Kymco Activ-100 Nasıldır ?

Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Selam arkadaşlar. Şu anda Mondial 100UKH kullanıyorum. 3200 km de motorum, çok memnunum ama Kymco yu da çok beğendim. Mondiyi satıp bunu almak istiyorum. Kymco hakkında bilgim var. Kaliteli bir firma olduğunu ve 100000 garantisi verebilen yegane firma olduğunu biliyorum. Fakat bu motor hakkında hiç bilgi bulamadım. Mondiyi satıp Kymco almaya değer mi ? Activ 100 ü gören kullanan varsa bilgilerini paylaşırsa çok memnun olurum. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------

3018.jpg


Motor bu.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
93
Bildiğim kadarıyla;activ 100 sadece kymco tr sitesinde mevcut.kymco kendi sitesinde böyle bir motor göremedim.Acaba Türkiye için özel üretilen bir motosiklet mi? Bu modeli kullanan veya kymco CUP larda tecrübe ile sabit bilgisi olan varsa görüş paylaşımını bekliyoruz.Mesela yakıt tasarrufu ne durumda? malzeme kalitesi ve çekiş gücü yeterli mi? servis ağında yedek parçalarda sorun yaşanıyormu? Kymco.tr'de 2,532 TL ? Verilen ücretin hakkını veriyormu? Vergiden muaf mı? Hız kaç km? yüksek hızda titreşim çinli modeller kadar rahatsız edici mi? Vites geçişleri rahat mı? Fren sistemi yeterli mi?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Bildiğim kadarıyla;activ 100 sadece kymco tr sitesinde mevcut.kymco kendi sitesinde böyle bir motor göremedim.Acaba Türkiye için özel üretilen bir motosiklet mi? Bu modeli kullanan veya kymco CUP larda tecrübe ile sabit bilgisi olan varsa görüş paylaşımını bekliyoruz.Mesela yakıt tasarrufu ne durumda? malzeme kalitesi ve çekiş gücü yeterli mi? servis ağında yedek parçalarda sorun yaşanıyormu? Kymco.tr'de 2,532 TL ? Verilen ücretin hakkını veriyormu? Vergiden muaf mı? Hız kaç km? yüksek hızda titreşim çinli modeller kadar rahatsız edici mi? Vites geçişleri rahat mı? Fren sistemi yeterli mi?

vites geçişleri rahat vibrasyon da ÇİN li cub lar kadar var PARASININ HAKKINI VERİR çünkü kymco kaliteli motosikletler yapıyor benzin sarfiyatı ise diğer 100 cc cub lardan farklı değil aslında sorunsuzluk için çinli cub tan fazla para verilir en azından sağı solu patlamaz çatlamaz kafan rahat olur fakat malesef vibrasyon var tek eksi yönü bu olsa gerek:pr:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
93
F54 bilgi için tşk.Samsunda 1 bayii var kymco satan o da daha satmıyormuş.Garantili olan parçadan para istedikleri ve sıkıntı çıkarttıkları için daha satmayacaklarını söylediler.Şimdi aynı bayii yuki mondial v.s. satıyor...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
61
activ 100 kullanan arkadaslar var mi acaba forumda. Guzel bi makinaya benziyor yardimlarinizi bekliyorum..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
eğer o kadar para vereceksen bence biraz daha koy ybr al bence ybr cub motordan daha konforlu yedek parçası ucuz uzun yolda yakıtlar aynı oturuş pozisyonu vs herşeyi ile güzel
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kullanan arkadaşım var. amatisörün sertli dışında şikayeti yok.
bu arada yanlışlık olmasın 100000 km garanti vermiyorlar. 100000 km motor ömürleri var garanti motoruna göre değişir. 2 yıl veya 30000 km diye biliyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
eğer o kadar para vereceksen bence biraz daha koy ybr al bence ybr cub motordan daha konforlu yedek parçası ucuz uzun yolda yakıtlar aynı oturuş pozisyonu vs herşeyi ile güzel
hiç olmadı drift var mcx var.boş motor degil bunlar.cup diyorsun.köydemi yaşıyosun?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
tercih meselesi.bir cuval patetesi ortaya koy. bir karpuzuda koltugunun altına al git. bunu cupla rahat yaparsın. depraj derdi olmadıgından tercih ediliyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
tercih meselesi.bir cuval patetesi ortaya koy. bir karpuzuda koltugunun altına al git. bunu cupla rahat yaparsın. depraj derdi olmadıgından tercih ediliyor.
bende arka çanta ile arama bi çuval odun koyuyordum kışın yanlız benim motor ybr :cat:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
o senin koydugun cuvalı zaten koymuştuk arkaya, ben öne konulan cuvala dikkat çekmek istedim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst