1000 TL yi geçmeyecek kaportası sağlam maxi scooter arıyorum

Katılım
26 Ocak 2011
Mesajlar
22
motorda aradığım özellikler kaporta sağlam olucak(sağı solu kelepçe bağlı olmayan, kaporta civata yerleri sağlam,kaportada çatlak patlak olmayan)muaynesi tam olacak,satışı sorun olmayacak.asya 150t1 ve benzerleri olur(arora, çelik tiger,dorado,....) neden sıfır almıyosunuz derseniz motordan çabuk sıkılrım ve satarım aldığım motorların hepsini sıfır alsaydım devamlı motora çalışırdım yani cepte para pul kalmazdı züğürt ağaya dönerdim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
askerde zonguldaklı bir tertibim vardı, biraz avel bir tip ama köylü kurnazıydı..

subay berberi yaptılar bunu..

birgün bizim armoni mızıka komutanı albay haluk beyi traş ediyor .

kulak kıllarını almak için pamuklu çubuğa ispirto döküyor! o ara elinede akıyor ama farketmiyor, çakmağı çakınca elleri tutuşuyor

yaneo yaneo yaneo yaneooo

komtanım yaneooo

diyerek koşarak oraran kaçıyor..


bu arada sahibinden.com a bakarsanız sizin için daha faydalı olacaktır..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
temel kardeşim çok kurnazsın seni kutluyorum hemen sıkılıp satacaksan 2 el mantıklı neden boşuna kdv ötv ödeyeceksin değil mi?
başkasının ödediğini almak daha ucuz oluyor:cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2011
Mesajlar
22
temel kardeşim çok kurnazsın seni kutluyorum hemen sıkılıp satacaksan 2 el mantıklı neden boşuna kdv ötv ödeyeceksin değil mi?
başkasının ödediğini almak daha ucuz oluyor:cherry:
2. el alan vergi,sigorta,noter ödeme yapmıyor mu? sıfır alıpta hiçbirşeyini ödemeyelenr var buna ne diyeceksin adam karttan çekiyo 10metre ilerde yarı yarıya satıp gidiyor alnın başına da bela oluyor sen daha kurnaz görmemişsin daha neler var alacağımz şurda adi çin motoru kaliteli bişeyde değil

---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:32 ----------

askerde zonguldaklı bir tertibim vardı, biraz avel bir tip ama köylü kurnazıydı..

subay berberi yaptılar bunu..

birgün bizim armoni mızıka komutanı albay haluk beyi traş ediyor .

kulak kıllarını almak için pamuklu çubuğa ispirto döküyor! o ara elinede akıyor ama farketmiyor, çakmağı çakınca elleri tutuşuyor

yaneo yaneo yaneo yaneooo

komtanım yaneooo

diyerek koşarak oraran kaçıyor..


bu arada sahibinden.com a bakarsanız sizin için daha faydalı olacaktır..
kibar kardeş dalga geçerek konuşma kendini okadar yüksekte görme köylülerle dalga geçme her yerin köylerinde farklı diller konuşulur istanbulda olupta kendini kaf dağında görme.sahibinden com,araba com,motosiklet pazarı daha birçok siteye bakıyorum adam sıfır almış 2004 model muayne yok vergi yok motor bitik ne yaparsın söyle bakalım sahibinden com da biriyle görüştüm çocuk motorun muaynesi yok diyo bizim köyde hiç kimse yaptırmıyor bunların muaynesi de var mı? diye bana soruyor

---------- Post added at 10:55 ---------- Previous post was at 10:47 ----------

zat 150 vardı bi ara hala varmı bilmiyorum belki o paraya bi zat alırsın..
hatta bak bu gariban maaxi scooteri http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-acilsatilik-wangye-150t-motosiklet-96239018/detay
değerli kardeşim 3 gün önce bundan vardı (150HS) kardeşime hediye ettim.motorunu sıfır yaptım bana 1500 tl ye mal oldu.şu anda motorsuz kaldım.zat tavsiye edersen ondanda vardı 150 seyhan ile takas yapmıştım onu, bir sefer asya 150t1 kullandım rahatlığı zattan daha konforluydu
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kibar kardeş dalga geçerek konuşma kendini okadar yüksekte görme köylülerle dalga geçme her yerin köylerinde farklı diller konuşulur istanbulda olupta kendini kaf dağında görme.sahibinden com,araba com,motosiklet pazarı daha birçok siteye bakıyorum adam sıfır almış 2004 model muayne yok vergi yok motor bitik ne yaparsın söyle bakalım sahibinden com da biriyle görüştüm çocuk motorun muaynesi yok diyo bizim köyde hiç kimse yaptırmıyor bunların muaynesi de var mı? diye bana soruyor

estagfirüllah ne dalgası, aklıma geldi yazdım :cat: kusura bakma. aslında burası satılık motosiklet arama yeri değil yazmam lazımdı yazmadım. yönetici değilim.

uyanıklığınız ve zonguldaklı olmanız aklıma bir anımı getirdi.. zonguldak köy mü yaa? :silent:

şimdi sadete gelirsek

bahsettiğiniz motorların istediğiniz durumda olanını bulmanız çok zor! (bulursanızda zaten 1000tl den fazladır) çünkü çoğu kısa sürede haşat oluyorlar hele hele o iri kuru gürültü olan maxi çakmaları.

bak sana nacizane bir tavsiye

2006 yılında sıfır keeway ARN150 almıştım, 8500km istanbulda kullandım sonra babama verdim, memlekette halen biniyor. en son 68 bin km deydi

gerçekten çinliler içinde sağlam macaristan montajı scooterlar, hem tipi güzel hemde çeviktirler..

5-6 yaşında anca o motorlardan hayır gelir

o yürüyen cenazelerle hiç uğraşmayın derim.
 
Katılım
26 Ocak 2011
Mesajlar
22
estagfirüllah ne dalgası, aklıma geldi yazdım :cat: kusura bakma. aslında burası satılık motosiklet arama yeri değil yazmam lazımdı yazmadım. yönetici değilim.

uyanıklığınız ve zonguldaklı olmanız aklıma bir anımı getirdi.. zonguldak köy mü yaa? :silent:

şimdi sadete gelirsek

bahsettiğiniz motorların istediğiniz durumda olanını bulmanız çok zor! (bulursanızda zaten 1000tl den fazladır) çünkü çoğu kısa sürede haşat oluyorlar hele hele o iri kuru gürültü olan maxi çakmaları.

bak sana nacizane bir tavsiye

2006 yılında sıfır keeway ARN150 almıştım, 8500km istanbulda kullandım sonra babama verdim, memlekette halen biniyor. en son 68 bin km deydi

gerçekten çinliler içinde sağlam macaristan montajı scooterlar, hem tipi güzel hemde çeviktirler..

5-6 yaşında anca o motorlardan hayır gelir

o yürüyen cenazelerle hiç uğraşmayın derim.
mustafa ben daha önce zonguldakta araba tamircisiydim.Motosiklet motorları bana yabancı geliyordu,tamirci arkadaşımın yanına biraz takıldım ve şanzuman hariç piston,silindir,sekman atıyorum scooter komple yaparım kendime güvenim var.kayışını,varyatörünü hepsini yapıyorum elektrik tesisatı hariç tabiki. Aldığım motorların üçünü kendim yaptım diğerlerinin motoru iyiydi.o yüzden kaporta sağlam olsun motor önemli değil,silindir takımı contasıyla beraber en fazla 60tl tutuyor parça fiyatına motor yapıyorum
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
scooter degilde cub bak. bakımı daha kolaydır. şahsen bütçem seninki kadar olsa o bütçe ile alabilecegim en temiz cub alır binerdim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
scooter degilde cub bak. bakımı daha kolaydır. şahsen bütçem seninki kadar olsa o bütçe ile alabilecegim en temiz cub alır binerdim.
Kesinlikle katılıyorum.
150 cc çinli scooterlar iyidir,hoştur ama boştur.
Grenajları dandiktir,sorun çıkarmaya meyillidir,dikiş tutmaz,üstüne çok düşmek lazım.
Benzini de içer...
Ve daha bir sürü şey..
Cub iyidir...
İlla scooter derseniz de keeway arn 125-150lerden bakmanızı tavsiye edebilirim...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bende cub diyeceğim hep cub derim ama kime cub desek bisiklet muamelesi yapıyor :mrgreen:

aslında en sadık motosiklettir cub lar..
 
Katılım
26 Ocak 2011
Mesajlar
22
bende cub diyeceğim hep cub derim ama kime cub desek bisiklet muamelesi yapıyor :mrgreen:

aslında en sadık motosiklettir cub lar..
şunu söyliyeyim 150 HS den önce 100cc UKH cup vardı hs ile kafa kafaya takas ettim haklısın hiç arıza yapmıyor sadece konfor yok uzun yola da gittim motor hafif yağ yakıyordu piston silindir sekman attım debriyajını değiştim ufak aksesuar yaptım güzelde oldu.aldığım ikinci el motorlara bayağı masraf yapıp ondan sonra sıkılıp satıyorum.unutmazsam mtorların resimlerini facebooka atarım bakarsın adresim ([email protected])

---------- Post added at 09:27 ---------- Previous post was at 09:18 ----------

scooter degilde cub bak. bakımı daha kolaydır. şahsen bütçem seninki kadar olsa o bütçe ile alabilecegim en temiz cub alır binerdim.
cup hiç güven vermiyor gidişi ve duruşu olarak çok sakat motor arka frenini ayarlarsın artçını aldığın zaman arka fren teli daha fazla geriliyor vede tatlı fren yaptırıyor motora yaylandığı zaman daha fazla fren yapıp bırakıyor sende yükleniyosun gaza bu seferde debriyajı erken yiyosun tamircilerin hiçbiride söylemiyor. herkes motorlarının hastalığın söylese çoğu kişi bunlardan faydalı şekilde yararlanır,nedense kimse doğruyu konuşmayıp kendi motorlarını övüyorlar

---------- Post added at 09:32 ---------- Previous post was at 09:27 ----------

Kesinlikle katılıyorum.
150 cc çinli scooterlar iyidir,hoştur ama boştur.
Grenajları dandiktir,sorun çıkarmaya meyillidir,dikiş tutmaz,üstüne çok düşmek lazım.
Benzini de içer...
Ve daha bir sürü şey..
Cub iyidir...
İlla scooter derseniz de keeway arn 125-150lerden bakmanızı tavsiye edebilirim...
bendeki bu hastalık grenajı yada kaportası sağlam bir şey alıp daha sonra da habire masraf yapıp ondan sonra ya satarım ya da takaslarım grenajların sağlam olması derken de çok pahalı olduğu içindüzgününe bakıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst