- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
1.87 boyunda 105 kiloyum, uzun zamandır hayalini kurduğum bir motosiklet almak istedim.
Acaba iş gören mi? Yoksa birazcık daha verip evladiyelik bişi almak mi? diye takıldım. 4 ay araştırmamın ardından CB 125E ...
Eski bi arkadaşa önerdim,ne hikmetse iki gün içinde aldı :santa: Böylelikle birinci elden güvendiğim ve zevklerini bildiğim birinin görüşlerinin alabilme fırsatı yakaladım.
Arkadaş çok memnun kaldı hatta motora aşık olduğunu söyledi.
...1 saat içinde teslim ettiler. Kuşadasından Bodruma 70 e sabitledim. 455 km de benzin bitmeden 20 tl lik koydum. Kasmadan ilk bakıma soktum motoru. Sesi gidişi herşeyi değişti.
Sadece işe gitmek için motsiklet alan ben, her haftasonu gezmeye başladım(kız arkadaşınla akşam çıkmanın zevki paha biçilemez ) Motorun herşeyine aşık oldum diyebilirim. Şuan çok eminim herzaman bir motosikletim olacak.
Hondadan çok fazla memnunum.Orjinal lastikler değişmeli ama ben yavaş sürdüğümden problem yok. Başlangıç olarak şiddetle öneririm daha sonra büyütülür diye düşünüyorum.2. eli geçerli bir motosiklet rahatça satılır.
![]()
Tam ihtiyacın olan motosikleti almışsın arkadaşım, memnuniyetinin sebebi budur :cat: Yanıltıcı yorumların sebebide genellikle ihtiyacının ne olduğuna karar bile verememiş arkadaşlarımız farkedersen
1.87 105 kiloyum diye başlık açsan, BMW 1200GS derler :mrgreen: Bence CB görüntüsü biraz zıpır dursada öyle çok ufak bi motosiklet değil, hiçte sırıtmamış gayet yakıştırdım ben :cat:
Beni şu sözün çok etkiledi : "Acaba iş gören mi? Yoksa birazcık daha verip evladiyelik bişi almak mi? 4 ay araştırmamın ardından CB 125E..." 70 lerden kalma hala trafikte olan 125cc Hondaları hatırladım bi an :
Kullandıkça dahada seveceksin, 2000 de başka 4000 de bambaşka gittikçe kendi kendine birşeyleri sanki sana uyarlıyor gibi
Bende bi kenara koyarım en azından arkadaşıma, sağa sola alışverişe gitmeye üşenmem trafik otomobille çekilmiyor diye aldım, inesim gelmiyor motosikletten... bu yüzden çok tanıdık geldi biçok duygu
Hayırlıolsun, güle güle, sağlıklı kullanmak nasip olsun :rendeer:











