merhaba ben onerırırm kardess ama eger km az ısee yanıı on bının altındaysa al tabıkı ayrıcada bı bak yag akıtıyomu yada motor yag yakıyormu yanı mototr dısı fazla onemlı degıl bende kullanıyorumonerırırm tıpı cok guzel herkess o fıyata aldıgıma ınanmıyor genellıkle kızlarselamun aleykum ii akşamlar arkadaşlar bende bir asya as 150 t 19A alcam da önerirmisiniz 150 zc ile ikisi arasında bi çelişkide kaldım :S :silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:26 ----------
merhaba arkadaslar bende asya motor as 150 t 19 a kullanıcısıyım benım motorda sorun varr gaza basıp bıraktıgım zaman egzos dan cat dıye ses cıkıyorrr bu neden oluyor bı fıkrınız varmı yardımcı olursanız sevınırım arkadaslar ..sımdıden tesekkurler