çok ilginç ve cezasız 1motorsiklet hırsızlığı.videolu

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
arkadaşlar yamaha xt 600. motorum için ilan vermiştim 15 haziranda 1 müşteri geldi ve pazarlığa başladık anlaştık müşteri pazartesi noterde buluşalım dedi bende tamam dedim el sıkıştık denemek istedi olurdedim anahtarı verdim motora bindi birde kask ver dedi onuda verdim gitti 1dahada dönmedi polis arıyor kamera görüntüleri çok açık ve net olmasına rağmen hala bulunamadı lütfen motor satmak isteyen dikkatli olsun ben düştüm sizde düşmeyin videodaki kişiyi gören tanıyan varsa lütfen polise bildirsin. http://www.vidivodo.com/video/calinan-motorsiklet/938076 buda motorun ilanı lütfen inceleyin belki karşınıza çıkabilir. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sorunsuz-xt-600-endro-kros-89875611/detay/
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok geçmiş olsun yaaa yazık bu memlekete biz bu hallere düşecekmiydik yaaa çok yazık çok inşallah bulunur şerefsiz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Görüntü net fazla sürmez yakalanır. Herhalde yani galiba.
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
çalan şahin k. galiba ben ona benzettim.eğer oysa kim bilir hangi filmine dekor olacak:pşaka bi yana umarım motorun tez zamanda bulunur kardeşim.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
[QiUOTE=mali_181;2739274]Çok geçmiş olsun yaaa yazık bu memlekete biz bu hallere düşecekmiydik yaaa çok yazık çok inşallah bulunur şerefsiz[/QUOTE] inşallah bulunacak gardaş duyarlı motor severlerden yardım bekliyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

Geçmiş olsun. Görüntü net fazla sürmez yakalanır. Herhalde yani galiba.
inşallah gardaş sağol .

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

çalan şahin k. galiba ben ona benzettim.eğer oysa kim bilir hangi filmine dekor olacak:pşaka bi yana umarım motorun tez zamanda bulunur kardeşim.
bende aha bulduk dedim be yaaa.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
89
insanlar ne hale gelmiş diyecek şey bulamıyor insan.bizimde kulamıza küpe olur artık. geçmiş olsun tez vakitde bulunur inşallah
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Sizin yerinizde olsam bir haber ajansıyla görüşüp görüntülerin TVde yayınlanmasını sağlarım. Eşi-dostu tanıyacaktır değil mi?
Bu arada nitelikli dolandırıcılığın cezası var diye biliyorum.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Sizin yerinizde olsam bir haber ajansıyla görüşüp görüntülerin TVde yayınlanmasını sağlarım. Eşi-dostu tanıyacaktır değil mi?
Bu arada nitelikli dolandırıcılığın cezası var diye biliyorum.
tanıdığınız 1 haberci varsa görüşelim aslında iyi 1haber konusu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

çok geçmiş olsun :jocolor:
sağol gardaş.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçmiş olsun..öncelikle bu olay adli kayıtlara çalıntı olarak değilde EMNİYETİ SUİSTİMAL olarak geçiyor bildiğim kadarıyla..

bizzat arkadaşım yaşadı çalan p.venk bulundu ve hakkında işlem bu şekilde yapıldı HIRSIZLIKTAN değilde emniyeti suistimalde yargılandı serbest bırakıldı...

TCK bu suça çalma olarak bakmıyor..çünkü sen bu adama anahtarı ve motorunu teslim ettin...YARGININ bakış açısı bu...

suç unsuru oluşmuyor yani...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Geçmiş olsun kısa surede bulunur, bu vıdeoyu her yerde paylasacam umarım yaklanır
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun.
Umarım çabucak bulunur.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Motosıkletınız ozellıklerı, nerede çalındığı?
Çalan kısının adı soyadı,sıfatı, calan kısı hakkında bılgılerı paylasırmısınız
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Geçmiş olsun..öncelikle bu olay adli kayıtlara çalıntı olarak değilde EMNİYETİ SUİSTİMAL olarak geçiyor bildiğim kadarıyla..

bizzat arkadaşım yaşadı çalan p.venk bulundu ve hakkında işlem bu şekilde yapıldı HIRSIZLIKTAN değilde emniyeti suistimalde yargılandı serbest bırakıldı...

TCK bu suça çalma olarak bakmıyor..çünkü sen bu adama anahtarı ve motorunu teslim ettin...YARGININ bakış açısı bu...

suç unsuru oluşmuyor yani...
sağol gardaş malesef öyleymiş inşallah bulunacak umutluyuz.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Şu herife benzettim ama

http://www.bursaport.com/haber/guncel/polis-adliye/binbir-surat-artik-can-yakamayacak-23007.html

fffffffffffffff.Jpeg
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Motosıkletınız ozellıklerı, nerede çalındığı?
Çalan kısının adı soyadı,sıfatı, calan kısı hakkında bılgılerı paylasırmısınız
gardaş özellikleri için linke tıklarsan yukarda linki var fotoları görürsün adını bilseydik çoktan yakalanırdı zaten elimizde hiç 1bilgi yok.malesef.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

yok bu deyil.
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
öncelikle geçmiş olsun bu durum hakkında çok önceden ben konu açmıştım senin başına geldi demek:S satmak istediğimiz motoru denemek isteyen bi kişi ya çalarsa bunun önlemlerini nasıl alabiliriz gibisinden bi arkadaş kimliğini alabilirsin demişti biride kapalı bi yerde örneğin okul bahçesi gibi bi yerde test ettirebilirsn demişti onlar kafama yatmıştı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst