- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
ferdinandd,koruma demirleri güzelmiş nerden buldun bunları
bizim koruma demirlerini bi üst vidadan takan var birde benim taktığım gibi en alttaki vidadan takan...alttan takınca vites pedalının hizasına geliyor onuda korur heralde
en beğendiğim koruma demiri en sondaki kırmızı cbde olan koruma demiri ondan bulsam ondan takmak isterdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
yağ konusuda süper olmuş sağolasın:rendeer:bakalım ne cevap gelicek...bu arada telefon ilemi aradın...
bizim koruma demirlerini bi üst vidadan takan var birde benim taktığım gibi en alttaki vidadan takan...alttan takınca vites pedalının hizasına geliyor onuda korur heralde
en beğendiğim koruma demiri en sondaki kırmızı cbde olan koruma demiri ondan bulsam ondan takmak isterdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
yağ konusuda süper olmuş sağolasın:rendeer:bakalım ne cevap gelicek...bu arada telefon ilemi aradın...