Karadeniz Gürcistan gezimiz( iki Cbf 150)+cbr250

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Abicim muhteşem gezi olmuş allah herkeze nasip etsin o değilde şimdi o ızgaraları görünce akşam akşam canım çekti :pale:
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
gerçekten mükemmel bir gezi olmuş : dal dan yapılmış peg resmide mükemmel bir gezi hatırası olmuş allah tekrarlarını nasip etsin inşaallah.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Teşekkürler arkadaşlar gerçek çok keyif aldığım gezilerdendi gerçi motosikle ile yaptğım tüm gezilerden sonsuz keyif alıyorum.
3500 km lik bir geziydi 400tl yakıt yaktım 400tl harcadım 10 gün zaman ayırdım daha güzelleri ileride inşallah Allah herkesin gönlüne göre versin selamlar
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler ahmet bizide gezdirdiğin için.gerçekten keyifli ve ekonomik bir gezi olmuş senin için.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel gezmişsiniz, tebrik ederim. paylaşım için teşekkürler. keşke bizim Trabzon ve Rize MT ile de tanışsaydınız
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Komik ve uyumlu bir ekip olduk Ahmet Abi, devamını getirelim :)

9_800x600.jpg


121.jpg


Feysbukdaki fotoları göremiyorum ama şu foto yeter :D

5_n_450x600.jpg


Benim rapor
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
abi güzel bir gezi olmuş.birşeyi merak ettim gezdiginiz yerleri nasıl buldunuz?yani adres olrak yer olarak.ben şimdi çıksam o kadar güzel yerleri bulamam :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
abi güzel bir gezi olmuş.birşeyi merak ettim gezdiginiz yerleri nasıl buldunuz?yani adres olrak yer olarak.ben şimdi çıksam o kadar güzel yerleri bulamam :)


Kardeş bir çok yer zaten karadenizde bilindik gidilmesi gereken yerler
Uzungöl
Karagöl
Sümelamanastırı vs diğer yerleride daha önce giden arkadaşlardan tavsiye alarak gittik gidecek olursan rota hakkında daha detay verebilirim
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Siz 400 liralık yakıt harcadınız, diğerlerinin verileri nedir acaba? NET BİLGİLERİ YAZAR MISINIZ?
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
Bir Adana - Iskenderun ortak yapimi. helal olsun size dostlar. az buz degil onca km... Tesekkurler paylasim icin
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
batum motosiklet festivali kamp alanında karşılaşıp çaylar eşliğinde biraz sohbet etmiştik.
geziyi sağ salim tamamlamış olmanıza sevindim.
:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
batum motosiklet festivali kamp alanında karşılaşıp çaylar eşliğinde biraz sohbet etmiştik.
geziyi sağ salim tamamlamış olmanıza sevindim.
:cat:



Tekrar merhaba binbaki bende çok sevindim sizlerin evlerinize sağ salim ulaşıp bu mesajı ulaştırmanıza umarım daha çok gezilerde rotalarda teker çeviririz birlikte görüşmek üzere :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst