Dün başıma gelen ilginç olay.

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhabalar beyler.

Gayet sakin yoldayım (sakin falan değilim aslında hızlıyım işe geciktiiiim :queen: )

İşte işyerim içmelerde. marmarise 5 km uzaklıkta olan beldesi gibi biryer. marmarisin içindeyim. uzuuuuuuuuuun bir araç birikintisi var önümde. dalgınım, işe yetişmem lazım sollarından falan geçiyorum araçları.

Marmariste trafiğe alışkın değiliz biz çünkü. :)

Sonra aniden bir farkettim ki bir yığın devlet görevlisinin arasındayım. :santa:

Sivil polismi istersiniz, jandarma mı trafik polisi mi yunus mu ne isterseniz.

Lan dedim neyse bas git onur solla geç şunları işe geciktin yiyicen paparayı.

Geçiyorum sollarından. Bi araç yol vermiyo.

Adam bildiğin yol vermiyo.

Solundan geçicem vermiyo. Sağına geçiyorum vermiyo. Yanaşıyorum adamda yanaşıyo bana.

Sinir oldum soldan geçicek gibi yaptım sağdan geçtim deli oldu. Onunda önündeki aracın camından takım elbiseli bi dayı sarktı.

"laağn dedi konvoyu geçmeeğğ" !

Sonradan jeton düştü. CHP bilmemneysi gelmiş onu koruyolarmış. Çektim kenara farkettim ki en son solladığım 15 araç devlet görevlisi. :queen:

Hepsi el kol yaptı geçerken :queen:

Buda böyle saçma bir anı oldu. :queen:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Haha :) güzel bi olay hiçmi fikir yürütmedin ne ayak hepsi siyah diye :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
hiç aklıma gelmedi valla tek derdim işe yetişmekti. ama o şaşkınlığı anlatamam. :queen:

---------- Post added at 14:34 ---------- Previous post was at 14:30 ----------

Not: gelen kemal kılıçdaroğlu imiş, yeni öğrendim. :queen:
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
İlginçmiş, ben hiç takmazdım basar geçerdim. Başbakan olsa ben yolumda giderken kimseye hesap sormam yanlarından hemen geçerim. Trafik polisi dahil :bounce:
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
hayır bende öyle yapıcaktım baktım olay ciddileşti camdan falan sarkıyolar. çıkarır vururlar ülkem polisi bu, böyle olayların olduğunu hepimiz biliyoruz. =))
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sözde bizim içinler :D
geçende aynı dertten 100 kmhzla giderken bir motorluyu adam çamdan ittiricekmiş istanbulda
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
2
offff beeee cok güldüm:) harbiden cok şanslısın yaniiii herkezin başına gelmez böyle birşey :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Peki sesli düşünecek olursak.

Konvoyu gecsen ne olurdu?
Gecmedin de ne oldu?
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
İyi bari , burada bir arkadaşı, camdan sarkan man in black ler ittirmeye kalkmıştı.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
421
İyi bari , burada bir arkadaşı, camdan sarkan man in black ler ittirmeye kalkmıştı.

Geldim burdayım:queen: endişelenicek bişey yok onlar öyle gelir geçerler...Sen gene ana muhalefet olduğu için şanslısın hökümet konvoyuna denk gelseydin ilk aracı geçtiğinde indirirlerdi:cherry::cherry:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Adamlar yolda bile herşeye muhalefetler.
Hükümet olaydı senden onları sollama vergisi alırlardı :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
aman devlet büyüklerine saygı...bu ülkede yol da onların herşey onların o yüzden vatandaş gibi davranacaksın en en ennnn sondan geleceksin...
en son vatandaş akıllarına geldiği gibi
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
zor geçersin bmw ler yakaladığı gibi asvalta yapıştırırlar

Biraz sıkar o dediğini yapmak sen hiç öz Trabzon'lu görmedin galiba, bmwlerde zaten lamborghini hızında gidiyorlarya 600 ve 1000 likleri hemen yakalarlar. Birazcık mantıklı olalım
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Heyt be hic gulecegim yoktu..
Aslinda motorun arkasina kucuk bi yazi assaydinn
BENZİNDE İNDİRİM İSTİYORUZ
MT AİLESİ
diye hic olmazsa neden gectigini anlarlardi;-):))))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst