Tvs apache rtr 150 - Honda Cb125e

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
112
kalite ve sağlamlığa eşit diyebilir miyiz yani ?
ben bu sitede okumuştum rtr ile ilgiliydi...hindistan da motosiklet herşey demek kötü motosiklet yapma şansları yoktur gibi bir cümle geçiyordu yanlış hatırlamıyorsam...rtr nin tek sevmediğim yanı selesi çok yüksek döşemecide alçalttırman gerek...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
1000 tl fazla verebileceksen apache al derim.apache nin motoru taş gibidir.ybr bile 40.000 km cıvarlarında krank bilyalarını dağıtıyor bütün ybr ler nerdeyse :)
 
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
9
Bilmiyorum abiler. Kararsızım hala.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

Peki bunların dışında bunlarla aynı bütçelerde bir motor tavsiyeniz var mı ?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
112
Bilmiyorum abiler. Kararsızım hala.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

Peki bunların dışında bunlarla aynı bütçelerde bir motor tavsiyeniz var mı ?
ohooo biz sana kesin kanıtlar sundukca sen karar değiştiriyorsun... al kardeşim sen rtr yi bak keyfine...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
1000 tl fazla verebileceksen apache al derim.apache nin motoru taş gibidir.ybr bile 40.000 km cıvarlarında krank bilyalarını dağıtıyor bütün ybr ler nerdeyse :)

yebere ciler duymasın bunu. Başını ağrıtırlar. Ben 80 bindeyim. Karank rulmanlarım, bilyalarım orjinal. Yıllarca araba yağı kullandım 20w50 şimdi kullanmıyorum artık.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
30
1000 tl fazla verebileceksen apache al derim.apache nin motoru taş gibidir.ybr bile 40.000 km cıvarlarında krank bilyalarını dağıtıyor bütün ybr ler nerdeyse :)


2007den beri ybr kulaniyorum motorun anasini aglatiyorum tik yok. Hayatimda duydugum en sacma cumleyi soylemissin. Herkes bilirki ybr iclerinden en dayaniklisidir ölümsüzdür
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len adamın dediğine bak adem nasıl gülmeyeyim bu söylenenlere adem yaa:queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
2007den beri ybr kulaniyorum motorun anasini aglatiyorum tik yok. Hayatimda duydugum en sacma cumleyi soylemissin. Herkes bilirki ybr iclerinden en dayaniklisidir ölümsüzdür

kardeşim saçma falan değil ben şahit oldum bu duruma kendi motorumda.2007 model ybr vardı bende tekerdeyken karank bilyalarını dağıttı motor.motorcularada sorun ybrnin böyle bir huyu var.3 yıl ybr kullanmışlığım var :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adam gibi kullanırsan ybr yi, 100 bini kank ve krank rulmanlarını değiştirmeden aşar. Apaçi tipleri vardır. Hertürlü şeyi yaparlar ama yağını değiştirmek yılda 1 kere ya aklına gelir yada gelmez. Buşekilde 40 bin km iyi bile dayanır.
Doğrumu fatih?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

aşırı zorlama,bol bol tek teker, redline. Ömür =40 bin. İyi bi değer.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
oo ybr kullanmışsın birde ya bak arkadaşım benim usta yamaha yetkili servisinde 4 yıl usta başı olarak çalıştı kendisi 15 yıllık motsiklet tamircisi adama motor alacağım dedim ybr mi tvs mi dedim o tvs dedi bende dedimki ybr iyi değilmi oda dedi ki eğer bakımlarını yaparsan 120000 km motor yarmadan götürür tvs de sağlam ama ybr kadar değil bende 2 eli iyi diye ybr aldım

---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

adam gibi kullanırsan ybr yi, 100 bini kank ve krank rulmanlarını değiştirmeden aşar. Apaçi tipleri vardır. Hertürlü şeyi yaparlar ama yağını değiştirmek yılda 1 kere ya aklına gelir yada gelmez. Buşekilde 40 bin km iyi bile dayanır.
Doğrumu fatih?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

aşırı zorlama,bol bol tek teker, redline. Ömür =40 bin. İyi bi değer.
oo teker vs işin içine girerse gene 40000 km iyi gitmiş çinli olsa 10000 görmeden gırav:cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
benim ybr nin sağlamlığına lafım yok sadece krank bilyalarını dağıtıyor diyorum.25.000 üstündeki ybr lerin motor sesini dinleyin şıkır şıkır diye ses gelir bilyalardan :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Tekeri nerdeyse indirmiyorduk 30000 kusrde anahtar değmeden sattim tvs yi 2006 modeldi bütün hıncımı aldım nerdeyse yinede bi halt olmadı zincir koptu sadece ama yagina baktım hep sadece lastik yakmadim hiç sevmem bende dağılmadiysa kimsede dagilmaz yeni motoruma kiyamiyorum ama tvs iyidir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst