TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Teşekkür ederim arkadaşım. Sanada zahmet verdim. Sağol.

---------- Post added at 19:30 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

Arkadaşlar siz gezmiyormusunuz hiç? Diğer forumları dolaşıyorum herkez bir gezi ayarlamış. Kimi gitmiş gelmiş. Kimi gidicek. Sizde bir gezi ayarlayın. Ben artçı olarak gelirim :) Şaka bir yana forum şenlenir. :)
Böyle forum çok sessiz sakin.

---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 19:30 ----------

Arkadaşlar apache'lerinizi bu şekilde yakışıklı yapamazmısınız? Eğer kurban olduğum rabbim kısmet ederde apache alabilirsem denemeyi düşünüyorum çok hoşuma gitti. Sizin fikirleriniz nelerdir?

Arkadaşlar birde bu bi-xenon aldığımızda mercek içinden çıkıyor mu? Yoksa merceği başka yerlerden mi temin ediyoruz? Yardımcı olurmusunuz bu konuda?






 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Yunus kardes manavgattaki servis ayni zamanda yamaha servisi ve gayet ilgililer musaitsen denemeni tavsiye ederim benim motorla ilgili sadece alt boynuzda sikinti vardi onuda kisa zamanda cozduler ve ustalarida gayet iyi isi bilen insanlar

bu dediğini değerlendireceğim kardeşim, manavgat 40 dk lık yol giderim valla. Ama pazar günü kapalı olur degılmı benım bı pazar musaıt oluyorum .s

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

Teşekkür ederim arkadaşım. Sanada zahmet verdim. Sağol.

---------- Post added at 19:30 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

Arkadaşlar siz gezmiyormusunuz hiç? Diğer forumları dolaşıyorum herkez bir gezi ayarlamış. Kimi gitmiş gelmiş. Kimi gidicek. Sizde bir gezi ayarlayın. Ben artçı olarak gelirim :) Şaka bir yana forum şenlenir. :)
Böyle forum çok sessiz sakin.

---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 19:30 ----------

Arkadaşlar apache'lerinizi bu şekilde yakışıklı yapamazmısınız? Eğer kurban olduğum rabbim kısmet ederde apache alabilirsem denemeyi düşünüyorum çok hoşuma gitti. Sizin fikirleriniz nelerdir?

Arkadaşlar birde bu bi-xenon aldığımızda mercek içinden çıkıyor mu? Yoksa merceği başka yerlerden mi temin ediyoruz? Yardımcı olurmusunuz bu konuda?


[url]http://b1207.hizliresim.com/z/f/9ptdq.jpg[/url]

[url]http://b1207.hizliresim.com/z/f/9ptfh.jpg[/url]

[url]http://b1207.hizliresim.com/z/f/9ptfu.jpg[/url]

benim şahsi fikrim far kapalıyken güzelde far açıkken pek hoş değil. Far büyük olduğu için çok boş kalmış içi. Sanki el feneri yanıyor gibi bi görünüm var, xenon farı tercih ederim :)
 
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
24
Valla kardes pazarlari genelde acik oluyorlar ama tam olarak servis kisminin acik olup olmadigini bilmiyorum istersen yarin telefon numaralarini vereyim sana konusur ona gore gelirsin
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hacılar motor 2300 km de . Sabah bastım bir iki çaktı çalışmadı sonra baktım akü ışığı yanıyo gösterge falan uçtu. Az bekledim yeniden geldi ama akü ışığı yanıyor. Daha önce hiç kullanmamıştım marş pedalına bi asıldım hemen calıştı. 200 300 metre sonra akü ışığı söndü. İşe gitceğim için su mu olaylarına hiç bakmadım. Akşam iş çıkışında bakalım sıkıntılanırsa servise uğrayacam. Herhalde bu kadar erken bitmez akü .Öğlen bir iki saat güneşte kalıyo Sıcaktan falan mı oldu diye düşünüyom şimdi.
suyu buharlaşmış olabilir kapakları açıksa yada tahliyeden eğer su tamsa akü başlarını motor çalışırken ölcün şarj yapıyor mu diye yada sigorta patlamış olabilir mi baktınız mı
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
[/COLOR] irc olabilir 90/90 17 100 90 18 michelindede buz motora sordunuz mu 80/90 17 ön 9090 18 arka vardı bir ara[COLOR="Silv



dediğin gibi yapıcam galiba arkaya michelin 90 90 18. öne ırc 90 90 17 takıcam başkada seçenek yok zaten. ön arka taban 90 olacak bakalım nasıl olacak.. teşekkürler tavsiye için.




bu arada istanbullu apaçiler bi buluşma gezi falan yapalım ne dersiniz???
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
arka disk olan model türkiyede yok. ama kampanalı sistem değiştirilebiliyormuş diskle. masrafı çokmuş duyduğuma göre.

egzozda bence olmamış küçük motora büyük egzoz kelebek konmuş gibi olmuş.. bence en kullanışlısı orjnal egzozun katalizörünü iptal edip kullanacaksın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst