HGS Etiketinde 30TL den Az Olan, 'devlet'e Ceza Ödeyece

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Fatih Altaylı'nın gazeteside kendi gibi ne olduğu belli değil. Adamın bir duruşu yokki gazetesinin olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
8 milyon KGS kullanıcısı mecburen HGS'ye geçeceğine göre PTT'nin kasasında faizde işletilmek üzere en az 240000000 TL olacak demektir.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Trafik bahane, sıcak para şahane para bitti demiyorlarda hgs okadar delikanlılar parasız yapsınlar.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
devlete bak titan saadet zinciri gibi para toplayıp faize yatırıp yada çoluğuna çocuğuna küçümencik gemiler almak için yine bizi öpüyor ama bilmiyor ki son öpen iyi öper! bizde bundan sonra kaçak geçeriz napalım? kgs dediler aldık, maliyetini çıkardıktan sonra bedava olacak dedikleri köprü maliyetini 100 kere çıkardı hala enayi gibi para vermeye devam ettik ama bu kadarına da pes
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
KGS'yi senede 1-2 kere bodruma yazlığa giderken kullanıyorum anca, otoyollardan nefret ediyorum. İstanbul'da zaten karşıya geçmem kolay kolay. 3 sene önce 50 lira yüklemiştim 30 lira civarı duruyor hala. Bir de bu saçmalıklarına 60 lira mı vereceğim? 30 liranın altına düşünce de kaçak geçmiş sayılıyormuş. İyice saçma sapan bir hal almaya başladı ülkede herşey.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
benim gazatede okudugum eski kgs içindeki bakiye hgs ye aktarılıyormuş ve kgs ücreti düşüp yerine 2.çeşit olan hgs lerden biri ile degiştiriliyormuş,
bakiye olayına gelince ben ogs alırkende banka görevlisi söylemişti ogs bakiyesini 100 tl altına düşürmemeye özen gösterin,100 tl altına düşünce - bakiye gösterir demişti.takan kim tabi
işim yok devlete faizde işletsin diye her ay 100 tl mi verecegim.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Yine itelemek adına bir uygulama bulmuşlar helal olsun. Devlet malı deniz misali.. Nasıl olsa bi uygulama bulup vatandaştan çıkartılıyor
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
06-09-2012
Sayın admin veya yöneticiler,

Sizden 5 dakikalığına ban butonunu istiyorum. Aptalca uygulamaları yapanları banlayıp geri vereceğim söz.
İyi çalışmalar dilerim

Orhan
İmza:şfjpoefjgorfgjoğqa
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
gökselden acıyor parçası bana gelsin
acıyor acıyor acıyor
her yolu denedim bitmiyoorrr
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Genel sağlık sigortası da aynı hesap...

Sen işsizden yıllık 1300-2500 tl(Allah gözünüzü doyursun, çoluğununuz çocuğunuzdan çıkmaz inşallah!) para alıcaksın sonra kolu bacağı kopmassa, yangında yanmassa özel hastaneye gidemez diye ardından kanun çıkaracaksın.
Üstüne insanlara 4 ay hizmet vermiceksin ama kanun ocakta çıktı diye vermediğin hizmetten 600-700tl devlete borçlandırıcaksın vatandaşın cebini boşaltıcaksın... Vatandaşı iyce salak yerine koyuyor bunlar, göz göre göre kazıklıyor kanun benim diyerek, yazık çok yazık...

Bi gün keser döner, sap döner... Sonra o sap çok kötü girer!
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Genel sağlık sigortasından arkadaşa hesap gelmiş 300 TL, hastenenin yolunu bilmeyen arkadaşım her ay bayılacak parayı, üstelik işşiz, ulan ilacı yazdırmak eczanden almaktan daha pahalıya geliyor, bu kadar vergiler nereye gidiyor acaba???
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Genel sağlık sigortası da aynı hesap...

Sen işsizden yıllık 1300-2500 tl(Allah gözünüzü doyursun, çoluğununuz çocuğunuzdan çıkmaz inşallah!) para alıcaksın sonra kolu bacağı kopmassa, yangında yanmassa özel hastaneye gidemez diye ardından kanun çıkaracaksın.
Üstüne insanlara 4 ay hizmet vermiceksin ama kanun ocakta çıktı diye vermediğin hizmetten 600-700tl devlete borçlandırıcaksın vatandaşın cebini boşaltıcaksın... Vatandaşı iyce salak yerine koyuyor bunlar, göz göre göre kazıklıyor kanun benim diyerek, yazık çok yazık...

Bi gün keser döner, sap döner... Sonra o sap çok kötü girer!

devlet soygun yaparmı? yapıyor işte, vatandaşını resmen soyuyor. 1 milyarı geçti beni borç. ödemeyide düşünmüyorum, gelsin alsınlar.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
kaçak geciş yaparım diyenler kameraya gecerken lastiğin arasına taş sıkışmış işareti yapsınlar :cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst