Şair burada ne demek istiyor

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Renk butunluguyle birlikte ele alinirsa, karikaturize edilmis gibi gozukse de, bu eser yeni cagin felsefik sanatsal calismalarina en iyi orneklerden biridir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Sanatçımız burada Ashcan Ekolü'nün etkisinde kalarak sosyal bir mesaj vermek isterken,gider yapmayı da ihmal etmeyerek bizlere ,çok önemli bir mesaj vermiştir..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çakarım öyle şaaire.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
anlamlandıramadığını dışlayarak kendini kabul ettirmeye çalışıyor...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
bence bu eserin altında derin bir subliminal bi mesaj var...
bakış açısına göre değişiklik gösterebilir ama burda yılmışlığın dışa vuruşu, isyanın haykırışı, gizli.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
anlamlandıramadığını dışlayarak kendini kabul ettirmeye çalışıyor...
En gerçekçi yorum senin ki olmakla beraber eray_uluyazı'nın yorumu da olaya sürrealist ve underconstraction bakış açısı ile olaya pesimistik duygularını katmış
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
67
Şair burada varoluşumuzun estokatolojik manifestosnu betimleyerek dışa vurumsallaştırmak istediklerini dizgisel bir ahenk içinde içsel bir dönüşüme indirgemiş. En azından bana göre böyle.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
şair ne demek istegıgını kendıde bılmıyor artık ne kullandıysa onun etkısınde oldugu kesın
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Şair şuan zengin karışımla çalışıyor, beyne az kan çok bolcada hava gidiyor
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
kim demiş şair diye ,sokak jarbonu kelimeler bunlar:queen:
sanki o klasik burya çöp atan eşektir yazısı :queen:gibi
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
şair o anki duygularını akdarmış duwara çok kızmış bişeylere isyana grmiş düşünmeden yazmış neyazdıgını kendide anlamamış

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

ha bde pekmez olmaz tahinsiz delikanlı olmaz şahinsiz alakaya endüksiyon bobini:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bir filmden hatirliyorum bu repligi.
Acikli bir ask filmiydi herhalde.
Su an okuyunca yine gozlerim doldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst