Sürücü yaslanma yapımı.

Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Bu kadar temiz işçiliği nasıl yapıyorsunuz ? Elinize sağlık çok güzel.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
motoru alırken ilk işim bu olacaktı fakat ön ve arka koltu birlkte tek parça olduğundan yapamamıştım inş bi daha ki motoruma
eline sağlık gürol abi
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
gürol abi, abi diyorum çünkü saygımdan yoksa hala benden genç ve dinamik görünüyorsun
aynı zamanda da çook beceriklisin be abi
merak ediyorum hala ne gibi icatlarla karşımıza çıkacaksın abi
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
vayy gürol abi bende siteye uzun zamandan beri girmiyordum..
girer girmez böyle güzel işçilikle karşılaşmak güzel oldu.. eline sağlık abi.. çok güzel olmuş..
ayrıca canavar ortalığı yakıyor vallahi.. yaşlanınca bende mi bundan alsam ne yapsam :p
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
hocam yine güzel bir çalışmayla karşımızdasınız. elinize emeğinize sağlık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sırada ne var şimdi hocam?.....

Yapılıp bitmiş birkaç parça daha var dostum kontrol panosu mesela
yan çantaları yaptım bitti boyaya sıradalar
şimdi kendinden yaslanmalı topcase yapıyorum oda biter yakında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst