- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
ankaradan sonrasına bende katılabilirim.
Güzel olabilir Kapadokyada da yakalayabilirsin UNdocab in telefonunu alırsın
ankaradan sonrasına bende katılabilirim.
ankaradan sonrasına bende katılabilirim.
takipteyiz ....:cat:
Sadece istanbuldan kapadokyaya giderken gece gidilecek. Onun dışında gündüz yolculuk yapıcaz. Akşam gidişlerimiz var ama 22:00 dan sonra sürüş yok
5 gün 3200km yol yaptım karadenizde
Tek kontak ile 350km sonra acıktım kahvaltı için durdum![]()
Antalyadan Tarsusa giden yol çok viraljı ve uçurumu bol bir kere otobüsle gittim o taraflara ama gece yolculuğuydu ve korkudan uyuyamadı.. mesafe yakın görünüyor ama 12 14 saat sürüyor yanlış hatırlamıyorsam ve o yolda 80 bile tehlikeli... üst taraftan dolaşsanız zaman yetişmez. Bence ya zamanı uzatın yada Antalya sonrasını erteleyebilirsiniz derim nacizane fikrim...
Aynı rotayı biraz değişiklikle ben geçen sene Ağustosta yaptım,size tavsiyelerim
1-) Yanınıza kışlık 1-2 kazak koymayı ihmal etmeyin,yüksekler akşam olunca sibirya oluyor,Kapadokya özellikle gece çadır yapacaksanız,çok soğuk oluyor.
2-) Güneş kremini de ihmal etmeyin,güzel amele yanığı istemiyorsanız tabii
3-)Mersin-Alanya arasını yol çalışmaları nedeni ile Adana bölge den Bora başkanın tavsiyeleri ile Silifke-Mut-Ermenek-Alanya Mahmutlar rotası ile yaptık.Sizede tavsiye ederim,aklım hala orada
Şansım olsa katılıverirdim sizlere..
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCM_PmOqgqK_UwQE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCPqInOakwuzNnwE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCKzXq7rCxbPc7AE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCK-X2bnW3omayQE&feat=directlink
http://maps.google.com/maps/ms?msid...&ll=39.53794,35.375977&spn=9.519787,21.555176
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCP6RhZiGht3o0QE&feat=directlink
Bu da kısa video çalışması
http://youtu.be/FTZfLQ2rNIM
http://www.youtube.com/watch?v=xbkFQQ8Rt9c
kapadokyanın milli parkında motorla gezin yasak değil.
diyarbakırda doğru dürüst gezilcek yer yok ve deli kurak ve sıcak
antebi gezmek için bi gün çok az pişman olursunuz!
batmandan hasankeyfe giderken sağda "GEÇİT BÜRYAN" var bulun 1porsiyon büryan 25 lira 2 kişi rahat doyuyo.. et seven biri için öyle bi lezzet olamaz ya! yanında da içyağı ve kekikle yaptıkları bi lavaş var ondan isteyin (herkese getirmezler gizli bi şey)
geceyi mardinde geçirin midyat o kadr güzel değil. mardinden sütyaniçayı alın dara antik kentini görün vakit olmaz dersen deyrüzzaferana gidin anasonlu şeker bulursanız bi tadına bakın
fethiye yerine marmaris çoook daha güzel fethiye ölü emekli yeri gibi. yok illa kafa dinliycem diyosan gökova körfezi fethiyeyi doğasıyla güzelliğiyle döver!
AYVALIK-CUNDA ya gitmişkende cumadan pazara az orası.. evi toplayıp yerleşin bence.. bide otostop çekeyim beni de alın be hafız çok iyi rota kıskandım ama nazar değmesin sağsalim gidin. darısı başıma.. ama kesinlikle antep için bi gün az pişman olursunuz gerekirse midyatı gezmeyein gümüşçüler var anca binlar sokaklar da mardini aynısı..
HAAAA BİDE kesinlikle rüzgarda sürüş için teknik çalışın... arabayı bile yolda gezdiren rüzgarları var doğunun.
daha fazla yardımcı olmak isterim. özelden ulaşırsanız.
kabuğunu kıramayan bir ben kalmışım hay anasını yauuuu
hayırlı yolculuklar kazasız kedersiz yolculuklar dilerim ,
konuyu takipteyim![]()
Geziye kadar GT250R bi touring motosiklete dönüşecek inşallah. Fotoğraflarda görürsünüz. Sv650 yavrusu olacakgt250r ile okadar durmadan gidebilmişsen, bir touringle ancak wc için durursun..![]()
tam rota nerde şimdi aksaray a niye uğramıyonuz. aksaray a da uğrayın bende sizle pazar günü gazlayım. gt 650 yide görelim bereber tekrar
. tanışalım kaynaşalım
![]()
iyide ıhlaraya geçecekseniz zaten aksaray üstü gidersiniz niğdeye. siz şimdi cumartesi aksam nevşehirde olacaksınız doğrumu ? pazar günü sorun cıkmazsa ben gelırım. ıhlara aksaray ustu niğde yaparsınızyola cıkmadan halledelim bu konuyu
![]()