Motor Bilgisine İnanan Arkadaşlar 2 Motor Arasında Kaldım

Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Sevgili Arkadaşlar Öncelikle Bu Ay İçerisinde Motor Almayı Düşünüyorum Fakat 2 Motor Arasında Kaldım Lütfen Bana Yardımcı Olun;






Ben sadece güzel görünüm ve sürüş keyfi istiyorum bu iki motordan hangisi benim için daha faydalı yorumlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
çok teşekkür ederim kardeşim ama 1. motor düz vites ve 100 lük tabi 2012 model ama tipi biraz sade bana biraz daha teknik bilgi laazım.
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
22
Bilemedim 2 motorda benim tarzım değil fakat bende RunemagicK e katılıyorum
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Yorumlarınız için sağolun, 1. motor banada cazip geliyor ama 100 lük olduğundan sürüş keyfi alamamamdan korkuyorum...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
2. motorun karterinde kesin hamsi kızartılmıştır.... :)
Firtunada kalmış sahibi.. :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
25 cc fark için 6-7 yıllık bi motosiklet alıp, filitreler, fren kaliperleri, lastikler, muayene... ... uzunca bir listeye verilecek olan paraya, harcanacak zamana yazık.

Kuba nerdeyse sıfır, 3 yıl muayene görmeyecek, değiştirmeniz gereken en fazla lastikler olabilir o da deneyip güvenmezseniz belki ! Kuba 100 cc ve vergisi bile olmayacak !

Zincir muhafazası dahi var :) Selesinin derisi çatlamamış, yırtılmamış, solmamış ! Sıfır bir topcase i var. Muhtemelen biri şehir, biri köy yollarında gitmiş !

O Mondiali alırsanız KUBA nın fiyatının bayağa bi üstüne çıkar zaten, her 6 ayda bir vergi de ödersiniz 25 cc için ve yinede ilk oturuşunuzda, gazı açtığınızda sıfıra yakın bi motosiklet keyfini bence vermez.

Bende 1. motor diyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Yani ne diyorsun kardeşim o motorun dışına bakıp alınırmı ? 125 lik olduğundan sıcak bakıyorum biraz da kan çekiyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

25 cc fark için 6-7 yıllık bi motosiklet alıp, filitreler, fren kaliperleri, lastikler, muayene... ... uzunca bir listeye verilecek olan paraya, harcanacak zamana yazık.

Kuba nerdeyse sıfır, 3 yıl muayene görmeyecek, değiştirmeniz gereken en fazla lastikler olabilir o da deneyip güvenmezseniz belki ! Kuba 100 cc ve vergisi bile olmayacak !

Zincir muhafazası dahi var :) Selesinin derisi çatlamamış, yırtılmamış, solmamış ! Sıfır bir topcase i var. Muhtemelen biri şehir, biri köy yollarında gitmiş !

O Mondiali alırsanız KUBA nın fiyatının bayağa bi üstüne çıkar zaten, her 6 ayda bir vergi de ödersiniz 25 cc için ve yinede ilk oturuşunuzda, gazı açtığınızda sıfıra yakın bi motosiklet keyfini bence vermez.

Bende 1. motor diyorum.

Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Size 2 sorum olacak 1. si şu 100 CC liklere vergi ödemiyormuyuz bunu biraz daha açarmısınız ? 2. si 100 CC lik bir motorla ortalama en fazla kaç KM hıza ulaşabilirim ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
1. motosiklet..
Çok daha temiz gözüküyor.
Kullanan bir arkadaşımda bu marka modelden gayet memnun.
100 cc bi motosikletten hız beklentiniz olmasın,ama iyi bakarsanız,beklentiniz yüksek olmazsa çok çok iş görür.
Yine de yakından görmek,bir ustaya göstermek yararınıza olur..
Hayırlısı olsun..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Dostum Piasadaki en tıtreşimli (VİBRASYONLU ) motor tipidir 2. resimdeki,
Mondıal KT,,kanuni SEYHAN,

bu tipler sağlam fakat titreşimden dolayı sıkıntılıdır,

Bana sorarsan 1. resımdekının 125 cc olanını araştır,
2006 olsun ama o tip olsun,

hepsini kullandım ve test ettım amın ol buna...

Kolay gelsin sana...
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim de bu 100 CC lik ortalama kaç km hız yapar yani şehir içi kullanıcam en fazla Yalovadan İstanbula giderim bu bana ilk motor olarak yeterlimidir arkadaşlar ?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Size 2 sorum olacak 1. si şu 100 CC liklere vergi ödemiyormuyuz bunu biraz daha açarmısınız ? 2. si 100 CC lik bir motorla ortalama en fazla kaç KM hıza ulaşabilirim ?

KUBA CG 100 - TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 97 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 90 Kg
Maksimum Güç: 6.4
Yakıt Tasarrufu: 100 Km/ 1.5 lt
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Kampana - Arka Kampana
Maksimum Hız: 120 Km/saat
Çelik Jant: Opsiyonel
Aksesuar: Opsiyonel
Garanti: 2 Yıl

100 cc altı ( 97 cc ) olduğu için vergiden muhaf olursunuz, geçtiğimiz 6 aylık vergi 50 TL civarı idi.

Max sürat 120 yazılmış fakat benim sürat ile hiç aram yoktur, dolayısıyla bilgimde yok tahmin dahi yürütemiyorum :)

120 km görebileceğini en az 4000-5000 km' lere kadar hiç düşünmüyorum açıkçası, motor iyice açılınca ne olur bilemem, zaten 90-100 üstü süratler şehir içi yakıt ekenomisi için üretilmiş motosikletlerde sakıncalı !!!

Hangisini alırsanız alın son sürat denemeyin derim ben !
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
2motorda sana sürüş zevki bakımından aynı şeyleri yaşatır. görünüş olarak 1.motor daha güzel ve en önemlisi yeni, yukarıda da arkadaşın söylediği gibi 25cc için eski bi motor alıp sonra ona muayene lastik vs.vs. masrafı yapmana değmez zaten o zaman aynı paraya gelecek belkide masraftan dolayı daha fazla para harcayacaksın. 100cclik motor ile 80-90 yapabilirsin bakımlarınıda aksatmazsan idare eder
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.. Peki km başına nekadar yakar bu KUBA CG-100 ler bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
80-90 km hız bana yetmez dersen (ki fazlasına ne yol nede kanun müsade etmez) ikisinede bulaşma...motor seçerken hız mevzusunu ilk kritere sokmayın artık...

araba alan kimsenin hızı için aldığını görmedim...konfor, donanım,yedek parça,yakıt ,sağlamlık bunlar hızdan daha önemlidir...nasıl olsa yapması gereken kadar her motorlu taşıt hız yapar...

pist yarışı yapacaksan bunlarla işin olmamalı,acemiyim diyorsun,ilk motorum olacak diyorsun hızla işin olmamalı ama ilk sorun hızı oluyor...

iyimisin,ciddimisin???

önce bunu anlamamız gerekli...
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Yorumum yanlış anlaşılmasın sadece Yalova - İstanbul arası 2 haftada bir yol sorunum olacak yani o karayolu hızına yetişebilir mi diye bu 100 CC lik motorun hızını sorun ettim yoksa nekendi canıma nede başkasının canına kastım var yanlış anlaşılmasın..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
gebzeden yada pendikten feribotla geçtikten sonra kalan yolda gerekli hızı yakalarsın merak etme...120-130 gidip 3,5-4 litre yakmakmı? yoksa 80-90 gidip 2 litre yakmakmı karar senin..toplamda 20 dakika oynamaz bile...
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Konu sulanmasın ama zaten pendikte oturuyorum :) yani yalova merkezden pendiğe kara yoluyla gerekli ekipmana uymak şartıyla bu motorla kurallara uygun şekilde gidlirmi ? Bilginize sunulur..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
100 CC lik ortalama kaç km hız yapar ? Yani şehir içi kullanıcam, en fazla Yalovadan - İstanbula giderim. Bu bana ilk motor olarak yeterlimidir arkadaşlar ?

50 cc scooter ile Hollanda dan Çanakkale' ye gelen var :) 100 cc başlangıç için yeterli. Yalovadan - İstanbula gelinir. 2 kişi kullanırsanız+çanta falan... yokuş çıkarken biraz zorlanabilir, vites düşürür devam edersiniz hepsi bu :)

80-90 yapılabilen kaç yol varki ülkemizde :) Ki 80-90 rahat gider 100 cc bence. Hele ki şehir içi için hıza hiç takılmayın bence.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
benim oturduğum yerde orası..ama yolda sıkılırsın ..25 yıllık motosiklet tecrübesi ile motorlara ,sürücünün tecrübesine ve yola göre en azından gebzeyi tavsiye etmek durumundayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst