25 cc fark için 6-7 yıllık bi motosiklet alıp, filitreler, fren kaliperleri, lastikler, muayene... ... uzunca bir listeye verilecek olan paraya, harcanacak zamana yazık.
Kuba nerdeyse sıfır, 3 yıl muayene görmeyecek, değiştirmeniz gereken en fazla lastikler olabilir o da deneyip güvenmezseniz
belki ! Kuba 100 cc ve vergisi bile olmayacak !
Zincir muhafazası dahi var

Selesinin derisi çatlamamış, yırtılmamış, solmamış ! Sıfır bir topcase i var.
Muhtemelen biri şehir, biri köy yollarında gitmiş !
O Mondiali alırsanız KUBA nın fiyatının bayağa bi üstüne çıkar zaten, her 6 ayda bir vergi de ödersiniz 25 cc için ve yinede ilk oturuşunuzda, gazı açtığınızda sıfıra yakın bi motosiklet keyfini bence vermez.
Bende 1. motor diyorum.