Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
bence koruma demiri bu tarz motorların görüntüsünü bozmakta. çok ucube hale getiriyor. yunanistan ya da italya da da çok motor var fakat ben (takip ettiğim ölçüde konuşayım tabiki) bu kadar çok koruma demiri kullanan motorcu görmedim. naked bir motora yada commuter e koruma demiri biraz abes kaçıyor. tabi ender de olsa dizayn olarak hoş duranları var.

benim eski chopper'ım da vardı,fabrika çıkış takılı idi o bile hoşuma gitmezdi. bir gün bile ihtiyacım olmadı..

amacı motoru korumak lakin motoru o demirlere ihtiyacınız olacak kadar sert düşürürseniz sanırım sürücü de ciddi birşekilde tehlike altındadır, belkide motorun korunması o an en son aklınıza gelmeli... ha yavaş düşürürsem diye o demiri kullanırsak bu sefer zaten yavaş düşen bir motor hemen dağılır mı o da ayrı konu... tabi bunlar benim görüşüm :)
motosiklet durduğu yerde bile düşse heryeri çiziliyor darbe alıyor koruma demiri çok önemli allah göstermesin bir gün ihtiyacınız olursa önemini anlarsınız
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
rodajdaki motorle bugün 2 mola ile toplamda 150 km kullandım. (hız 0-60 arası) açıkcası titreşim diye bir şey hissetmedim... Ama 80 km'e kadar rahatsızlık hissetmediğim sele, daha sonra tam bir KABUSA dönüştü...Bildiğin taş oluyor...

INZELL bu seleye bir şey yapma şansı var mı? Sen o kadar yolu yaparken toto uyuşmuyor mu
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
bence koruma demiri bu tarz motorların görüntüsünü bozmakta. çok ucube hale getiriyor. yunanistan ya da italya da da çok motor var fakat ben (takip ettiğim ölçüde konuşayım tabiki) bu kadar çok koruma demiri kullanan motorcu görmedim. naked bir motora yada commuter e koruma demiri biraz abes kaçıyor. tabi ender de olsa dizayn olarak hoş duranları var.

benim eski chopper'ım da vardı,fabrika çıkış takılı idi o bile hoşuma gitmezdi. bir gün bile ihtiyacım olmadı..

amacı motoru korumak lakin motoru o demirlere ihtiyacınız olacak kadar sert düşürürseniz sanırım sürücü de ciddi birşekilde tehlike altındadır, belkide motorun korunması o an en son aklınıza gelmeli... ha yavaş düşürürsem diye o demiri kullanırsak bu sefer zaten yavaş düşen bir motor hemen dağılır mı o da ayrı konu... tabi bunlar benim görüşüm :)

Bencede haklısın o yüzden bende düşünmüyorum ve fiyat önemli bir de ne kadar azalırsa iyi olur benim için çünkü öğrenciyim
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
bence koruma demiri bu tarz motorların görüntüsünü bozmakta. çok ucube hale getiriyor......

Ben motosiklete hondadan far koruma demiri dahil taktırdım. Göze batmıyor bence gayet şık..İstersen Ankara da görebilirsin...Resim çekip siteye atarım ama bu işleri pek beceremiyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

Bencede haklısın o yüzden bende düşünmüyorum ve fiyat önemli bir de ne kadar azalırsa iyi olur benim için çünkü öğrenciyim

Motosiklet tecrüben yoksa, öğrenciysen, bütçen kısıtlı ise0....MUTLAKA Koruma demiri TAK..
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Ya fiyat önemli düşmez heralde motor çok kullandım cup olarak ama debiriyajlı kullanmadım hiç ehliyeti alacağım ilk zaten şehir içinde kullanacağım okula gidip gelirken falan
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
Ya fiyat önemli düşmez heralde motor çok kullandım cup olarak ama debiriyajlı kullanmadım hiç ehliyeti alacağım ilk zaten şehir içinde kullanacağım okula gidip gelirken falan

Motosiklet sadece kullanırken düşmez ki, Manisa'da PARK halindeki motora elleyen çocuk yok mu?? vs..vs..vs...
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
benım motor koruma demırım var alırken kacmadım daha lazım olmadı ama olursada motorun dırek darba almasını onleycek yerden kaldırırkende yardımı olucagına emınım ıns olmaz ama :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
ankaradan alan var mı acaba ? peşin fiyatında ne kadar indirim yapılıyor. yada bir miktar peşin üstüne kredi kartıda olabilir. eskişehirdeyim honda bayisi yok. burada bir yer getirtebileceğini söyledi. samimi olarak söylüyorum bayilerin fabrikadan alış fiyatı 3450 TL + 70 lirada kargoya vereceğim 130 lira kar edeceğim bu fiyatta nakit fiyatı dedi.

ankaraya gideceğim oradan alabilirim aslında. fakat plakasız geri yola çıkmak sanırım sıkıntılı olur.
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
ankaradan alan var mı acaba ? peşin fiyatında ne kadar indirim yapılıyor. yada bir miktar peşin üstüne kredi kartıda olabilir. eskişehirdeyim honda bayisi yok. burada bir yer getirtebileceğini söyledi. samimi olarak söylüyorum bayilerin fabrikadan alış fiyatı 3450 TL + 70 lirada kargoya vereceğim 130 lira kar edeceğim bu fiyatta nakit fiyatı dedi.

ankaraya gideceğim oradan alabilirim aslında. fakat plakasız geri yola çıkmak sanırım sıkıntılı olur.

Ankara nakit 3500 TL, plaka ruhsat hariç.... veya iki adet koruma demiri (90TL+90TL) + Motor =3600 TL, plaka ruhsat hariç... Ben 3600 olan seçeneği kullandım...:):):)..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

plaka ruhsat işlemlerine sabah başlarsan öğlene kadar bitiyor...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ankaradan alan var mı acaba ? peşin fiyatında ne kadar indirim yapılıyor. yada bir miktar peşin üstüne kredi kartıda olabilir. eskişehirdeyim honda bayisi yok. burada bir yer getirtebileceğini söyledi. samimi olarak söylüyorum bayilerin fabrikadan alış fiyatı 3450 TL + 70 lirada kargoya vereceğim 130 lira kar edeceğim bu fiyatta nakit fiyatı dedi.

ankaraya gideceğim oradan alabilirim aslında. fakat plakasız geri yola çıkmak sanırım sıkıntılı olur.
O adam o fiyata alabilir ama normal bayiler daha ucuz fiyata alıyodur honda merkezden. 130 lira kâr'la motor mu satılır, çinli motor bayileri bile 300-400 lira kazanıyor motor başına.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
Ankara nakit 3500 TL, plaka ruhsat hariç.... veya iki adet koruma demiri (90TL+90TL) + Motor =3600 TL, plaka ruhsat hariç... Ben 3600 olan seçeneği kullandım...:):):)..

plaka ruhsat işlemlerine sabah başlarsan öğlene kadar bitiyor...

hocam öncelikle bilgi için teşekkür ederim. daha ayrıntılı bilgi için p.m gönderdim bakarsanız sevinirim.


O adam o fiyata alabilir ama normal bayiler daha ucuz fiyata alıyodur honda merkezden. 130 lira kâr'la motor mu satılır, çinli motor bayileri bile 300-400 lira kazanıyor motor başına.

bencede öyle. bu adam bayi olmadığına göre mecburen bayiden alacak. bayi 3450 ye veriyor demek ki.
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
59
dün akşam bir hız denemesi yaptım.
Karşıyaka tünellerinden çıkıp çiğli istikametine gelirken yokuş aşağı 120km/sa hızda sabitlendi.
Inişten hemen sonra gelen yokuşta yukarı doğru 95'te sabitlendi.
Motor 2100km'de.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
67
Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
16
Artık bende bir Honda cb 125 sahibi oldum gerçekten makina hatasız titremede rahatsız edici değil çin motorlar gibi hertarafı titremiyor hafif bir titreşim var
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
hocam öncelikle bilgi için teşekkür ederim. daha ayrıntılı bilgi için p.m gönderdim bakarsanız sevinirim.

cevaplandı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

İnternetten Airhawk olarak aratırsan bulabilirsin.
http://www.motoplus.com.tr/urun/17010008404/Airhawk-Hava-Destekli-Sele-Pedi

320tl, bu motosikletin selesine konmak için fazla lüks geliyor bana.
Uzun yolculuklara çıkan yüksek cc li motosiklet kullanıcısı olsam, bu tür bir şikayetim olsa belki sahip olmak isteyebilirdim bende :)

Hımmm bunu görünce aklıma bir iki cinlik geldi...Biraz düşüneyim şu olayı....Teşekkürler...
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
2
koruma demirini motordan çok bizi koruduğu için kullanıyoruz genelde... kaza anında motora ne olduğunu çokta düşünmedim açıkcası:) koruma demirini taktırın diye tavsiye verebilirim sadece..

çanta olayında da kendi düşüncemi söyleyim yine kararı siz verin.. bende givi var 52lt olması lazım yanlış hatırlamıyorsam 550 tl civarı sanırım... çanta olarak çok iyi iş görüyor artı en önemlisi yaptığım küçük çaplı kazalarda koruma demiri ile birlikte yere temasında belli bi yükseklik oluyor çanta sayesinde.. bu mesafe bacak ve ayakların zarar görmesini azaltıyor. ekstra motorunda bazı aksamları korunuyor sağlam bir çanta sayesinde. çantanın sağlamlığı o yüzden de önemli benim için.. belki bazı arkadaşlar çok binmiyoruz gerek yok diye düşünebilir ama kazanın nasıl olacağını bilemeyiz ama önlemleri elimizden geldiğince almalıyız diye düşünüyorum...

(bu arada gidip motoru inceledim ankara efe de... ybr çok üstün diyenlere söyleyim bu motor ile yeni esd arasında çokta fark yok ikiside maliyet azaltılacak şekilde yapılmaya çalışılmış eski ybr ye diyecek sözüm yok ama yeni esd ile cb 125 aynı seviyede olmuş.. ben almaktan vazgeçtim bir kaç ay bekleyeceğim bayiden aldığım bilğiler yüzünden.. her ne kadar honda olasada titandan sonraki tüm modellerde yedek parça için hondaya mecbur bırakılmıştık.. bu motorun yedek parça durumuna bakacağım bir süre bekleyip ne zamanki yedek parçalarının tümü sıkıntı olmadan temin edilebilirse o zaman almayı düşünüyorum.. fakat görünüş itibarı ile motor alınıp binilebilecek ybr ayarında bir motor)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
ankaradan alan var mı acaba ? peşin fiyatında ne kadar indirim yapılıyor. yada bir miktar peşin üstüne kredi kartıda olabilir. eskişehirdeyim honda bayisi yok. burada bir yer getirtebileceğini söyledi. samimi olarak söylüyorum bayilerin fabrikadan alış fiyatı 3450 TL + 70 lirada kargoya vereceğim 130 lira kar edeceğim bu fiyatta nakit fiyatı dedi.

ankaraya gideceğim oradan alabilirim aslında. fakat plakasız geri yola çıkmak sanırım sıkıntılı olur.

Bursa daha yakın 150 km, illa yetkili bayiden alıcam diyorsan.Cengiz Topel caddesindeki yetkili olmayan bayi de Bursa'dan getirtiyor sanırım kendi garantisini veriyor Bursa'dan yada Ankara'dan alırsan bakımları için de oralara götürmek zorunda kalırsın garanti sürecinin devam etmesini istiyorsan.Bence Eskişehir'den al.Ama garanti olayını da sor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst