Buda benim 4 teker @ Serçedes :)

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet arkadaşlar ruhumuzu taşıyan 2 tekerime yardımcı olsun kışlarıda bedenimi o taşısın deye birde 4 tekerimiz bulunsuk dedik ve karşımıza bu Serçedes çıktı kendisinin Mercedesle uzaktan yakından hiç bi alakası olmayıp sadece isimlerinde telaffuz benzerliği bulunmaktadır:). 1991 model (21 yaşında) olan otomuz henüz askere gitmemiş olup görevi nedeniyle tecilllidir :p
Kendisi 1991 yılında ilk satın alındığı aileye 21 sene hizmet etmiş ve neredeyse hiç yıpranmamış olup 65000 kmde geldiği bizim aileye bi o kadar daha hizmet etme dileğiyle kadroya alınmış bulunmaktadır.:)
Şimdi resimlere geçelim bu arada profosyonel fotoğraf makinasıyla hızır gibi yetişerek emektar telefonumla beni uğraştırmaktan kurtaran arkadaşım Samet beye sonsuz teşekkürlerimi sunarım :rendeer:
51410994.jpg

73311301.jpg

89884949.jpg

19661802.jpg

26297147.jpg

83222211.jpg

Gençlik günlerimize özenerek birazda yaramazlık (apaçhilik) yaptık bu gün Serçedesle şimdi yanlama zamanı :)
Not: Resimler trafiğe kapalı alanda çekilmiştir:bounce:








Aracın motorcu dostu olduğunu belirtmeme sanırım gerek yok :cat: hepiniz esen kalın Allah cümlemize kaza bela göstermesin :rendeer:



Dip not : İsteyene satarız :cat: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-sadece-sercedes-103020748/detay/
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abinin serçedesi:) abi gazlımı bu? Temiz araba. Tam binmelik ::gazla::
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hayırlı olsun güle güle bin diyecektimki dip notu okudum :)

Hayırdır ?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Resimler de resme konu olan malzeme de guzel :) Hayirli olsun ama ihtiyac yoksa uc bes kurus kar icin satmayin. İleride cok iyi bir klasik olur ondan.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abinin serçedesi:) abi gazlımı bu? Temiz araba. Tam binmelik ::gazla::
Evet gazlı ruhsatına işli Ademcim teşekkür ederim :rendeer:

temiz duruyor ahmet abi.Neden aldın neden satıyorsun.??
Araba temiz evet dediğim gibi kışın binmek için aldım ama ben hiç bir malıma satılık değil diyemem huyum kurusun Meriç :wiinkk:

Hayırlı olsun güle güle bin diyecektimki dip notu okudum :)

Hayırdır ?
Sağolasın :rendeer: eyvallah dedim ya isteyene satarız yoksa memnunum yani :cat:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Yampiri yampiri giderken kol dışarıda değil Allah'tan :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Resimler de resme konu olan malzeme de guzel :) Hayirli olsun ama ihtiyac yoksa uc bes kurus kar icin satmayin. İleride cok iyi bir klasik olur ondan.
Teşekkür ederim :rendeer: hımm bakın bu hiç aklıma gelmemişti sonuçta bunların atası Murat 124 ler klasik oldu temizleri dünya para :pl:

Yampiri yampiri giderken kol dışarıda değil Allah'tan :bounce:
Öyle pozlarımızda var ama paylaşmaktan hicab duyduk :mrgreen:
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
çok temizmiş kuş serisi uçar en sevdiğim :) hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel araba..Kazassız belasız....
Bizde 84 modeli vardı... Kahverengi.. Siyah camlı...
Çok havalıydı çoook....

Ama seninkide fena değil..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ahmet abi güzel resimler çekmişsin elinize sağlık güle güle kullan hayırlı satışlar :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eyvallah Fatihçim sağolasın:rendeer: öncelikli amaç kullanmak satış daha sonra :king:
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Abi hayirli olsun sende ben gibi kisin binmelik almissin sanirsam
20 gun once de ben aldim 20yildir doktora hizmet etmis sahin 83 binde bu arada bende satarim musterisini bulursam
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
harbi serceye binecek tip var sende
o eski zamanların 70lerdeki jönlerin tipi var abi sende
cok yakışıyor bu araba sana =)
kaza bela vermesin ahmet abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst