biz zaten yuvacık için yola çıkmadık... yolda grup a eklendik.... sedat 57 , ben , mahonyy bu gezide apaçi tayfası idik..bastık uzadık durduk... en son çıkışta sedat 57 bekleme yapmayıp ogs den geçince yolu kaybetti.. bir saat onu bekledik..sedat geldiğinde saat 1300 ı buluyordu.... baraj kenarında ekmek peynir zeytin domates ve salatalık paylaşımı yaptık.. gerdi dönüşte otoban poli,s kaynıyordu... ona rağmen kaçak geçiş ve tapa gaz geliş yaptık.. tvs mühendisi beni düşünerek yapmamış bu aleti 120 den sonra bana cevap veremiyor

:S 131 km takılı kalıyor... bu arada dönüş yolunda 50 araçtan oluşan bakanlık konvuyumu desem başkabanlık konvoyumu desemm bişey geçti... 180++ ile..
kardeş benim adres belli buyur evime gel.... bu arada gişe çıkışında ben seni gördüm ama biriyle tartışdığımdan seninle ilgilenemedim..kırmızı ybr 250 ve senin motordu sanırım..en son gişelerden çıktınız...