conta takılması yardım

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar vites padalını kırıldığı için değiştirdim fakat conta başıma bela oldu. eski pedaldan contayı kolayca çıkarttım fakat gelin görünkü tekrar geri takamıyorum bu nasıl takılır deli etti beni.

conta bu şekilde takılması gerekiyor fakat ağzı çok dar girmiyor resimdeki gibi kaldı bir şekilde takmam gerek

9gsbq.jpg



9gsk9.jpg
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
o gösterdiğin conta değil segman dır..söküp takmak için segman pensesi kullanılır...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
teşekkürler bilgilendirme için ben evde takamazmıyım?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
onun özel pensesi var çıkarıp takmak için. Önce bi ucunu, tarafifını oturt, sonra tornavida ile kenardan kenardan ittirerek öteki ucuna doğru git. Tabi bunu yaparken ilk oturduğun uca üsten baskı yapki çıkmasın. Veya pensesini bul 5 sn de takarsın :cat:
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
segmandaki gördüğün deliklere icine girecek metal bul.yerine getirdiğinde iki ucu aç segman yerine otursun.
segman pensesi gerekli bunun için.resimde gördüğün pense segman pensesidir.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
aslında çok kolaydır ama ilk defa uğraşıyorsan zorlanabilirsin...

ağzının iki yana açılmasını sağlayabilirsen mildeki yuvasına takabilirsin...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
çıkarırken nasıl çıkardın pense olmadan merak ettim bak:p

valla tornavida ile ucunu kaldırdım tornavidayı hiç kaldırmadan yuvasında ilerlettim segman fırladı çıktı :p

teşekkürler arkadaşlar neler yaptıysam olmadı artık motosikler servisine gidip taktırıcam başka yolu yok gibi ağzı okadar sıkıki hiçbir şekilde açılmıyor
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
takmayı başardım nasıl yaptığımı anlatayım belki ihtiyacı olan olur. 2 tane çatal alırın segmanın delik uçlarına takılır çalar ile gerdirilince cuk diye oturuyor rahatlatım valla akşam akşam stres oldum herkese çok teşekkürler :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
takmayı başardım nasıl yaptığımı anlatayım belki ihtiyacı olan olur. 2 tane çatal alırın segmanın delik uçlarına takılır çalar ile gerdirilince cuk diye oturuyor rahatlatım valla akşam akşam stres oldum herkese çok teşekkürler :)

bişey biliyoruz da söylüyoruz değilmi???:pl::joker::cherry::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst