yeni başlayan bir bayan için ne tavsiye edersiniz

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
Bence eğitim almanız,aldığınız eğitim sonucunda da eğitmeninizin gözlemlerine ve yeteneğinize göre bir karar almak en doğrusu olur.
250 cc ile de başlayabilirsiniz tabi ki ama en büyük probleminiz boydan,fiziksel özelliklerden dolayı özellikle düşük hızlarda motoru devirmek yatırmak.Bu yüzden de koruma demirli bir motosiklet almanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
125'lik (Cbr 125r, Yzf125 gibi..) (125lik commuterler hariç) ile 250'lik ss başlangıç sınıfı motorlarda bence bir fark yoktur. Zaten kısa bir süre sonra 125cc yetersiz gelmeye başlayacaktır. Eğitimiyle, Deneyerek, tartarak ölçerek en iyi sonuca ulaşırsınız. Ben Cbr250r nin size uyacağını düşünüyorum. Sonuçta geçiş motoru fazlasına gerek yok.

teşekkür ederim yardımınız için bende aynı düşüncedeyim ama sizlerinde desteğini almak bana dahada güç veriyor. bu foruma katılmamın amacı da buydu zaten destek arıyorum kendime. çünkü sağolsunlar ailemden tutunda arkadaşlarıma kadar çevremdeki tüm insanlar tamamen karşılar bu isteğime hiçbir şekilde motosiklet almamı istemiyorlar bu nedenle sizlerin arasına katılmak istedim bu işi bilen insanlardan yardım almak istedim çünkü bütün bu motorların hepsini kullanıpta karar verme ve ona göre alma imkanım yok bu yüzdende almadan önce iyice fikir sahibi olmak istedim bu konuyu açmaktaki amacımda buydu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

Bence eğitim almanız,aldığınız eğitim sonucunda da eğitmeninizin gözlemlerine ve yeteneğinize göre bir karar almak en doğrusu olur.
250 cc ile de başlayabilirsiniz tabi ki ama en büyük probleminiz boydan,fiziksel özelliklerden dolayı özellikle düşük hızlarda motoru devirmek yatırmak.Bu yüzden de koruma demirli bir motosiklet almanızı tavsiye ederim.
koruma demirli nasıl oluyor acaba
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
1362_buyuk.jpg



http://www.anesmotor.com/?urun-1362-HONDA-CBR-250-R-Granaj-Takozlari.html

Grenajlı motorlarda da koruma takozları mevcuttur. Cbr250'nin koruma takozu.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ama demek istediğim gene yanlış anlaşıldı sanırım yani korkup vazgeçmemmi gerekiyor ????

Yok yav, kesinlikle hayır. Espriydi benimki zaten. Kaldı ki çok tuttum tavrınızı. Gayet kendinden emin düşüncelerin var. Bence "çok kararsızım abeler aplalar, nolur yardım edin" diye gezinen oğlan çocuklarından daha iyidir sizin düşünceleriniz...:cat:
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
Yok yav, kesinlikle hayır. Espriydi benimki zaten. Kaldı ki çok tuttum tavrınızı. Gayet kendinden emin düşüncelerin var. Bence "çok kararsızım abeler aplalar, nolur yardım edin" diye gezinen oğlan çocuklarından daha iyidir sizin düşünceleriniz...:cat:

teşekkür ederim :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
içinde istek ve azim olunca boy ve diğer etkenlerin hiç bir önemi kalmıyor benim ayağım motorda yere zor değiyor
2012_06_22_19_25_12.jpg


2012_06_22_19_25_55.jpg



her iki ayağımda ucuyla yere basıyor
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
eğerki motor düşünce grenaja zarar vermiyorsa süpermiş kafamdaki bir soru işareti daha kaybolur ortadan :) çünkü anladığım kadarıyla çok düşürücem

zaten cbr ların yan grenajlar 60tl civarı,kuyruk desen 35 tl.Gerek yok koruma takozuna daha pahalıya patlıyor:D Neden sürekli düşesiniz bir de:D
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
scooter al güzel kardeşim :cat:

125cc bir scooter


o kilo o boy o narinlik ile karenaj sevdasına girme! cbr125 bile yok olmaz


bak piaggio fly100 var mis gibi taş gibi, yada yamaha cygnus110 var oda taş gibi


2+2=4 eder
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
boy 165 kilo 80 cbf 150'nin selesini traşladım 75 cm'e düşürdüm, yine de durduğum yer de yattığımı bilirim.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
draglara katılıyorum desem ayrıca 280 i gördüm desem ayrıca makaslarım harikadır kapıştığım erkekler içinde bana yetişeni henüz olmadı desem yeterli olurmu acaba. he unutmadan 15 senedir araba kullanıyorum ve henüz miniminnnacık bir kazam bile olmadı bir far bile kırmadım desem... :)
ne kullanıyorsun, nerde yarışıyorsun merak ettimikarus sendromuna kapılma desem :p
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
Asıl ben sorulmamışı sorayım ehliyet aldınız değilmi.?
Kursa yazildim ama trafige cikmicam tabiki ehliyet almadan ozamana kadar trafige kapali alanlarda kullanicam artik seneye nisan gibi cikarim trafige

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

boy 165 kilo 80 cbf 150'nin selesini traşladım 75 cm'e düşürdüm, yine de durduğum yer de yattığımı bilirim.
simdi anladim hocamin bana neden cok iyi kullaniosun dedigini.zira mùtewazi olma sen kendinin farkinda diilmisin diyip duruo :)
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
amortisörlerden alçaltma olayı hiç sağlıklı değil tümsekte motorun altı sürter zaten yollar hep çakırlı çukurlu, peki bu koltuk traşlama olayını cbr 250 de de yapabilirmiyiz yapabilirsek en fazla kaç cm traşlanır ama bu seferde gidon yüksekte kalmazmı yani bu olayların hangisini yaparsan yap her şekilde motoru bozar diye düşünüyorum. en güzeli kalın tabanlı bot giymek olacak sanırım ve netten incelediğim kadarıyla +6 cm boy uzatan motor botu var www.moto-bot.com belki benim gibi boy sorunu olan başka arkadaşlara da yardımcı olur.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Acemi birine gaz vermenin hiç manası yok.
Önce ufak birşeyle başlayıp zamanla kendisinin ne yapabileceğini görmesi ve kendi kararını kendi vermesi en mantıklısı.
Motorun sizi kullanmasını istemiyorsanız tabiki.
Ben hala cbr 250 nin başlangıç için fazla geleceğini düşünüyorum. (boy kilo ve fiziksel güç anlamında, ki beceri ve kabiliyet ne durumda oda bir soru işareti )
Yeterli tecrübe ile birgün 1200 gs dahi kullanabilirsiniz.
Gaz verip vebal almak istemem. Bence hiç mantıklı değil.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Acemi birine gaz vermenin hiç manası yok.
Önce ufak birşeyle başlayıp zamanla kendisinin ne yapabileceğini görmesi ve kendi kararını kendi vermesi en mantıklısı.
Motorun sizi kullanmasını istemiyorsanız tabiki.
Ben hala cbr 250 nin başlangıç için fazla geleceğini düşünüyorum. (boy kilo ve fiziksel güç anlamında, ki beceri ve kabiliyet ne durumda oda bir soru işareti )
Yeterli tecrübe ile birgün 1200 gs dahi kullanabilirsiniz.
Gaz verip vebal almak istemem. Bence hiç mantıklı değil.

aynı fikirdeyiz yani :)
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
Acemi birine gaz vermenin hiç manası yok.
Önce ufak birşeyle başlayıp zamanla kendisinin ne yapabileceğini görmesi ve kendi kararını kendi vermesi en mantıklısı.
Motorun sizi kullanmasını istemiyorsanız tabiki.
Ben hala cbr 250 nin başlangıç için fazla geleceğini düşünüyorum. (boy kilo ve fiziksel güç anlamında, ki beceri ve kabiliyet ne durumda oda bir soru işareti )
Yeterli tecrübe ile birgün 1200 gs dahi kullanabilirsiniz.
Gaz verip vebal almak istemem. Bence hiç mantıklı değil.
cbf 150 yi gayet güzel kullanıyorum benim kullanışımda bir sorun yok hocam ehliyetin olsaydı trafiğe çıkardık diyor benim korkum duruşlarda çünkü sol ayak yerde sağ ayak frende yapınca parmak ucumla basıyorum düz zeminlerde rahat duruyorum fakat eğimli zeminlerde ayağım yere yetmiyor 2 kere buyüzden düştüm. 250 lik motoruda kullanabileceğim düşüncesindeyim benim sorunum en başından beri dediğim gibi boyutlarla alakalı ama bunu bir türlü anlatamadım ve çok özür dileyerek sorumu geri alıyorum tamam bu problemi kendi başıma çözmeye çalışıcam ve sonuçtan sizleri haberdar ederim hepinize çok teşekkür ederim görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst