2. el Ybr mi 0 cb125 e Mi?

Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
merhaba arkadaşlar

şimdi siz olsanız 0 km honda cb25 e mi alırsınız 3850 tl ye (plaka dahil)

yoksa 2009 model ybr mi alırsınız 3200 tl ye

hangisi daha sağlam
hangisi yedek parçası daha bol ve ucuz
hangisi 2. piyasası daha iyi
ve yakıt olarak ise hangisi daha az yakıyor

detaylı bir şekilde bilgilendirirsenizz sevinirim

Şimdiden Teşekkürler..!
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
2 el ybr almak daha mantıklı sonuç da satacak olsanız zararınız olmaz 2 eli var satması daha kolay piyasası var yakıt olarak aşağı yukarı ikisi de aynı yakar
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Custom bike Hayabusa, ZX10R R1 Bunları alsan daha iyi
Hayabusa al Hayabusa
Anlayana Armut Piş ağzıma düş


 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
3. hatta 5. el ybr daha iyidir. cb 125 de zerre asalet yok, tip yok gösteriş sıfır.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
sıfır olanı seçmek zorundasın tabii ki honda ya da yamaha değil mesele. elalemin 3 4 senedir emzikleyip ponçukladığı pis motoru alacağına efendi gibi sıfır motora binersin. sonucta garantili ve honda daha ne istiyorsun ki. nedir yani ybr olsa ne olacak.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Sıfırla ikinci el kıyaslanır mı? Adam 50 bin km çevirmiş, bir de kaza yapmış ön taraf komple değiştirmiş olmuş sana 9000 km lik GARRAJ motoru.. Fiyatı da 3buçuk, hadi bakalım yersen tabiii... Sahibini tanıyorsan, kullanışını biliyorsan gözünü kapa al.. Yoksa git paşa paşa sıfır aleti al, her şeyinden emin ol, 2 sene 3 sene arkana bakma!
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
2. ybr neden 2009???

ıyıce arastır ve pazarlık yap,
veya ben sana bulayım,
2011 ybr,,,
yenı kasa sorunsuz,,,

eskı kasaları boşver o paraya...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Yardımcı olmuyorsan dalga da geçme. Her açılan başlığa gereksiz gibisinden yorum yapman konuyu açan arkadaşları geç benim canımı sıktı...
Baksen her konudaymış gereksiz 1 tana yorumumu göster bakim hadi
Öneri iseyene r1 le başlıyana hayabusa al demek mi gereksiz
Arkadaşım beni boşver Siz hergün demiyormusunuz bu başlıklardan sıkıldık artık diye
Gerçi belli sende anlamamışsın
Ben oraya armut piş ağzıma düş yazdım fark ettiysen Sonunada anlayana
e demekki sende anlamamışsın ki yorum atıyon
link atmıyom sizde arayıp bulabilirsiniz
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
209
Baksen her konudaymış gereksiz 1 tana yorumumu göster bakim hadi
Hayabusacıya hayabusa al demek mi gereksiz
Arkadaşım beni boşver Siz hergün demiyormusunuz bu başlıklardan sıkıldık artık diye
Gerçi belli sende anlamamışsın
Ben oraya armut piş ağzıma düş yazdım fark ettiysen Sonunada anlayana
e demekki sende anlamamışsın ki yorum atıyon
link atmıyom sizde arayıp bulabilirsiniz

Ne ima etmeye çalıştığını anladım. Ancak adam sorabilir yardım isteyebilir. Yardımcı olacak olanlar yorum yapabilir. Adam soruyor hangisi daha mantıklı diye. Her yardım isteyeni kullanıcı başlıklarına mı itecez ? Görende davincinin şifresini yazdı sanar... Anlayana'ymış...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Valvole bende yorum bitmezde neyse Gece oldu polemik yaşamayalım Zeytin Dalı uzatım sana :king:
Ben bol araştırma yapan biriyim herkezide öyle sanıyorum en azından sanıyormuşum demekki
ama her günde 1000likle başlıyacam abi diyenlere aynı cvp ları yazmakdanda bıktık be usta
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yani 2 altarnatifimiz var ?

1- kocasından ayrılmış dul kadınlamı evlensek ?

2- temiz aile kızı kız olan kızla mı evlensek

ikisinin karakteride düzgün kararı sen vereceksin zor soru ? :)
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
209
Valvole bende yorum bitmezde neyse Gece oldu polemik yaşamayalım Zeytin Dalı uzatım sana :king:
Ben bol araştırma yapan biriyim herkezide öyle sanıyorum en azından sanıyormuşum demekki
ama her günde 1000likle başlıyacam abi diyenlere aynı cvp ları yazmakdanda bıktık be usta

İşte adam mantık evliliği yapacak bak irfan abi özetlemiş işi. Adam yeni başlıyoum r1 olurmu diye sormamış. Gayet mantıklı soru ben aynı durumda kalsam bnde yardım isterdim tecrübeli üyelerden. Sen bilirsin araştırırsın tecrübelisindir. Ama genelde böyle arkadaşların fazla bilgisi olmuyor. O yüzden çıktı bu polemik. Neyse eyvallah. Zeytin dalı :cat: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst