İlk ve son olacak motorum.

Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
Herkese hayırlı Ramazanlar motorcu kardeşlerim size biraz aldıgım motordan fotolar yükleyecegim insallah begenirsiniz 1'de sorum olacak
9xx6n.jpg

motorsu eve koyarken rüzgarın siddetigle motorun farına kapandındı direksiyon yan olmasaydı hiç bir şey olmayacaktı ne yapayım bende kaynak lattırdım ama kötü duruyor ne yapabilirim ?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Son motor zaten sat kurtul far felan uğraşma
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Herkese hayırlı Ramazanlar motorcu kardeşlerim size biraz aldıgım motordan fotolar yükleyecegim insallah begenirsiniz 1'de sorum olacak
http://f1207.hizliresim.com/z/p/9xx6n.jpg
motorsu eve koyarken rüzgarın siddetigle motorun farına kapandındı direksiyon yan olmasaydı hiç bir şey olmayacaktı ne yapayım bende kaynak lattırdım ama kötü duruyor ne yapabilirim ?
10 liraya kaynak yaptırana kadar, 15 liraya bir takım far kulağı alırdın. Takmak için bi yarım saat bi saat uğraşırdın ama temiz bir görüntüsü olurdu.
http://www.rialli.com/urunler/motor...9__far-kulagi-takim-agk-uag-asya-kuba-breton/
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Aynasız kullanmaya devam edersen gerçektende son motorun olur :bounce: (aynasız kullandığını düşünerek söylüyorum)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
en kısa zamanda ayna ve gerekli ekipmanları almayı düşünüyorum acaba far kulagı alsam şimdi takabilirmiyim ?
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
maşaların çok pahalı olduğunu sanmıyorum bi sor bakalım ne kadar
ama mutlaka yanında aynaları da sor motorun en önemli aksamı o
lastik bile olmasın zaten gitmez motor diye söylüyorum lastik de önemli
mutlaka MOTORDAN AYNALARI SÖKMEYELİM
ha benim arkamda gözüm var diyorsan o zaman sıkıntı yok ayna olmasa da olur
sevgi ve saygılarım ile:cat:
 
Katılım
22 Tem 2012
Mesajlar
105
avatar resmindeki arkadaş eğer sen isen cidden motosiklet aşkını ve felsefesini bırak...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
k.atatürk imzası var ya modifiyenin! kralını yapmış, aynayı ne yapsın adam, dokunmayın. sprey boya tutar mı bilmem ama benzer renkte bir sprey boya ile en azından taban rengine yakın bir renkte boyarsan astarı da yüzünü geçer ama madem başlamışsın boyayarak bitir.

-atarük imzası var
-akrep resmi
-çamurlukta takarimasu yazıyor
-aynalar da yok
10 puan 10 puan 10 puan.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
k.atatürk imzası var ya modifiyenin! kralını yapmış, aynayı ne yapsın adam, dokunmayın. sprey boya tutar mı bilmem ama benzer renkte bir sprey boya ile en azından taban rengine yakın bir renkte boyarsan astarı da yüzünü geçer ama madem başlamışsın boyayarak bitir.

-atarük imzası var
-akrep resmi
-çamurlukta takarimasu yazıyor
-aynalar da yok
10 puan 10 puan 10 puan.
biraz agır olmadımı kardeşim yeni aldıgım motorun hemen herşeyini degiştirecek degilim para sıkıntım var .
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
77
Yanlış anlama ama en nefret ettiğim motordur Çelik Yuki Mondial Kuba(benimde mondial ama düldülüm o benim scooterim :D) Susturuyu çıkarıyorlar arkalarından küfür yiyorlar 10 cm amorsitörden kesiyorlar bazıları xenon atıyor ön 17 arka 19 jant motor berbat oluyor üstüne saçma saçma yazılarla motoru bitiriyorlar :) üstünede 200 lük karbüratör 150 lilik silindir kademeli egzantirik :) tavsiyem motorunu orjinal kullan kardeşim
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Bir apaçi daha kardeşim aynaları tak yazıları sök motorunu şu tuhaf şeylerden arındır sonra bize sor hep beraber hayırlayalım...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
Yanlış anlama ama en nefret ettiğim motordur Çelik Yuki Mondial Kuba(benimde mondial ama düldülüm o benim scooterim :D) Susturuyu çıkarıyorlar arkalarından küfür yiyorlar 10 cm amorsitörden kesiyorlar bazıları xenon atıyor ön 17 arka 19 jant motor berbat oluyor üstüne saçma saçma yazılarla motoru bitiriyorlar :) üstünede 200 lük karbüratör 150 lilik silindir kademeli egzantirik :) tavsiyem motorunu orjinal kullan kardeşim
öyle ses falan yok orjinal ses farlar orjinal motorda oynama yok sadece bir kaç yapıştırma çamurlugun üstüne ne yapabilirim ?

bu arkadaşa bir yaşını sorsak acaba ne der 16 -17 varmısın kardeşim sen
18'e girdim 2 ay önce :)

Para sıkıntını aynaları satarak gidermişsindir olmadığına göre...
aynaları satarakmı zaten ayna yoktu :D
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
77
Yapıştırma falan alacaksan kaliteli sade birşey al böyle babam sağolsun o şimdi motorcu gbi saçma şeylerden uzak dur :D motorunun güzel gözükmesini istiyorsan amorsitörden 3 4 cm kadar kestir arka portu kaldır biraz sakınn 5 cm ve üzerinde kestirme , sonuç olarak herkesin motorcuğu kendine güzel, Haa bide bunların orjın aynaları yuvarlak oluyor sakınn ondan alma görüntü kirliliği
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst