internette sorunmu var?

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar 1.5 saattir koskoca mt ye 1-2 msj atıldı. Wlan bağlantısı var internet yok. Sizdede öylemi? Ben cepten 3 g ile yazıyorum. Orda problem yok.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ttnet te internet kesikmiş genel olarak. Vın ve 3 gde problem yok. Yihuuu bütün site benim. :) adminlerde giremez şimdi. Geçiçi süreyle admininiz benim beyler :)
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
hadiiiiiiii hemen siyaset yapalım küfür edelim pornografik resimler videolar paylaşalım
yiihhhhuuuuuu :queen:
yaşasın özgürlük
tüm adminler offline :queen:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Evet adem arkadaş TTNET'te bir kaç gğndür sorun var bi gidiyo 1,2 saat gelmiyor bugun olduğu gibi 2 gün öncesinmde öğlen ve yaklaşık 1 hafta önceside ikindi vakti kesilti internet
Hoş ttnet her zaman sorunlu ya neyse Dağ başında oturur ken 16 megabit çeken internet şehir merkezinde internet hızım 16 mgp olmasına rağmen sadece 1.4 mgp çekiyor ne tuhaf :pale:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar ttnet geldi. Ben adminlikten istifamı veriyom :) site artıkın onların elinde
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
yeni geldi internet benimde
yıl 2012 olmuş hala internet kesiliyor arkadaş :queen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
bende de var . Hatta etraftaki bütün komsuları denedim onlarda da durum aynı :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
ttnet te internet kesikmiş genel olarak. Vın ve 3 gde problem yok. Yihuuu bütün site benim. :) adminlerde giremez şimdi. Geçiçi süreyle admininiz benim beyler :)

hadiiiiiiii hemen siyaset yapalım küfür edelim pornografik resimler videolar paylaşalım
yiihhhhuuuuuu :queen:
yaşasın özgürlük
tüm adminler offline :queen:

Sırf bu durumlarla kolay mücadele edelim diye dünyanın 4 bir yanına dağıldık...:p
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Arkadaşlar dosya indiriyordum yarıda kesilmişti internet gelince devam edeyim dedim, 1.2 mb gördüm şuan çok mutluyum ve bu hızın sürekliliği için ttnetin ellerine sağlık diyorum. Daimi olmayacağını biliyorum fakat duyuyosanız beni "ttnet bağlantı hızı faktörüne müdahale eden mübarek şahıslar" hızımı kesmeyin yahu :)
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Düzeldi zaten artık son 2 saattir kesilme olmuyor. Bizdede bi gidip 3 - 5 dk sonra geri geliyodu şimdi geldi gitmiyo sanırım. Haberlere baktım internet çkötü falan diyo ne oluyo ya hu dedim :p :p :p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Redhack ve anonymous un ortak saldırısı sonucu ttnet fişi çekmekte buluyor çözümü olay budur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst