- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
sağolun iyiyim arkadaşlar... hayat uğraşıyoruz..
15/40-50 veya 20/50-40 dan başka yağ yaz sezonu için bizim motorlara uygun değildir...sürat motorda ilk bakımını yaptıracağım. 3 çeşit yağ satıyoruz demişti ama markalarını hatırlamıyorum.ama 10 40 almıcam ince geliyor gibi sanki
ataşehirde ikamet ediyorum.. bana en yakın plaka bastırabileceğim yer neresi acaba?
sen motoru sıfır mı aldın..
marş pedalını aşağı doğru iyicene bas çalışması lazım.
Peki bu arada kontak onda ve şu sağ elcikdek i kırmızı düğme açık mı olmalı ? Sonra debriyaja basıyoruz yada boşa alıyoruz ve marş pedalımı ?
İyi Allah'a şükür seni sormalı. Sen neler yapıyorsun nasıl gidiyor hayat, gezmeler felaneyvallah nasılsınız bakalım nasıl gidiyor
katalizör iptali yaparsak ne olur???
gerek yok o zaman .Yakıt artar, alt devirler ölür, üst devirler canlanır, doğayı kirletirsin![]()
adam ne demiş e5 e çık bak en çok ne görürsen o iyi mi demişyok böle bişeyyaa
yakında arabayı değiştircem ozaman bende e5 e bakarım kesin ya hyundaı ya fıat alıcam
az önce salgın motordaydım arkaya michelin önede swollow mu neydi unuttum o lastikten taktım lastikler daha yeni olduğundan bişey diyemiyorum. apacheler zamlanmış fakat elinde önceki zamsız partiden üç adet motor kalmış onlarıda zamsız verecekmiş almak isteyenlere duyrulur. nakit 4000tl taksitle 4150tl son üç motor siyah ve kırmızı mevcut....