bence koruma demiri bu tarz motorların görüntüsünü bozmakta. çok ucube hale getiriyor. yunanistan ya da italya da da çok motor var fakat ben (takip ettiğim ölçüde konuşayım tabiki) bu kadar çok koruma demiri kullanan motorcu görmedim. naked bir motora yada commuter e koruma demiri biraz abes kaçıyor. tabi ender de olsa dizayn olarak hoş duranları var.
benim eski chopper'ım da vardı,fabrika çıkış takılı idi o bile hoşuma gitmezdi. bir gün bile ihtiyacım olmadı..
amacı motoru korumak lakin motoru o demirlere ihtiyacınız olacak kadar sert düşürürseniz sanırım sürücü de ciddi birşekilde tehlike altındadır, belkide motorun korunması o an en son aklınıza gelmeli... ha yavaş düşürürsem diye o demiri kullanırsak bu sefer zaten yavaş düşen bir motor hemen dağılır mı o da ayrı konu... tabi bunlar benim görüşüm