4 Farklı Tarz, 2 İL, Alakaya Ispanak Gezisi :)

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Güzel fotolar :cat: paylaşım için teşekkürler tekeriniz düz bassın :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Motorlar güzel,gezilen yerler güzel,muhabbet güzel,katılanlar güzel,paylaşım daha da güzel,daha ne olsun.
tebrikler,
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese, sağolun.
bu arada benim motor gözüme ne kadar küçük gözükmeye başladı yav:)
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
ohh ohh maşallah çok hoş bi gezi olmuş, paylaşım için teşekkürler ;)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
tekerlerinize sağlık güzel kareler.
ama sanki bir ara ters istikamette gider gibi haliniz var,:p
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
tekerlerinize sağlık güzel kareler.
ama sanki bir ara ters istikamette gider gibi haliniz var,:p

kaç kez dedim onlara ters istikamete girmeyin diye ama dinlemediler beni, yok neymiş efendim, biraz ters gidip geri dönerken art arda fotoğraflarını çekecekmişim:mrgreen:, yoksa asla ben böyle düşünüp de onları ters tarafa göndermedim, haşa:queen: suçsuzum ben:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yusuf cuğum; sen bırak bunLarı...
Gecici bir süreliğne al su XT yi :) :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst