- Katılım
- 13 Eyl 2011
- Mesajlar
- 503
100tl arka 80tl ön lastik. demin biraz test ettim lastikleri sanki öndeki daha çok tutunuyo yola ilginç ama gerçek.yada bana öle geldi daha lastiğin mumu üstünde o yüzden tam bişey diyemiyorum.
haa bu arada istanbullu apaçilerden ses çıkmıyor!!! gezelim diyen çıkmadı bi kişi hariç.. banlıyorum sizi:mrgreen: protesto ediyorum![]()
ön lastiğin daha iyi tutmasının sebebi ağırlık dengesinin öne daha fazla yüklenmesinden olabilir dostum, bu yüzden daha çok kavrıyor olabilir, arka lastiği artçı varken dene bide