- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
Vay Çavuşlar napıyonuz beyav...
dün bugün izinliydim yarın gündüzdeyim...şu an Ulusta sitedeyim 2 gece of sistemi yine...çok rahatız Allaha şükür ama yetmez..
yemek yok yol agi dahil 1200 maaş...idare ediyoz anlayacağınız...ama yemeksiz yere alışamıyorum bir türlü...
yahu mete abi şöyle bi banka bulamadın hafta sonu tatil maaşı iyi ful akbili olan