TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Konjektoru yanlış bagladıgın için yakmıssın xenon alarm dat korna gps çakmak girişi usb sarzı daha ne baglasam diye düşünüyorum işi bilmeyen ellerde hayabusa olsa heba olur ikinci apachem sıkıntı yok günde 35 km ev is yuvacık felan hak getire her geziye giderim donuncede pazara çıktık eşimle toplam 290 km yapmıştık hicde yorumladı abartılacak kadar yani yoksa insan illaki yoruluyor 28000 km 2006 model ile sonra 2012 ile su an 7777

 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
18
arkadaşlar motor 200km oldu nerdeyse 5000 devirde böyle zaaaaaa gibi bir ses var ama 5000devri geçtikten sonra kesiliyor ve de motor 1. vitese geçmekte biraz zorlanıyor aynı şekide de 1den boşada rahat geçmiyor yoksa başka bir problem yok gidişi güzel ama 500 bakımında hallettiririm o vites meselesini de

4bin başlayıp 5 bin biten zaaaa sesi benimkinde motor orta sehpasının veya ayağının kapalıyken eksoza temasından kayaklanıyordu dayanak veya temas eden kısmına hortum parcası kesip koydum iş bitti. vitesin boşa alınması alışkanlıkla geçiyor ancak vites demirinin başında ve sonun bulunan vidalar sıkı olmalı yoksa vites geçişleri sıkıntılı oluyor
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar kısmet olursa bu ay sonu yola çıkıp ege bölgesine doğru teker çewirmeyi düşünüyorum kafamda en az 2000 km war.. benmle beraber bu yolculuğa katılmak isteyen warsa birlikte gidebilirz
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar kısmet olursa bu ay sonu yola çıkıp ege bölgesine doğru teker çewirmeyi düşünüyorum kafamda en az 2000 km war.. benmle beraber bu yolculuğa katılmak isteyen warsa birlikte gidebilirz
ayın beşinde denizliye gideceğim ama sanırım motosiklet ile olmayacak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

slm abi nasılsın

sağol iyiyim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Aşk hiçbir şeyin kısaltması değilmiş, yanıldım,
Bunu diyen, ömrümün karanlığına yansıyan parıltım,
Hayallerimi çaldın, bir başkasına sattın,
Ben geleceğini düşlemekten geleceğimi yaktım.
Neden bedel ödenmeden aşk yaşanmıyor?
... Neden aşk tam bana çarpacakken hep yavaşlıyor?
Hep en alçaktan izliyorum aşk denen dev alçağı,
Benim aşk dediğim şey yatakta değil kalpte yaşlanıyor.
Bu gözlerin hapishanesinde ki taburcu voltası,
Ulan şansızlık hep bendesin bir kez bul ortayı,
Aşkın en büyük suç olduğunu herkes biliyor,
Ve ben bu suçu tek işledim çünkü o başkasının suç ortağı,
Ya hiç gelmeyeceğini söyle yahut tez gel,
Avcumda sıktığım gururu öldürmeden pes de,
Hiç şans vermediğin aşkımı banknotla ezme,
Emin ol bende aşkı parayla satsam tıkanır vezne.

Sana ilk kez gitme diyemiyorum,
Ben namusunun düğmesiyim iliklenemiyorum,
Kilitlenemiyor mu kalbin ben dışında herkese,
Ben Allah'tan sen dışında dilek dilemiyorum.
İnat direniyorum hayatın her acısına mecburen,
Silah tükenmiş kalemle yazdığımız aşkı meçhule,
Yazdığımız derken ki kastım sen ile ben değil,
Beni sensiz yaşamaya değil seninle ölmeye mecbur et.
Seni sensiz yaşamayı kabullendim,
Peki aynı tabut seninle beni bu halde kabul eder mi?
Benim hikayem bitmez ne sonda ne baştayım,
Belkide ben sana değil de hayallerimin celladına aşığım
Bağışlayın aşka eğildiysem asaletimden,
Ve aşkın esaretinden kurtulursam tesadüfen,
Mekanı cennet olan aşkın cehennemi mi oluruz?
Ne karını gördüm ki aşkın mücevherine onuruz biz.
Yürekli oluruz da yüreğimiz yanmasaydı,
Ben aşk şöleninde ruhunu yollayan yan masaydım sana,
Yanmasaydın bir başkasının ateşiyle,
Yada öldürseydin beni yaşarken cehenneme dayanmasaydım.
Bazen insan tüm umutları yanmadan sönüktü,
Sen hiç tam benim olmadın ki daime bölüktün,
Eğer geçek aşkı arıyorsan bil ki,
Aşk büyüktür ama Allah aşkı daha büyüktür!

Varlığım senin için 3 kuruş etmesede,
Yokluğunun zenginliğine bile duacıyım,
Cebimde 3 kuruş dahi olmasada,
Alnımda 3 kuruşluk adam yazmadığına duacıyım.
Dünyanın gürültüsüne ne kadar sağırsan;
Emin ol huzuru tatman için kefen sessiz,
Birini ne kadar seversen emin ol ki,
Aynı derece sevilmezsin.
Bu böyle.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ayın beşinde denizliye gideceğim ama sanırım motosiklet ile olmayacak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------



sağol iyiyim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Aşk hiçbir şeyin kısaltması değilmiş, yanıldım,
Bunu diyen, ömrümün karanlığına yansıyan parıltım,
Hayallerimi çaldın, bir başkasına sattın,
Ben geleceğini düşlemekten geleceğimi yaktım.
Neden bedel ödenmeden aşk yaşanmıyor?
... Neden aşk tam bana çarpacakken hep yavaşlıyor?
Hep en alçaktan izliyorum aşk denen dev alçağı,
Benim aşk dediğim şey yatakta değil kalpte yaşlanıyor.
Bu gözlerin hapishanesinde ki taburcu voltası,
Ulan şansızlık hep bendesin bir kez bul ortayı,
Aşkın en büyük suç olduğunu herkes biliyor,
Ve ben bu suçu tek işledim çünkü o başkasının suç ortağı,
Ya hiç gelmeyeceğini söyle yahut tez gel,
Avcumda sıktığım gururu öldürmeden pes de,
Hiç şans vermediğin aşkımı banknotla ezme,
Emin ol bende aşkı parayla satsam tıkanır vezne.

Sana ilk kez gitme diyemiyorum,
Ben namusunun düğmesiyim iliklenemiyorum,
Kilitlenemiyor mu kalbin ben dışında herkese,
Ben Allah'tan sen dışında dilek dilemiyorum.
İnat direniyorum hayatın her acısına mecburen,
Silah tükenmiş kalemle yazdığımız aşkı meçhule,
Yazdığımız derken ki kastım sen ile ben değil,
Beni sensiz yaşamaya değil seninle ölmeye mecbur et.
Seni sensiz yaşamayı kabullendim,
Peki aynı tabut seninle beni bu halde kabul eder mi?
Benim hikayem bitmez ne sonda ne baştayım,
Belkide ben sana değil de hayallerimin celladına aşığım
Bağışlayın aşka eğildiysem asaletimden,
Ve aşkın esaretinden kurtulursam tesadüfen,
Mekanı cennet olan aşkın cehennemi mi oluruz?
Ne karını gördüm ki aşkın mücevherine onuruz biz.
Yürekli oluruz da yüreğimiz yanmasaydı,
Ben aşk şöleninde ruhunu yollayan yan masaydım sana,
Yanmasaydın bir başkasının ateşiyle,
Yada öldürseydin beni yaşarken cehenneme dayanmasaydım.
Bazen insan tüm umutları yanmadan sönüktü,
Sen hiç tam benim olmadın ki daime bölüktün,
Eğer geçek aşkı arıyorsan bil ki,
Aşk büyüktür ama Allah aşkı daha büyüktür!

Varlığım senin için 3 kuruş etmesede,
Yokluğunun zenginliğine bile duacıyım,
Cebimde 3 kuruş dahi olmasada,
Alnımda 3 kuruşluk adam yazmadığına duacıyım.
Dünyanın gürültüsüne ne kadar sağırsan;
Emin ol huzuru tatman için kefen sessiz,
Birini ne kadar seversen emin ol ki,
Aynı derece sevilmezsin.
Bu böyle.

hayırmı _?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamun aLeykum Beyler . Şuan itibariyle İşten çıkarılmış bulunmaktayım :) 1.5 Senedir emek verdiğim pastaneden , Patron yiğenini işe alacağı , işlerin kötü gittiği 2 kişi çalıştıramayacaını soyleyerek yolverdi .. Borçların bitme arefesinde biraz kötü oldu .. nasipse 1 haftaya memlekete dönüp iş bakıcam .. Gurbet bize bu kadar dayandı anlaşılan :D Neyse herşeyde vardır bi hayır elbet ..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Selamun aLeykum Beyler . Şuan itibariyle İşten çıkarılmış bulunmaktayım :) 1.5 Senedir emek verdiğim pastaneden , Patron yiğenini işe alacağı , işlerin kötü gittiği 2 kişi çalıştıramayacaını soyleyerek yolverdi .. Borçların bitme arefesinde biraz kötü oldu .. nasipse 1 haftaya memlekete dönüp iş bakıcam .. Gurbet bize bu kadar dayandı anlaşılan :D Neyse herşeyde vardır bi hayır elbet ..

hayırlısı olsun......
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
arkadaşlar anahtarımı kayıp ettim yedekde yoktu bende söktüm attım kontağı parçaladım birazda gerginlikten oldu şuan düz kontak ayak marşı ile çalıştırıyorum ama bizim ustanın yanına gittim kırmasa idin kontağı sökerdik ona göre anahtar çıkarttırırdık dedi oluyomu öyle yaa direksiyon kitli idi mecbur söktüm. bide şimdi yeni kontak seti alıcam depo kapağını nasıl çıkartırız bi bilginiz varmı?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu arada birde cbf 150 den çok çekmiş ve sevmeyen biri olarak bir cbf 150 resmi atayım.. km ye dikkat.. debraj balatası için açılan şanzuman kapağının altında dağılmış bir rulman.... ve bu rulman yüzünden telef olan piston silindir.. motorun kilometersine dikkat... motor 2 senelik ama yol yapmayan bir motor...



Uploaded with ImageShack.us


motor 11500 küsür kilometrede.. arkadaş kesinlikle zorlama yapmamıştır... tecrübeli sakin birisidir... sırf debraj daha iyi kavrasın diye açılmıştır yan kapak ama bu görüntü yüzünden kopmle yarılmıştır.. orjinal rulman lar çok dandik... biz gittik alman malı aldık tatktık kople rulman olarak ne varsa...





Uploaded with ImageShack.us


bu konu içinde yeni bir konu açılacaktır kısa sürede...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Selamun aLeykum Beyler . Şuan itibariyle İşten çıkarılmış bulunmaktayım :) 1.5 Senedir emek verdiğim pastaneden , Patron yiğenini işe alacağı , işlerin kötü gittiği 2 kişi çalıştıramayacaını soyleyerek yolverdi .. Borçların bitme arefesinde biraz kötü oldu .. nasipse 1 haftaya memlekete dönüp iş bakıcam .. Gurbet bize bu kadar dayandı anlaşılan :D Neyse herşeyde vardır bi hayır elbet ..
hayırlısı olsun kardeşim
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Gidonu siyah yaptm yeni model gibi yaptım boya mat biraz ama yanmaz egzoz boyası egsozu boyamıstım kalan boyayı kullandım
Resimleri yolda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst