Neyi kaçırdık acabada,
sadece yönetime selam gidiyor))
tamam kardeş derdin falanada olduğunda hani yardım falan, sorularınıda yönetime sorarsın))
bakalım ne diyecekler.
Adem Tam bende aynısını yazacaktım ama sen yazmışsın
Tahminimce hatta tahmini boşver 5 yaşındaki çocuk bile görüyordur yaznca nicki görüneceğini vede görüyodur zaten
Aklınca renigini yani siyasi görüşünü belli ediyor . Ama böyle devam ederse Buranın :bestmt: Olduğunu öğretirler Selamladığı Mt yöneticileri
Yazılarının sonuna beyazkurt yazmana gerek yok. Yukarda yazıyo zaten
Sanırım bahsettiğin mesaj her üye olan kullanıcıya sistemin gönderdiği otomatik mesaj
Hoşgeldin, ama sanırım bahsettiğin mesaj her üye olan kullanıcıya sistemin gönderdiği otomatik mesaj.