Arkadaşlar Uzun yola Sizce Motorla Gidelim mi ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Pazartesi Nevşehire gidiyoruz.
Normalde Arabayla Gidecektik. Ama biraz Adranalin olsun diye Motosiklet ile gitmekde iastiyoruz ama motorlara güvenmiyorum :S
Sizce bu motorlarla 4 kişi 2 motor ANTALYA- NEVŞEHİR ( gidiş geliş Yaklaşık 1.000 km )arası uzun yola Çıkılır mı ?
Motorlar
> Mondial AGK 125 cc 2006 Model
>Ramzey 125 cc Scoter 2008 Model

Sizce bu motorlarla uzun yola çıkılırmı ? Yoksa Tata ile yola devam mı ?
Masraf olarak araba daha Kârlı olur. Tata Vista 2012 Dizel 1.3 uzun yolda 16 kuruş falan yakıyor.
Motorlarla gidersek 2 si beraber km başına 20 KURUŞ yakar Garanti Ama motor daha güzel olur mu Acaba ?
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
234
Deliye akıl sorulmaz. Bakımını yap motosiklete, acil durumda ihtiyacın olacak malzemeleri al ve yola çık. Bu kadar basit.

Ama Çinliyede güvenme derim açıkçası...

Kahraman Maraştan - Ankaraya Mondial ile giden bir arkadaş vardı. Burada yazmış. Onun yazdığı konuyu okumanı tavsiye ederim....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama Çinliyede güvenme derim açıkçası...

Çin malı demi o 2 motorda ? Motorlardan pek anlamam ama acayip merak sardım :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Motor gittiği yere kadar gidersin kardeşim yolda bozulursa sallarsınız hendeğin içine :D :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Amac sadece a noktasından b nomtasına gitmekse gerek yok ama amac gezmek eylenmek adranalin derseniz arabaya gerek yok...
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
scooter zorlanır...diğerinde sorun olmaz...ama gider gitmem demez...ben yinede tata derim...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Gİt kardeşim git , en fazla yolda kalırsın. Oda eğlenceli olur. eğer kafa arkadaşların varsa yanında .. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayatımın en kötü yolculugu gibiydi ilk başta ;. Antalya- Akseki yolundan sonra Ayaklarımdaki uyuşukluk ve otura otura giren feci ağrı :) yüzünden çok kötü oldum. 2 motordada artçı idim. Motor ehliyetim var ama vitesli motor sürmeyi bilmiyorum. Scoter daha konforsuzdu. Agk yine idare eder ama yinede Keşke Arabayla Gitseydim Dedim. ama sonradan çok zevkli oldugunu anladım. Hem Arabamda eskimemiş oldu. Şaka bir yana süper eğlenceli bol Yarışlı bir yolculuk oldu. Bir Ara motor üzerinde uyudum bile ama sert bir frenle uykum bölündü genel olarak süper geçti yolculugum.

Motorların cc leri düşük oldugu için Araba sollama süresi çok uzuyor.

Yakıt olarak
AGK : Ortalama 11 Kuruş Yaktı. (Çok Devirsiz Kullanıldı ) Ama Vitesi Yokuş aşağı çok boşa Attık.
Ramzey : Ortalama 7 Kuruş Yaktı.

Bu arada yolda kaldık ama Cikle yaparak benzin istasyonuna vardık. 1.3 km uzaklıgı cikle ile konyada gittik :)
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
"Gitme" diyen bizden değildir:)

İnsanlar nelerle uzun yola çıkıyor..

Sanırım mesele sadece,

Güven
Özveri
Tecrübe..

meselesi:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Gayet güzel gidilir,siz de gitmişsiniz,ne güzel :)
İyi bakımlı bir çinli ile heryere çok rahat gidilir,yeter ki isteyin,bakımını yapın,motorun standartlarına göre gidin kafi..
Resimler de olsaydı pek bi güzel olurdu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eve Gidince Akşam Koyayım Resimleride :)
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
kesinikle gitme derim mondialin titreşimi yüzünden bütün vidalar dökülür. önemli bir parçanın vidası düşer ve yolda kalabilirsin
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
kesinikle gitme derim mondialin titreşimi yüzünden bütün vidalar dökülür. önemli bir parçanın vidası düşer ve yolda kalabilirsin
Bakım diye bişey var ama periyodik bakım değil kendin yaptığın haftalık bakım. Çinli de olsa çok sık bakım yapınca yolda bırakmıyo ve ayrıca önemli civatalardan bir avuç dolusunu yanımda bulunduruyorum, alet takımım da yanımda motorda bi gevşeklik hissettim mi sağa çekip hemen sağlamlayıp yola devam ediyorum. Uzun yolda da her 50 km'de bir motorun görsel olarak incelenip sağının solunun mıncıklanıp gevşeyen bi yeri var mı kontrol edilirse süper olur.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Mengu16 haklı bende çin malı motor kullanıyorum. Çok şükür şimdiye kadar yolda bırakmadı. Tabi haftada en az 4 saatimi bakımı ve temizliğine harcıyorum. Çokta basıyorum tek tekere kalkıyorum tık yok köpek gibi gidiyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst