellik yapıcak inş,ahmet abi.
Bu gün düzü (5000 tl yi) gördü tatlı vermedim ama sana veririm :cat: sanada yapacağım güzellik o olur ancakdu ben alırsam.. Bi güzellik yapıcak inş,ahmet abi.