Kawasaki Ninja 300 – 2013 Model (Foto Galeri)

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Şu an tartışmasız klasmanının en iyisi,o 95 model tasarımından kurtulup yenilikçi çizgilere kavuşması motora hayat vermiş onun dışında performans olarak ciddi iyileştirmeler var.+50 cc totalde 250 cc hacmindeki bir motosiklet için ciddi fark yaratır.
Çift renk olayına bayıldım yeşil-siyah,ya da kırmızı-beyaz kombinasyonu müthiş olmuş,depoyu az biraz enine genişletseler muazzam olurmuş fakat bu haliyle dahi fazlasıyla yeterli.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Görsel anlamda çok şık iyi hoşta, 7100 Euro ( yaklaşık 17.000 TL ) gibi fiyatlardan bahsediliyordu, bu fiyatla nekadar tutunabilir, 46 cc için ödenecek ötv+plaka+ruhsat+sigorta+yıllık vergiler... dahilmi bu fiyata bilmiyorum ama

herşey dahilde olsa (sınıf farkını saymazsak) neredeyse "Honda NC 700 S" fiyatında be abi ::huuuh::
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Görsel anlamda çok şık iyi hoşta, 7100 Euro ( yaklaşık 17.000 TL ) gibi fiyatlardan bahsediliyordu, bu fiyatla nekadar tutunabilir, 46 cc için ödenecek ötv+plaka+ruhsat+sigorta+yıllık vergiler... dahilmi bu fiyata bilmiyorum ama

herşey dahilde olsa (sınıf farkını saymazsak) neredeyse "Honda NC 700 S" fiyatında be abi ::huuuh::
kalite : müşteriye uygunluk derecesidir..
bir şeye kaliteli demek için , istenen beklentinin karşılanmasına deniyor
türkiyede z moto 13 bin tlyi geçtiği anda sadece vitrinden bakarız..
gidipte buna kimse 15 bin tl vermez ..
verende motordan filan anlamıyordur..
11 12 max 12.5
13 verilmez..
benim düşüncem..
z moto mu ?
aman aman uzak olsun =)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Z moto şimdi bunu bi getirir,pir getirir =) sanarız ki altın kaplama silindir,karbon jantlar,titanyum pistonlar =)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Eğri oturup, doğru konuşmak lazım. Hani Barkın abimiz diyor ya; Mal güzel diye. Ben de diyorum, mal güzel :). Fakat bu mala 16-17.000 TL bağlamak, içimi sızlatır açıkçası. Motor iyi, hoş, sınıfın da idaalı. Fakat kalitesi ortalamalar da olan bir motosiklet. Böyle bir motoru Aprilia veya Ducati yapsa, parasını hak eder. Zaten italyanlar da kullanılan malzeme az, çok bellidir. Ama karşımız da duran bir kawasaki. Diğer Japon rakipleri ile ortalama aynı kaliteye sahip bir motosiklet var karşımızda. Bir alıcı gözüyle baktığım da, 2.000/3.000 TL gibi farklar ile XJ6, NC700S, Gt650R gibi modeller varken bu modeli neden alayım? Az bir fiyat farkıyla daha düşük performans için mi? Hiç sanmıyorum.

Alan muhakkak olacaktır. Güle güle de kullansın. 300'lük model yerine 400'lük getirselerdi ve 16-17'den satsalardı, bakışım daha farklı olurdu. Maalesef gidişatı Yzf-r125'ten bile kötü olacaktır. Çünkü motoru aldığımız da bir de karşımız da Z-Moto olacak. Geçen kahramanlar bölgesine gittiğim de şöyle bir baktım, gerçekten servisler çok kötü. Yani hiç güven vermedi bana. İçeri girip, inceleme gereği bile duymadım. Zaten bir model de yok gibi görünüyordu kapıdan baktığım da. Zira kawasaki almayı düşünüyorum. Bilmiyorum ne yapacağım. Bir ciddiyetsizlik var, bir eksiklik var bu kawasaki servislerin de, bayilerin de. İleri de ne yaparız bilmiyorum. Hayırlısı olsun inş... :)
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
Eğri oturup, doğru konuşmak lazım. Hani Barkın abimiz diyor ya; Mal güzel diye. Ben de diyorum, mal güzel :). Fakat bu mala 16-17.000 TL bağlamak, içimi sızlatır açıkçası. Motor iyi, hoş, sınıfın da idaalı. Fakat kalitesi ortalamalar da olan bir motosiklet. Böyle bir motoru Aprilia veya Ducati yapsa, parasını hak eder. Zaten italyanlar da kullanılan malzeme az, çok bellidir. Ama karşımız da duran bir kawasaki. Diğer Japon rakipleri ile ortalama aynı kaliteye sahip bir motosiklet var karşımızda. Bir alıcı gözüyle baktığım da, 2.000/3.000 TL gibi farklar ile XJ6, NC700S, Gt650R gibi modeller varken bu modeli neden alayım? Az bir fiyat farkıyla daha düşük performans için mi? Hiç sanmıyorum.

Alan muhakkak olacaktır. Güle güle de kullansın. 300'lük model yerine 400'lük getirselerdi ve 16-17'den satsalardı, bakışım daha farklı olurdu. Maalesef gidişatı Yzf-r125'ten bile kötü olacaktır. Çünkü motoru aldığımız da bir de karşımız da Z-Moto olacak. Geçen kahramanlar bölgesine gittiğim de şöyle bir baktım, gerçekten servisler çok kötü. Yani hiç güven vermedi bana. İçeri girip, inceleme gereği bile duymadım. Zaten bir model de yok gibi görünüyordu kapıdan baktığım da. Zira kawasaki almayı düşünüyorum. Bilmiyorum ne yapacağım. Bir ciddiyetsizlik var, bir eksiklik var bu kawasaki servislerin de, bayilerin de. İleri de ne yaparız bilmiyorum. Hayırlısı olsun inş... :)

valla hocam ben bu ninjayi sevemedim gitti ( ninja 250 kullanicisiyim bu arada..)2 senedir kullanmama ragmen henuz motosiklette rahat bir oturus pozisyonu bulamadim ya ben seleye oturmayi bilmiyorum yada bu motorda bir eksiklik var yada motordan sıkıldım.artci ile surus iskenceden baska birsey degil.son hiz 250 cc lik bir motora gore iyi sayilir.ama sirf sekli semali guzel diye motora para verilmez benim fikrim bu..yeni ninja 300 e de gelecek olursak eski ninja 250 nin biraz iyilestirme yapilmis hali sonuc olarak 2012 ye kadar uretilen ninja 250 lere binen bir adami kesinlikle cezbedecegini sanmiyorum..eger fiyatida dediginiz gibi olacaksa bayi ciraklarinin vay haline aksama kadar parlat dur motoru satilsin diye..hani insanin gozunde yaris motoru diye bir imaj vardir ya .ninja 250 sadece bu imaji koruyor o kadar ama kesinlikle gereksinimleri karsilamiyor bu benim gorusum..hicbirsey yapamiyorsan motora super sport pozisyonu ver bel agrisindan omuz agrisindan uyuyamaz olduk..yada dik yap direksiyonu naked gibi kullanalim iki arada bir derede motor artik kimseye tavsiye etmeyecegim bu motoru..
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
100 Tane satsın adımı değiştiricem :mrgreen:

Şekline şemaline lafım yok haşa ama bu fiyata + vergi ile zor.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
valla hocam ben bu ninjayi sevemedim gitti ( ninja 250 kullanicisiyim bu arada..)2 senedir kullanmama ragmen henuz motosiklette rahat bir oturus pozisyonu bulamadim ya ben seleye oturmayi bilmiyorum yada bu motorda bir eksiklik var yada motordan sıkıldım.artci ile surus iskenceden baska birsey degil.son hiz 250 cc lik bir motora gore iyi sayilir.ama sirf sekli semali guzel diye motora para verilmez benim fikrim bu..yeni ninja 300 e de gelecek olursak eski ninja 250 nin biraz iyilestirme yapilmis hali sonuc olarak 2012 ye kadar uretilen ninja 250 lere binen bir adami kesinlikle cezbedecegini sanmiyorum..eger fiyatida dediginiz gibi olacaksa bayi ciraklarinin vay haline aksama kadar parlat dur motoru satilsin diye..hani insanin gozunde yaris motoru diye bir imaj vardir ya .ninja 250 sadece bu imaji koruyor o kadar ama kesinlikle gereksinimleri karsilamiyor bu benim gorusum..hicbirsey yapamiyorsan motora super sport pozisyonu ver bel agrisindan omuz agrisindan uyuyamaz olduk..yada dik yap direksiyonu naked gibi kullanalim iki arada bir derede motor artik kimseye tavsiye etmeyecegim bu motoru..
bu dediklerin cbr 125 ve cbr 250 de de mevcut.ne naket ne süper sport oturumu.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ahan da essahmış... dedikleri gibi 300cc çıktı :)

Bir de şu resim ile göndermeyi de yapmış sevgili Kawa;
386268_10151154337287451_2085786963_n.jpg
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
bu paraya parasının hesabı olmayanlar hariç almaz.400 cc olsa düşünülebilirdi o paraya
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alet nalet ama 17bin buna vereceğime 390 duke alırım
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7500 euroyu gecmez dedi bayii
Avusturyada 5200 euro ise olsa olsa 7500 olur tr de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst