:sunny::silent:::sas:::cherry:Renk butunluguyle birlikte ele alinirsa, karikaturize edilmis gibi gozukse de, bu eser yeni cagin felsefik sanatsal calismalarina en iyi orneklerden biridir.
En gerçekçi yorum senin ki olmakla beraber eray_uluyazı'nın yorumu da olaya sürrealist ve underconstraction bakış açısı ile olaya pesimistik duygularını katmışanlamlandıramadığını dışlayarak kendini kabul ettirmeye çalışıyor...
kim demiş şair diye ,sokak jarbonu kelimeler bunlar:queen:
sanki o klasik burya çöp atan eşektir yazısı :queen:gibi
ingiliz aksanına göre jelibon olur fransız aksanına göre de le jelibon da olabilirŞARBONdur o ŞARBON :mrgreen: sokak ŞARBONu:mrgreen:
Jargonu nasıl jarbon yaptın hocam :cherry: