Mondial Vulture vs Salcano Wolf

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Öncelikle iyi forumlar dilerim. Başlıkta belirttiğim bu iki model arasında kaldım. Performansa pek önem veren birisi değilim fakat bu torku düşük yokuşlarda bayılıcak bi motor alabilirim anlamına gelmez. Performans değilde hıza önem vermiyorum diyelim. Şimdi ise gelelim sorulara;

1) Kullanış pozisyonu, selesi, oturuş açısı bakımından hangisi daha rahattır?

2) Yakıt olarak ne kadar fark eder?

3) Titreşim olayları nasıldır?

4) Hangi ürün daha kalitelidir? (Daha az problem ve uzun ömürlülük. )

sorularım bu kadar. yardımcı olursanız sevinirim. ilginiz için şimdiden teşekkür ederim :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
1.2.3.ve 4 cüncü sorularınn cevabı salcano wolftur. Motoru ybr motorudur. Aynı fabrika malları. Salcano titreşimsiz, sorunsuz ve vulture den az yakar. Seleside geniş ve rahattır. Egelim 43 salcanoyla 200 kg ile türkiyenin bi çok yerine gitmiştir. Sorunsuz şekilde.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
1.2.3.ve 4 cüncü sorularınn cevabı salcano wolftur. Motoru ybr motorudur. Aynı fabrika malları. Salcano titreşimsiz, sorunsuz ve vulture den az yakar. Seleside geniş ve rahattır. Egelim 43 salcanoyla 200 kg ile türkiyenin bi çok yerine gitmiştir. Sorunsuz şekilde.
ilgin için teşekkür ederim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bişey değil. Motor aksamı zaten ybr yle bire bir. Bakkalda bile bulunur parçası:cat:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
salcano al hiç düşünme
Ybr neyse Salcano da o motor kısmı olarak
geri kalan parcaları jianshe
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
görünüşe göre wolf alıcam gibi duruyor :) ama bi sıkıntım var boy 1.85 üstünde. bu tarz motorlar küçük kalıcak diye düşünüyorum :) bu fiyata da alabileceğim en iyi motorlardan bir tanesi sanırım. vulture biraz daha yakışıklı ve boyutları daha büyük diye onu düşünmüştüm. bu motorlarla aynı fiyat aralığında kalite olarak iyi ve daha iri bi motor önerebilirmisiniz peki? salcano ya kötü demiyorum kesinlikleya yanlış anlaşılma olmasın. çok hoş ve iyi bi motor ama boyut tereddüt ettiriyor işte...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sele yüksekliğine takılma. Cbr 250r, 250 ninja, hatta 600 rr ların bile selesi alçaktır. O kadar üstünde büyük durmazsın.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Ben mondial mc-x kullanicisi olduumdan vulture yide öneririm.binmedim ama benim motordan farki yoktur.salcano yu hic bilmediim icin yorum yapamam.mc-x te dü_ünebilirsin
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bişey değil. Motor aksamı zaten ybr yle bire bir. Bakkalda bile bulunur parçası:cat:
Pek de aynı değil diye biliyorum. Hangi ustaya sorduysam ybr'nin motor parçaları salcano'ya uymaz dedi. Parçalar benziyo olabilir ama birebir aynı değil.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aynı olmayan parçaları grenajları, deposu, lastik,cant olabilir ama motor parçaları bire bir aynı diye biliyorum ben. Egelim ve fat280 e sormak lazım. Onlar benden daha iyi bilirler.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
aynı olmayan parçaları grenajları, deposu, lastik,cant olabilir ama motor parçaları bire bir aynı diye biliyorum ben. Egelim ve fat280 e sormak lazım. Onlar benden daha iyi bilirler.
Titana nası çinli cg125 piston silindiri uymuyosa buna da uymaz bence.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayır. Kim demiş? Ben çok gördüm. Gayet güzel uyuyor. Geniş petek alt silindir çınli taktırmış. titanlarda çok gördüm. Ben taktırmam ayrı mesele.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst