Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
sağol dostum :mrgreen: o koruma baya işe yarıyor yapmak lazım yada ramzeyin muhafazası var 12 tl oda olur.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
22
motora bayilidim cidden cok güzel :))
bende bu hafta almayi dusunuyorum 2-3 aksilik yasadim artik sonunda alcam ama hala aklimda sikinti var...
yolda birakirmi diye aklimda sorular var cok sıkıntı cekermiyim diye cunku ogrenciyim ve bu sene cok ugrascak zaamanim olmicak oyuzden bana azcik yardimci olursnız sevinirim
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
motora bayilidim cidden cok güzel :))
bende bu hafta almayi dusunuyorum 2-3 aksilik yasadim artik sonunda alcam ama hala aklimda sikinti var...
yolda birakirmi diye aklimda sorular var cok sıkıntı cekermiyim diye cunku ogrenciyim ve bu sene cok ugrascak zaamanim olmicak oyuzden bana azcik yardimci olursnız sevinirim

Başlığa gözatmanı tavsiye ederim:) Tık demedi 650km boyunca..

http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=7222

Motoruna güven ve onu iyi doyur,asla yolda bırakmayacaktır seni :wiinkk:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
arkadaşlar,benzin bitince yedeğe alıyorum ama motor çalışmıyor,jigle de bir süre çalışıyor sonra stop ediyor,biraz zaman geçince çalışıyor.aynı sorunu yaşayan varmı yoksa benim motordamı bir arıza var?ona göre servise götüreyimde bozuk bişey varsa deyiştirsinler...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Öner sırf senin bu yedek depoyada geçtiğinde zor çalışma durumunu anlamak için benzin almıyorum bekliyorum yedeğe geçsin diye ama geçmiyor bir türlü :)

Bir sorun olacağını sanmıyorum,

Galiba benzin biter bitmez motor kompresyonu ve emme gücü düşmeden açamıyorsun sanırım yedek depoyu. Çünkü bu tür küçük motorlarda benzin pompası yoktur, benzin emme ile çekilir.

Ya benzin bittiğinde motor tam durmadan musluğu açıp emdireceksin, yada durup benzinin aşşağı akmasını bekleyeceksin.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
arkadaşlar,benzin bitince yedeğe alıyorum ama motor çalışmıyor,jigle de bir süre çalışıyor sonra stop ediyor,biraz zaman geçince çalışıyor.aynı sorunu yaşayan varmı yoksa benim motordamı bir arıza var?ona göre servise götüreyimde bozuk bişey varsa deyiştirsinler...

Aynı sorun benim motorda da başıma geldi geçen gün. Ama benimkisi hiç çalışmadı... Bir de ufak bir düzeltme yapayım, depo anahtarı yukarıda yani yedek kısmında duruyordu, o şekilde benzin bitti. Sonra aşağıya aldım ama çalışmadı. Benim bildiğim bu şekilde ~1 litre kadar benzin kalmış olması gerek motorda, acaba anahtarın işlevi konusunda tam tersini mi düşünmeliyim ??:silent:
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Bende de oldu.. Benzin bitti, yedeğe aldım ve 1 1,5 km gittikten sonra çalışmadı. Açıp baktım daha benzin vardı ve gözüküyordu... Gidip 1lt benzin aldım daha sonra gene çalışmadı, 5-10dk uğraştan sonra çalıştı..

Hayret ettim. Geçen benzin bitip yedeğe geçtiğinde yaklaşık 20 km götürmüştü beni. En son 1kmde bitmesi şaşırttı açıkçası..
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Dur bakalım şu benimki bir yedeğe geçsin o zaman anlarız derdini, belkide depoya bağlanan kısmın sökülüp modifiye edilmesi gerekiyor olabilir.

Gerçimotora hiç binmiyorum ki nasıl bitecekse benzin, hala 250 km de filan :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Dur bakalım şu benimki bir yedeğe geçsin o zaman anlarız derdini, belkide depoya bağlanan kısmın sökülüp modifiye edilmesi gerekiyor olabilir.

Gerçimotora hiç binmiyorum ki nasıl bitecekse benzin, hala 250 km de filan :mrgreen:

abi ne yaptın 250km 'mi :) benimki 2000km ye yaklaştı vallahi,belin iyileşince arasıra işe motorla git gel'de motorcağız yol görsün :queen: bu arada ramazan'dan sonra iyileşirsen yine bi ormana dalalım...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
bu yüzden 2-3 kere yolda kaldım ben... benzin olsa da yine yolda bırakıyor emiş düştüğünden. stop edip bir süre beklediğinde çalışıyor ancak bir iki km sonra yeniden stop ediyor. Benzin depo kapağından yeteri kadar hava alamadığından olabilir mi acaba?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
motosiklette vites göstergesi varmı fotoğraflara baktım ama net göremedim bide vites geçişleri sert diyorlar kullandıkça yumuşar mı
Vites gostergesi var ama biraz nazenin . Benim vites gostergesi 3. Gun 2. Vitesi gostermemeye basladi(50. Km) bugun de 5 gitti (370. Km) belki de vites gostergesine bakmadan gitmeye alismak gerekli bilmiyorum; zira bircok motorda zaten yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------

Motorun surekli bir yerlerini sıkmak gerektiginden bahseden arkadaslara sormak istedigim bir soru da her arazi den sonra mi yoksa asvaltta yapilan 60-70 km lik yolculuklardan sonra da mi kontrol edilmeli ?
Eger kontrol edilmeliyse eline torna idayi alip nerelere bakmaliyim ?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu yüzden 2-3 kere yolda kaldım ben... benzin olsa da yine yolda bırakıyor emiş düştüğünden. stop edip bir süre beklediğinde çalışıyor ancak bir iki km sonra yeniden stop ediyor. Benzin depo kapağından yeteri kadar hava alamadığından olabilir mi acaba?

bunu bende düşündüm ve en son yolda kalışımda son çare deponun kapağını açıp çalıştırdım ve çalıştı.yanlız ondan önce bir süre bekleyip çalıştırmaya çalıştım.yani beklediğim içinmi yoksa deponun kapağını açtığım içinmi çalıştı orası tam bir muamma :) bidahakine direk depoyu açıp deniyeceğim ama....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bunu bende düşündüm ve en son yolda kalışımda son çare deponun kapağını açıp çalıştırdım ve çalıştı.yanlız ondan önce bir süre bekleyip çalıştırmaya çalıştım.yani beklediğim içinmi yoksa deponun kapağını açtığım içinmi çalıştı orası tam bir muamma :) bidahakine direk depoyu açıp deniyeceğim ama....

Hadi bir an önce siz deneyin de ben de birdaha yolda kalmayayım :p Sanırım aynı durumdan şikayetçiyiz...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
5
motora yani başlayacağım str bunun için uygun mu ? sık motor değiştiremem bir crossmotor alıp 2-3 yıl onunla devam etmek istiyorum
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
motora yani başlayacağım str bunun için uygun mu ? sık motor değiştiremem bir crossmotor alıp 2-3 yıl onunla devam etmek istiyorum

başlangıç için ideal ve seni tatmin edecek bir makina,yanlız;motra yeni başlayacağım diyorsun,motorun yüksekliği ve atikliği seni biraz zorlayabilir.hemen trafiğe girmeden boş yollarda bol bol pratik yapmanı öneririm....
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
14
benzin musluğu aşağı çevirirsen yedeğe almış olursun normalde yukarı doğru çevirmen gerekir en azından benim motorda öyle motorun sıkılacak yerleri arasında egzoz vidalarını eklemeyi unutmayın ve mutlaka yanınızda anahtar takımlarını ve birkaçtane vida ve somun bulundurmalısınız. uzun yola gelen bi motor bu yaz 2200 km yol yaptım arka sinyal eridi ve egzoz düşdü başka bi sorun çıkarmadı çok güzel bi motor
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
benzin musluğu aşağı çevirirsen yedeğe almış olursun normalde yukarı doğru çevirmen gerekir en azından benim motorda öyle motorun sıkılacak yerleri arasında egzoz vidalarını eklemeyi unutmayın ve mutlaka yanınızda anahtar takımlarını ve birkaçtane vida ve somun bulundurmalısınız. uzun yola gelen bi motor bu yaz 2200 km yol yaptım arka sinyal eridi ve egzoz düşdü başka bi sorun çıkarmadı çok güzel bi motor
Daha ne olsun sinyal erimis egzos dusmus bence bu uzun yola gelmek degildir. Sehir icinde hersey yolunda gozukuyor ama sanirim uzun yol bu motor icin fazla iddiali. Zaten bu bir cross ne de olsa

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Rodajim bitsin 2-3000 km daha tecrube kazandiktan sonra sanirim sehirler arasi yola biraz daha uygun bir motora gececegim .
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Daha ne olsun sinyal erimis egzos dusmus bence bu uzun yola gelmek degildir. Sehir icinde hersey yolunda gozukuyor ama sanirim uzun yol bu motor icin fazla iddiali. Zaten bu bir cross ne de olsa

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Rodajim bitsin 2-3000 km daha tecrube kazandiktan sonra sanirim sehirler arasi yola biraz daha uygun bir motora gececegim .

Kardeşim öncelikle kross değil, endurodur bu motor..

Uzun yol gezi raporumu okumak istersen şuradan bakabilirsin. http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=7222

Yolun %60i stabilize yol olduğunu düşünürsek ;uzun yol bu motor için iddialı değil,bu motor uzun yol için iddialı ;)

Ha bu arada sappasağlam gittim geldim,çok şükür çıt demedi 650km boyunca,iklim ve bölge şartlarını düşünürsek çok iyi performans sergiledi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst