En iyisi hangisi

Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
Motosikletin yamaha senin :D sen bana çita öneriyorsun :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bak sana yamaha al dediler istemedin ben ne yapayım ki şimdi:bestmt:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ben Tek kişi 135 2 kişi 132 Gördüm ama ibrede
He buna 200cc yada 250 krank kolu ,piston felan çakıyolar cc yükseltiyorlar onlar ayrı
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
baya hızlı aslında şakaya gelmez

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

Ben Tek kişi 135 2 kişi 132 Gördüm ama ibrede
He buna 200cc yada 250 krank kolu ,piston felan çakıyolar cc yükseltiyorlar onlar ayrı
piston falan bilmiyorum ben :D motorun orjinalindemi var yoksa kendinmi değiştiriyosun
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
279
kalıplı ybr güzel aslında genç tipi :) aynayı söküp egzozu deldireceksen de çita al :D

kuba biraz atıyor gibi ya da ibresi yalan 100cc motorun orjinalini bozmadan 120 km hız yapması garip geliyor.
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
hadi atıyo dedik yarışlarda geçiyo ya bence normal gösteriyo..galiba çita alıcam ben :D
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bak eski bir Kuba çıta Klasik kullanıcısı olarak Sana mh drifti tavsiye ediyorum Kuba cg tipli yani köylü motoru sağlam motor kolay kolay bozulmaz ama titreşim çok hissedersin onu sölim bide mobilet gibi kalır altında Ben 176 boy sadece 60 kilo ile bile kullanınca bisikletten farkı yok
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bak Bu fotoğrafıma
1,2 tane daha var böle küçüvük kalıyor altımda atım onlarıda istersen
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
drift gerçekten hoş :) 2800 zaten motor peşinatı ne kadardır ortalama? bu arada sende böyle kalıyosa ben almıyım en mantıklısı kuba :D
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Mondial Peşin fiyatına 36 taksit yapıyor Sen belirlersin peşinatı
Bak bide bunlar var

bu pek güzel çıkmamış ama işte Ayağımı gör yarı kırmışım
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
sağol kardeşim..bu motor benim için gerçekten ufak kalır hemde çok..en güzeli alıcam bi tane drift beyaz gittiği yere kadar :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cg 125 honda alsanıza bunların yerine. 3e 5 e bakmadan saglam makine almak en mantıklısı geliyor bana. Tasarımı da oldukca guzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst