28 Ağustos - 9 Eylul Kapadokya, Aladaglar, Guneydogu, Akdeniz, Ege Gezisi

Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Antalyadan Tarsusa giden yol çok viraljı ve uçurumu bol bir kere otobüsle gittim o taraflara ama gece yolculuğuydu ve korkudan uyuyamadı.. mesafe yakın görünüyor ama 12 14 saat sürüyor yanlış hatırlamıyorsam ve o yolda 80 bile tehlikeli... üst taraftan dolaşsanız zaman yetişmez. Bence ya zamanı uzatın yada Antalya sonrasını erteleyebilirsiniz derim nacizane fikrim...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Aynı rotayı biraz değişiklikle ben geçen sene Ağustosta yaptım,size tavsiyelerim:)
1-) Yanınıza kışlık 1-2 kazak koymayı ihmal etmeyin,yüksekler akşam olunca sibirya oluyor,Kapadokya özellikle gece çadır yapacaksanız,çok soğuk oluyor.
2-) Güneş kremini de ihmal etmeyin,güzel amele yanığı istemiyorsanız tabii:)
3-)Mersin-Alanya arasını yol çalışmaları nedeni ile Adana bölge den Bora başkanın tavsiyeleri ile Silifke-Mut-Ermenek-Alanya Mahmutlar rotası ile yaptık.Sizede tavsiye ederim,aklım hala orada :)
Şansım olsa katılıverirdim sizlere..
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCM_PmOqgqK_UwQE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCPqInOakwuzNnwE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCKzXq7rCxbPc7AE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCK-X2bnW3omayQE&feat=directlink
http://maps.google.com/maps/ms?msid...&ll=39.53794,35.375977&spn=9.519787,21.555176
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCP6RhZiGht3o0QE&feat=directlink
Bu da kısa video çalışması
http://youtu.be/FTZfLQ2rNIM
http://www.youtube.com/watch?v=xbkFQQ8Rt9c
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
59
kapadokyanın milli parkında motorla gezin yasak değil.
diyarbakırda doğru dürüst gezilcek yer yok ve deli kurak ve sıcak
antebi gezmek için bi gün çok az pişman olursunuz!
batmandan hasankeyfe giderken sağda "GEÇİT BÜRYAN" var bulun 1porsiyon büryan 25 lira 2 kişi rahat doyuyo.. et seven biri için öyle bi lezzet olamaz ya! yanında da içyağı ve kekikle yaptıkları bi lavaş var ondan isteyin (herkese getirmezler gizli bi şey)
geceyi mardinde geçirin midyat o kadr güzel değil. mardinden sütyaniçayı alın dara antik kentini görün vakit olmaz dersen deyrüzzaferana gidin anasonlu şeker bulursanız bi tadına bakın :)
fethiye yerine marmaris çoook daha güzel fethiye ölü emekli yeri gibi. yok illa kafa dinliycem diyosan gökova körfezi fethiyeyi doğasıyla güzelliğiyle döver!
AYVALIK-CUNDA ya gitmişkende cumadan pazara az orası.. evi toplayıp yerleşin bence :D.. bide otostop çekeyim beni de alın be hafız çok iyi rota kıskandım ama nazar değmesin sağsalim gidin. darısı başıma.. ama kesinlikle antep için bi gün az pişman olursunuz gerekirse midyatı gezmeyein gümüşçüler var anca binlar sokaklar da mardini aynısı..
HAAAA BİDE kesinlikle rüzgarda sürüş için teknik çalışın... arabayı bile yolda gezdiren rüzgarları var doğunun.
daha fazla yardımcı olmak isterim. özelden ulaşırsanız.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
kabuğunu kıramayan bir ben kalmışım hay anasını yauuuu :)

hayırlı yolculuklar kazasız kedersiz yolculuklar dilerim ,

konuyu takipteyim :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Sadece istanbuldan kapadokyaya giderken gece gidilecek. Onun dışında gündüz yolculuk yapıcaz. Akşam gidişlerimiz var ama 22:00 dan sonra sürüş yok


5 gün 3200km yol yaptım karadenizde ;)
Tek kontak ile 350km sonra acıktım kahvaltı için durdum :D

gt250r ile okadar durmadan gidebilmişsen, bir touringle ancak wc için durursun.. :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Antalyadan Tarsusa giden yol çok viraljı ve uçurumu bol bir kere otobüsle gittim o taraflara ama gece yolculuğuydu ve korkudan uyuyamadı.. mesafe yakın görünüyor ama 12 14 saat sürüyor yanlış hatırlamıyorsam ve o yolda 80 bile tehlikeli... üst taraftan dolaşsanız zaman yetişmez. Bence ya zamanı uzatın yada Antalya sonrasını erteleyebilirsiniz derim nacizane fikrim...

Ben de o yolların kötü olduğunu duydum ama o arada büyük temiz bir yol yapılıyor hatta şimdiye bitmiş olması lazım diye biliyorum. Sahilden değil biraz üstten diyorlardı.
Özer abinin dediği yolu kullanıcaz büyük ihtimalle. Önerin için teşekkür ederim

Aynı rotayı biraz değişiklikle ben geçen sene Ağustosta yaptım,size tavsiyelerim:)
1-) Yanınıza kışlık 1-2 kazak koymayı ihmal etmeyin,yüksekler akşam olunca sibirya oluyor,Kapadokya özellikle gece çadır yapacaksanız,çok soğuk oluyor.
2-) Güneş kremini de ihmal etmeyin,güzel amele yanığı istemiyorsanız tabii:)
3-)Mersin-Alanya arasını yol çalışmaları nedeni ile Adana bölge den Bora başkanın tavsiyeleri ile Silifke-Mut-Ermenek-Alanya Mahmutlar rotası ile yaptık.Sizede tavsiye ederim,aklım hala orada :)
Şansım olsa katılıverirdim sizlere..
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCM_PmOqgqK_UwQE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCPqInOakwuzNnwE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCKzXq7rCxbPc7AE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCK-X2bnW3omayQE&feat=directlink
http://maps.google.com/maps/ms?msid...&ll=39.53794,35.375977&spn=9.519787,21.555176
https://picasaweb.google.com/111727...authkey=Gv1sRgCP6RhZiGht3o0QE&feat=directlink
Bu da kısa video çalışması
http://youtu.be/FTZfLQ2rNIM
http://www.youtube.com/watch?v=xbkFQQ8Rt9c

Abi siz bu geziye giderken biz de karadeniz turuna gidiyorduk ve boluda karşılaşmıştık :)
Kazak değil de polar almayı düşünüyordum zaten ne olur ne olmaz diye. demekki mecburiyetmiş alıcaz. diğer malzemeleri de kesinlikle eksik etmeyiz ;)
Eğer planda şaşma olmazsa Adana bölgesinden hafta içinde tatil olmayan bir zamanda ve sabah vakti geçicez. Yoksa Bora abinin bi çayını içmek isteriz.
Yolda büyük ihtimalle sizin önerdiğiniz Mut-ermenek- alanya rotasını kullanıcaz ona göre bir düzenleme yapıcaz.
O tarihe kadar bir değişiklik olur da katılma imkanınız olursa bekleriz herzaman.


kapadokyanın milli parkında motorla gezin yasak değil.
diyarbakırda doğru dürüst gezilcek yer yok ve deli kurak ve sıcak
antebi gezmek için bi gün çok az pişman olursunuz!
batmandan hasankeyfe giderken sağda "GEÇİT BÜRYAN" var bulun 1porsiyon büryan 25 lira 2 kişi rahat doyuyo.. et seven biri için öyle bi lezzet olamaz ya! yanında da içyağı ve kekikle yaptıkları bi lavaş var ondan isteyin (herkese getirmezler gizli bi şey)
geceyi mardinde geçirin midyat o kadr güzel değil. mardinden sütyaniçayı alın dara antik kentini görün vakit olmaz dersen deyrüzzaferana gidin anasonlu şeker bulursanız bi tadına bakın :)
fethiye yerine marmaris çoook daha güzel fethiye ölü emekli yeri gibi. yok illa kafa dinliycem diyosan gökova körfezi fethiyeyi doğasıyla güzelliğiyle döver!
AYVALIK-CUNDA ya gitmişkende cumadan pazara az orası.. evi toplayıp yerleşin bence :D.. bide otostop çekeyim beni de alın be hafız çok iyi rota kıskandım ama nazar değmesin sağsalim gidin. darısı başıma.. ama kesinlikle antep için bi gün az pişman olursunuz gerekirse midyatı gezmeyein gümüşçüler var anca binlar sokaklar da mardini aynısı..
HAAAA BİDE kesinlikle rüzgarda sürüş için teknik çalışın... arabayı bile yolda gezdiren rüzgarları var doğunun.
daha fazla yardımcı olmak isterim. özelden ulaşırsanız.

Diyarbakırda durma planımız yok. Nemruttan sonra sadece üzerinden geçicez.
Gezimizin asıl amacı kültür turizmi gibi gözükse de inanmayın asıl amaç yemek yemek :D.
O sebeple Geçit Büryanı notlarımın en başına alıyorum :)
Biz de mardinde kalıp midyatı gezmeyi planlıyorduk. Midyatta çok birşey yoksa Mardin içini gezip görme olarak planda değişiklik yapabiliriz?
Mardin gibi devletimizin çok çeşitli kültürlerini bulunduran biryeri asla es geçmeyiz.
Yazarken ufak bi hata oldu galiba süryaniçayı olacaktır. Onu da alırız anasonlu şeker günah olmasın hacı :D sonra alkol muaynesinde promiller havada uçuşmasın :p
Anteb'i ben daha önce gezdim. Sırf yemek ve gezmek için uçakla gitmiştim. Anteb'de çulcuoğlunda bi ziyafet çekip, imamçağdaştan baklavamızı yiyip, birde adını hatırlamadığım bi dayının mekanında künefemizi yiyip devam edicez.

Biz doğa güzelliği aradığımız için Fethiyeyi tercih ettik. Ve gezmek için aktivite olarak çok fazla şey var.
Ayvalık'da arkadaşımız var onun yanında kalıcaz. Belki tüplü dalış falan da yaparız. Orayı da daha önce gezmiştik ama yine gezeriz ve bi tekne turu yaparız.
İnşallah gezi zamanında çok fazla rüzgara maruz kalmayız.Geziyi gerçekten etkiliyor.

Motosikletlerimiz yüklü olacak. ve 250lik olduğu için 135 ortalama hızla gidilen gezide iyi yorulacak. Tabi biz de. O sebeple bu kadar uzun rotada artçı almama kararımız var. Eğer rota kısa olsaydı artçı koltuğum her zaman açıktır:)
Eğer kendini ve motosikletini ayarlayabilirsen gelmeni isterim.

kabuğunu kıramayan bir ben kalmışım hay anasını yauuuu :)

hayırlı yolculuklar kazasız kedersiz yolculuklar dilerim ,

konuyu takipteyim :)

İrfan abi kır artık zincirlerini kocaeli esir almasın seni. Kop gel :D

gt250r ile okadar durmadan gidebilmişsen, bir touringle ancak wc için durursun.. :)
Geziye kadar GT250R bi touring motosiklete dönüşecek inşallah. Fotoğraflarda görürsünüz. Sv650 yavrusu olacak :p
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok güzel olcaktı benim şu izin iptal olmasaydı :( Artık sadece aladağlara kadar gelip geri dönücem yapacak birsey yok orda da yiyicek güzel birsey yok ki o büryan kebabı oruc oruc agzım sulandı Orucum sündü valla :D
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
İzmire geldiğinizde mutlaka İzmir Enternasyonal Fuarını da ziyaret etmeyi unutmayınız. Lakin 9 Eylül fuarın kapanış tarihi. Yani bu yıl ilkkez fuarda Bisiklet ve Motosiklet fuarıda düzenlenecek. Fuar alanı 4.cü HOL de.Hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
İzmire geldinizmi ? Sizi karşılamak isterdik umarım izmire kadar gelmişken çeşmeye de uğramadan dönmezsiniz.
Ilıca plajında bir denize girmenizi tavsiye ederim.
Fuar güzel hoş ama bu sene motor firmalarından sadece
Sym bir standı var kimse katılmamış nedense:(
Mert
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bu rota için çok kısıtlı bi süre bence...yorucu ve motor üzerinde tatil olur...gerçi gerçekleşti mi bilmiyorum ama ben güneydoğu kısmını iptal ederdim..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Gezi izinler sebebi ile yapılamadı.

Yeni tarihimiz 14.10.2012- 29.10.2012. Zaman ve olaylar sebebi ile güneydoğu anadoluyu planlardan çıkardık.
İnşallah Cumartesi sabahı yola çıkıyoruz.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
tam rota nerde şimdi aksaray a niye uğramıyonuz. aksaray a da uğrayın bende sizle pazar günü gazlayım :D . gt 650 yide görelim bereber tekrar :D. tanışalım kaynaşalım :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
tam rota nerde şimdi aksaray a niye uğramıyonuz. aksaray a da uğrayın bende sizle pazar günü gazlayım :D . gt 650 yide görelim bereber tekrar :D. tanışalım kaynaşalım :D

gt650 olayı yattı şimdilik en azından iş için iş sokmayalım dedik Direk göreme orda konaklayıp Aladağlara gideriz. Senin pazar günü görüşürüz insallah ;)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
iyide ıhlaraya geçecekseniz zaten aksaray üstü gidersiniz niğdeye. siz şimdi cumartesi aksam nevşehirde olacaksınız doğrumu ? pazar günü sorun cıkmazsa ben gelırım. ıhlara aksaray ustu niğde yaparsınız :D yola cıkmadan halledelim bu konuyu :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
iyide ıhlaraya geçecekseniz zaten aksaray üstü gidersiniz niğdeye. siz şimdi cumartesi aksam nevşehirde olacaksınız doğrumu ? pazar günü sorun cıkmazsa ben gelırım. ıhlara aksaray ustu niğde yaparsınız :D yola cıkmadan halledelim bu konuyu :D

Bizim niyetimiz Direk Ürgüpe gitmek orda konaklamak Ertesi gün ürgüp acık hava müzesini gezip ihlara vadisine gitmek deve şeklindeki oluşum falan vardı 3 kardeşler falan buraları görmek ama hangi yolu izlersek iyi olur acıkcası bilmiyoruz. Birde yer altı şehri vardı amao hangi bölgede onu bilmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst