Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
egelim ve fatih aranmaktadır. Bilen varsa bu topige yazsın. Boş topiklerde takılmak daha iyi gibi. Kimsecikler yok. Yat uyu burda. Kimse bulamaz. :queen:

abi buradayım işte derdini söyle :p

Burdayım Ademim seksenim :king: Sen gel her zaman buraya başımızın üstünde yerin var :rendeer:


Çok pis tutanak tutarım valla Fatih adamı ipten alırım ipe gönderim Alimallah :queen: bu aralar başımız belada zaten pc yasaklandı nöbet yerinde o yüzden fazla giremiyom nete :pr:

hayırdır abi ne güzel girip duruyordun internete nasıl oldu da yasaklandı bilgisayar ?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
abi buradayım işte derdini söyle :p



hayırdır abi ne güzel girip duruyordun internete nasıl oldu da yasaklandı bilgisayar ?
Ya arkadaşlar tek kelime ile bokunu çıkarmıştı iyice Fatih kulaklık takıp müzük dinlemeler mi ararsın,oyuna dalıp saatlerce pc başından kalkmayanmı ararsın,:pr: hal böyle iken birde bakanlıktan bi yetkili gelmiş gece habersiz denetlemeye :santa: bakalım artık bayram sonu herkez (tüm personel) bakanlık düzeyinde soruşturma geçireceğiz :pr: sonrasına Allah kerim artık :sunny:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aman abi inşallah kötü bişey olmaz. Bakanlıktan gelenler hangi partidendi? Hemen ziyaretlerine git. Bende bu partidenim de olsun bitsin :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Benim partiyle purtiyle işim olmaz Adem partiler üstüyüm ben :bounce: memura siyaset yasak zaten biliyosun :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih naber? Titan işini ne yaptın?

adem abi gidemedim ya bakmaya inş. bugün gideceğim ayarlarsam

Ya arkadaşlar tek kelime ile bokunu çıkarmıştı iyice Fatih kulaklık takıp müzük dinlemeler mi ararsın,oyuna dalıp saatlerce pc başından kalkmayanmı ararsın,:pr: hal böyle iken birde bakanlıktan bi yetkili gelmiş gece habersiz denetlemeye :santa: bakalım artık bayram sonu herkez (tüm personel) bakanlık düzeyinde soruşturma geçireceğiz :pr: sonrasına Allah kerim artık :sunny:

anladım abi inş. bir sıkıntı olmaz
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Benim partiyle purtiyle işim olmaz Adem partiler üstüyüm ben :bounce: memura siyaset yasak zaten biliyosun :cherry:
:queen: tamam abi. Parti, purti :queen:
fatih motorun sesini dinle. Acayip sesler geliyosa alma. Silindir üst kapak, alt kapak değişmişse alma. Evrak eksikse alma. Borcu harcı varsa eski sahibine ödettir. Deneme sürüşü yap. 100 ü geçmezse motoru bitiktir. Eksozdan duman atıyomu bi bak. Bosta gaz ver. Ama çok değil. Düz bi yolda gidonu bırak. Sağa, sola çekiyomu bak. Ön freni asıl. Gene sağa sola çekiyomu bak. Ön keçelere bak patlakmı? Orta ayakta arka tekeri tut, sağa, sola asıl,salla. Bak bakalım beşikler gidikmi? Ben yatar.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
:queen: tamam abi. Parti, purti :queen:
fatih motorun sesini dinle. Acayip sesler geliyosa alma. Silindir üst kapak, alt kapak değişmişse alma. Evrak eksikse alma. Borcu harcı varsa eski sahibine ödettir. Deneme sürüşü yap. 100 ü geçmezse motoru bitiktir. Eksozdan duman atıyomu bi bak. Bosta gaz ver. Ama çok değil. Düz bi yolda gidonu bırak. Sağa, sola çekiyomu bak. Ön freni asıl. Gene sağa sola çekiyomu bak. Ön keçelere bak patlakmı? Orta ayakta arka tekeri tut, sağa, sola asıl,salla. Bak bakalım beşikler gidikmi? Ben yatar.

abi bu saydıklarından mutlak iri vardır 97 model motor resimdede gördüğün gibi o kadarda temiz değildi zaten neyse gidem de bi :)
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
merhaba,
bayramdan sonra iki kişi tek motorla akdeniz gezisi yapalım diyoruz.
ama eşya dahil ikimizin ağırlığı 200 kg'ı buluyor acaba sıkıntı olurmu merak ettim yaklaşık 1500 km yol yapacağız. motorun bakımları tamam sıkıntısı yok amma kilo fazla olunca tereddüt ediyorum ne dersiniz deneyelimmi?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Lastikler nasıl?İyiyse sıkıntı olmaz Allahın izniyle Ben lastikleri değiştirdim pirelli taktım:cat: yeni(ramazandan önce ) geldim hanımla akdeniz turundan :cat: bizimde yükle beraber 200 kiloyu geçiyodu ağırlık bi sıkıntı çıkarmadı çok şükür :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
İşin içinde salcano varsa gerisi teferruattır.Kilo konusuna pek takılma orjinal halinde gayet randumanlı çalışıyor zaten.Çok birşeyleri değiştirmek istiyorsan yağ ve bujiyi değiştir.Rampada baymasın vites düşmeyeyim diyorsan ön dişliyi 13 yapabilirsin veya arkayı 47-48 falan.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Arkadaşlar , bizim salko ya uyan Depo kılıflarının fiyatı ne kadar ?? Ybr falan uyuyorm mu? Bizim depo biraz daha büyük yalnız
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
merhaba,
bayramdan sonra iki kişi tek motorla akdeniz gezisi yapalım diyoruz.
ama eşya dahil ikimizin ağırlığı 200 kg'ı buluyor acaba sıkıntı olurmu merak ettim yaklaşık 1500 km yol yapacağız. motorun bakımları tamam sıkıntısı yok amma kilo fazla olunca tereddüt ediyorum ne dersiniz deneyelimmi?

hüseyin abi merhaba motordan yana sıkıntın olmasın hiç bir şey olmaz sadece yokuşlarda az bayılabilir oda normal ağırlıktan dolayı ancak çıkmam gitmem demez korkma yani akdeniz turu yaparsan yanıma uğramayı unutma bu arada :)

Arkadaşlar , bizim salko ya uyan Depo kılıflarının fiyatı ne kadar ?? Ybr falan uyuyorm mu? Bizim depo biraz daha büyük yalnız

ersin ybrnin depo kılıfı olmaz özel yaptır derim git sanayiye araba koltuğu kaplayan ustalar yapar bizim burada onlar yapıyor
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
Lastikler nasıl?İyiyse sıkıntı olmaz Allahın izniyle Ben lastikleri değiştirdim pirelli taktım:cat: yeni(ramazandan önce ) geldim hanımla akdeniz turundan :cat: bizimde yükle beraber 200 kiloyu geçiyodu ağırlık bi sıkıntı çıkarmadı çok şükür :cat:
motor daha 2500 km de yastikler yeni ama orjinal lastikleri değiştirme yapmadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

İşin içinde salcano varsa gerisi teferruattır.Kilo konusuna pek takılma orjinal halinde gayet randumanlı çalışıyor zaten.Çok birşeyleri değiştirmek istiyorsan yağ ve bujiyi değiştir.Rampada baymasın vites düşmeyeyim diyorsan ön dişliyi 13 yapabilirsin veya arkayı 47-48 falan.
2000 bakımını yeni yaptırdım yeni buji var yağıda değişti motorda problem yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

hüseyin abi merhaba motordan yana sıkıntın olmasın hiç bir şey olmaz sadece yokuşlarda az bayılabilir oda normal ağırlıktan dolayı ancak çıkmam gitmem demez korkma yani akdeniz turu yaparsan yanıma uğramayı unutma bu arada :)
saol fatih alanyaya gelirsem görüşmek isterim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
2000-2500 km salcano için hiçbirşey.Hiçbir çekincen olmadan vur kendini yollara :) :) fatihle son gezide 1700 km olmustu sanırım 3 günde.O gezide takım taklavat dolu idi çantada.Son gezimde 400 km yaptım 1 tornavida dahi almadım yanıma
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
çakal fatih bu ayın 25 gibi bi kamp organizasyonu var iznik gölünde ahmet abiyi de çağırdık işleri ayarla sende gelebilirsen gel ama 1 gece:pale:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
çakal fatih bu ayın 25 gibi bi kamp organizasyonu var iznik gölünde ahmet abiyi de çağırdık işleri ayarla sende gelebilirsen gel ama 1 gece:pale:

bayramdan sonraki cumartesi pazar değil mi abi valla biraz zor ama ayarlamaya çalışırım sınavlar var aileden izin almak zor oluyor yoksa benim açımdan sıkıntı yok ahmet abiyede derim bakalım kısmet :)

salcano fatih numaranı aldım haberin olsun.

tamam adem abi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst