Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Gürol Hoca,
Acilen telefon tutucuya ihtiyacım var?
Hani bizim ön cama takılabiecek olsa, hani camın ortasından geçen krom desteğin iç kısmına takılabilir durumda olsa, benim Nokia N8'i sarsıntıya karşı sağlamca tutabilse.... Bi de senin vaktin ve hevesin olsaaa :) "dur ben sana yaparım yakışıklı bişey" demek içinden gelsee :) :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol Hoca,
Acilen telefon tutucuya ihtiyacım var?
Hani bizim ön cama takılabiecek olsa, hani camın ortasından geçen krom desteğin iç kısmına takılabilir durumda olsa, benim Nokia N8'i sarsıntıya karşı sağlamca tutabilse.... Bi de senin vaktin ve hevesin olsaaa :) "dur ben sana yaparım yakışıklı bişey" demek içinden gelsee :) :) :)
İlker komutanım,
senin elinde bu telefonun kabı varmıdır?yokda kabımı benden istiyorsun?
kabı yapmak olası birşey değil ama bir kap varsa elde onu söylediğin yere tuttumak olabilir
aklıma şu anda gelen net birşey yok ama beyin jimlastiği yaparsak,
1- senin camı saran metalde cıvata deliği varsa
2-bu deliğe U şeklinde bir parça vidalanabilirse,
3-elindeki kabın arkasına bir yaylı mandal montelenebilirse
U orada sabit kalıp telefon mandal vasıtası ile bu U ya tak çıkar yapılabilir cama yapışan vakumlardan çok daha sağlıklı olacaktır ilk aklıma gelen bu
Osman abi birşekilde tutturdu telefonunu senin istediğin yere fakat nasıl tutturdu sorma bana bu aralar kafam bir dünya hatırlamıyorum vallahi
Osman abimiz bir fotoğraf koyacaktır buraya bu yazıyı okuyunca
görür fikirleşiriz.

---------- Post added at 11:50 ---------- Previous post was at 11:48 ----------

Tahmini bütçe ve zaman nedir:)
Sanane kardeşim,
sananeeeeeeeeeeee
ne edecen bütçeyi sen
Türkiye'yi dolandınız bensiz
yetmedimi.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Merhabalar. Yeni shadow sahibi ve forumun taze uyesiyim. Enduro motor ararken gordugu shadowa aşık olarak, shadow sahibi oldum. Memin'in yazdıklarını buyuk keyifle okudum. Ne kadar buyuk tecrube. Ankara'da yaşıyorum. Herkese selamlar, muhabbetle.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Merhabalar. Yeni shadow sahibi ve forumun taze uyesiyim. Enduro motor ararken gordugu shadowa aşık olarak, shadow sahibi oldum. Memin'in yazdıklarını buyuk keyifle okudum. Ne kadar buyuk tecrube. Ankara'da yaşıyorum. Herkese selamlar, muhabbetle.
Hoşgeldin arkadaşım,shadow candır,denersin anlarsın yok olmadı çok rahat satarsın:)
Tüm topiği okudun isen,yaklaşık tüm soruların cevabını almışsındır,yinede buradayız:) Merak et sen :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar. Yeni shadow sahibi ve forumun taze uyesiyim. Enduro motor ararken gordugu shadowa aşık olarak, shadow sahibi oldum. Memin'in yazdıklarını buyuk keyifle okudum. Ne kadar buyuk tecrube. Ankara'da yaşıyorum. Herkese selamlar, muhabbetle.

Hoş gelmişsin Orhan kardeş.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Merhabalar. Yeni shadow sahibi ve forumun taze uyesiyim. Enduro motor ararken gordugu shadowa aşık olarak, shadow sahibi oldum. Memin'in yazdıklarını buyuk keyifle okudum. Ne kadar buyuk tecrube. Ankara'da yaşıyorum. Herkese selamlar, muhabbetle.

Hoşgeldin Kardeş,
Kazasız Belasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Geleneksel hale getirdiğimiz "Eskişehir Sonbahar Motosiklet Festivali" bu yıl 30 Ağustos - 2 Eylül tarihleri arasında Eskişehir Odunpazarı Şehr-i Derya Parkında yapılacaktır.

Etkinlik boyunca ;

Gösteri ve Konserler
Şehir Turları
Extrem Enduro Parkuru'nda Yarış
Sürpriz Hediyeler

sizleri bekliyor.

Sadece motosikletiniz, kamp malzemeleriniz ve fotoğraf makinanızı alın gelin.

Tüm Motosikletli ve motosiklet sevdası olanlar misafirimizdir.

Ayrıca etkinlik süresince Sınırsız Çay, Kahvaltı ve Akşam Yemeği ODUNPAZARI BELEDİYESİ'nin ikramıdır.

Festivale katılım tabiki ÜCRETSİZDİR.

FESTİVAL PROGRAMI

**************************************************

1.Gün Perşembe (30 Ağustos 2012)

Karşılama
Kayıt Masası İşlemleri
Kamp Alanına Yerleşim
Araçların Park Edilmesi
Çay İkramı (Gün Boyu)
Enduro&Cross Parkuru Gösterileri(Gün Boyu)
Akşam Yemeği
Festival Ateşinin Yakılması
Halk Dansları Gösterileri
30 Ağustos Havai Fişek Gösterisi

**************************************************

2.Gün Cuma (31 Ağustos 2012)

Sabah Kahvaltısı
Çay İkramı (Gün Boyu)
Enduro&Cross Parkuru Gösterileri(Gün Boyu)
Yarışmalar
Serbest Zaman (Şehrimizi Gezmek İsteyenler İçin)
Akşam Yemeği
Akşam Konserleri (Yerel Sanatçılar)

**************************************************

3. Gün Cumartesi (01 Eylül 2012)

Sabah Kahvaltısı
Çay İkramı (Gün Boyu)
Enduro&Cross Parkuru Gösterileri(Gün Boyu)
Motosikletler İle Şehir Turu
Şelale Park Çay İkramı
Tarihi Odunpazarı Evleri Arasında Mehteran Gösterisi
Tarihi Kurşunlu Külliyesinde Cam Sanatları Gösterisi
Şehrin En Güzel Mekanları Arasından Festival Alanına Dönüş
Yarışmalar
Akşam Yemeği
Yarışmalarda Dereceye Girenlere Ödüllerinin Verilmesi
Katılımcılara Kura İle Sürpriz Hediyelerin Verilmesi
Akşam Konserleri (Ulusal Sanatçılar)
Muhteşem Havai Fişek Gösterisi

**************************************************

4. Gün Pazar (02 Eylül 2012)

Sabah Kahvaltısı
Çay İkramı (Gün Boyu)
Uğurlama

Bu festival eskişehirenduro ve Odunpazarı Belediyesi katkıları ile düzenlenmektedir

*************************************



Gitsek mi ne:)

---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:10 ----------

Güzel resimler ancak bizim Gürol görmesin,:)
Kral çıplak diye bağırır.:) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar, gv 250 motorumu sattım artık honda shadow almanın zamanı geldi sanırım. tüm sayfaları büyük bi zevkle ve açllıkla okumaya çalıştıgımı belirtmek isterim. gerçekten aklı başında, kültürlü insanların buluştugu böyle bi ortamda bulunmak büyük şans benim için. bu kış inş maddiyatı halledebilirim de alabilirim artık satmamak üzere bi daha. gv 250 ve gv 650 forumunu da sürekli takipteyim. gv 650 görüntüsüyle aklımı çelmeye kalktıysa da başarılı olamadı.. sizce de dogrusu shadow degil mi??
kendimi de kısaca tanıtayım: 33 yaşındayım,evliyim, uşaklı ve uşak ta mat. ögretmeniyim.
saygılar..
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Gürol ne kadar kızsa yeridir. Bu pozları vesikalık gibi algılamak lazım :) pasaporta kayıt işlemleri için çekilmiş. Eskişehir programı dolu gozüküyor ancak o tarihlerde ben katılamam :( bi daha ki sefere de kaçırmak istemem. Selamlar.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Arkadaşlar Kırmızı beneklerle belirttiğim parçanın adını ve nerede bulabileceğimi bilen var ise kırk yıl kölesi olurum diyorum.. :)
Bildiğim kadarıyla şaftı toz ve kirden koruyan bir kapak ama maalesef artık benim motorumda mevcut değil..
Şimdiden teşekkürler..





Bu arada Varuna hoşgeldin..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
herkese iyi akşamlar, gv 250 motorumu sattım artık honda shadow almanın zamanı geldi sanırım. tüm sayfaları büyük bi zevkle ve açllıkla okumaya çalıştıgımı belirtmek isterim. gerçekten aklı başında, kültürlü insanların buluştugu böyle bi ortamda bulunmak büyük şans benim için. bu kış inş maddiyatı halledebilirim de alabilirim artık satmamak üzere bi daha. gv 250 ve gv 650 forumunu da sürekli takipteyim. gv 650 görüntüsüyle aklımı çelmeye kalktıysa da başarılı olamadı.. sizce de dogrusu shadow degil mi??
kendimi de kısaca tanıtayım: 33 yaşındayım,evliyim, uşaklı ve uşak ta mat. ögretmeniyim.
saygılar..
Topiğe ve aramıza hoşgeldin,umarım aradığını bulursun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Kırmızı beneklerle belirttiğim parçanın adını ve nerede bulabileceğimi bilen var ise kırk yıl kölesi olurum diyorum.. :)
Bildiğim kadarıyla şaftı toz ve kirden koruyan bir kapak ama maalesef artık benim motorumda mevcut değil..
Şimdiden teşekkürler..


[url]http://a1208.hizliresim.com/10/4/bgxjv.jpg[/url]

hangi renginden lazım??
bende her renkten 3-5 tane var
bunun takılması nasıl oluyor ünal
sıçtımının kapağı dert oldu sana be 5 aydır
tek parça yuvarlaksa aluminyum borudan yapalım birtane takalım la
hayatın karadı eridin gözümün önünde yüreğim elvermiyor.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
012.jpg

İlker komutan ve Nadirle Karamürsel iftar çıkartması:)
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Bombaci20, hiç düşünmeden shadow al derim. Başlardaki sayfalardaki yazılardan sonra ben de shadow aldım. Bir insan hiç mi pişman olmaz yahu :) gv650 V-tvin olmamakla beraber cruiser ruhunu taşıdığını düşünmüyorum. Ayrıca cruiser camiasının da çok tercih etmediği bir motor olduğu için ilerde satman da shadowa göre zor olacaktır. Ayrıca shadow'da Honda kalitesi hissediliyor. Kesinlikle Shadow tavsiye ediyorum. Kullanım keyfi, az yakıyor olması, yedek parça bulunurluğu, görünümü, performansı 10 numara. İnşallah hayalindeki motora kavuşursun.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
hangi renginden lazım??
bende her renkten 3-5 tane var
bunun takılması nasıl oluyor ünal
sıçtımının kapağı dert oldu sana be 5 aydır
tek parça yuvarlaksa aluminyum borudan yapalım birtane takalım la
hayatın karadı eridin gözümün önünde yüreğim elvermiyor.

Haydar bey sevgiler..
Yalnız o üzerinize lazım olmayanlarınızı bıraktığınız kapak çok mühim bir kapak imiş..
Tekerimin o halini göreydiniz biliyorum ki usta ellerinizden orası için bir kapak icat ederdiniz..Yada renkli olanlardan birini hiç çekinmeden verirdiniz..
Yinede nezaketiniz ve tatlı diliniz için teşekkür ederim..

---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 20:05 ----------

herkese iyi akşamlar, gv 250 motorumu sattım artık honda shadow almanın zamanı geldi sanırım. tüm sayfaları büyük bi zevkle ve açllıkla okumaya çalıştıgımı belirtmek isterim. gerçekten aklı başında, kültürlü insanların buluştugu böyle bi ortamda bulunmak büyük şans benim için. bu kış inş maddiyatı halledebilirim de alabilirim artık satmamak üzere bi daha. gv 250 ve gv 650 forumunu da sürekli takipteyim. gv 650 görüntüsüyle aklımı çelmeye kalktıysa da başarılı olamadı.. sizce de dogrusu shadow degil mi??
kendimi de kısaca tanıtayım: 33 yaşındayım,evliyim, uşaklı ve uşak ta mat. ögretmeniyim.
saygılar..

Selamlar..
Öncelikle umarım aramızda görürüz sizi diyorum..
Onun dışında GV 650 ile Shadow u karşılaştımak gerekirse..Ben kesinlikle shadow derim..Herkes kendi makinesini över ama mevzuu bahis Shadow olunca cruiserden anlayan herkes shadow der düşünmeden..Eğer aradığınız hız ve performans ise GV650 sizi fazlasıyla tatmin edecektir..Ancak aradadığınız klasik görünümlü bir makine ise shadow derim..Öncelikle ne istediğinize karar vermeniz lazım ..

Dip Not : Ama GV650 bence cruiser değil..Hondanın Magnası..harleyin V-rod'u..tarzı makineler saf kan cruiser değil benim gözümde..kırma - ara segmentler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst