- Katılım
- 18 Nis 2012
- Mesajlar
- 21
yorumun ve yönlendirmen için teşekkürler..çünkü bizim insanlarımız böyle bol keseden sallamayı seviyorlar...onun yorumunu yapanların kaçı kullanmış bu motoru.. bir kere afedersin neyse kötü laf etmicem. bakın 2 tane motorum oldu 2si de hyosung.. 1.rt 125 ti acemidim ama ona rağmen o motor beni 50 bin km taşıdı.. rt125 te 50 bin km de iyi bir bir kmdir.. belki bi 50bin daha giderdim ama acemiliğim di düzgün usta seçmemem ve motoru sınırlarında kullanmamamdan dolayı piston delindi subap kırıldı.. sonra gt250 aldım 2010 model şu an 65bin de ve bu motoru ben yaz kış kullandım hemde kesintisiz zaten motorumu görseniz tüm hava koşullarına maruz kaldığını anlarsınız.. peki 2 yıl içinde bu motor bende ne gibi sıkıntılar çıkardı..bizim ülkenin yolları offroad yolları gibidir ve üzerine belirtilen kg dan fazla kg taşımamdan dolayı 3.amortisörümü taktım. peki bu sadece amortisörün kalitesizliğinden mi ? hayır .. önce alacağın motorun karakterini bileceksin . bu motor 2. kişiyi veya haddinden fazla kg taşımayı sevmiyor ve taşırsan bunu sürekli de yaparsan 6 ay sonra amortisörü eline alırsın ve bununla birlikte arızalanan amortisör afedersin zincirin de ağzına eder.. 2. o sürekli servisten çıkmayan motorların sahipleri o motorları insan gibi kullanmayınca afedersin servisten çıkmıyorlar.. adam 2.3. viteste sürekli redline yapıyor. lan deve kırank kolu kırdın piston dağıttın ne olmasını bekliyordun.bu motor 160 170 km/hz yapar ama o hızı sevmez çünkü artık sınıra gelmişsindir bu motorun hakkı max max 150 km/hz.. adamlar kitapta yazmış 30 bin de egzantirik zincirini değiştireceksin arkadaş değiştirmezsen ne olur egzantrik millerinin ağzına edersin.. yani kısaca size söyleyebileceğim şey çin olsun japon olsun italyan olsun motorları belirtilen sınırlar içinde kullanmaz ve bakımında yapmazsanız hepsi bozulur ve hepsi servisten çıkmaz...2. ele gelince eski cometlerde R modellere nazaran daha sağlam motorlar var..çünkü naked alan adam basmak için değil sürmek için alıyor genelde heah alıp ağzına eden de var yok değil..ama R modelini alan adam direk basmak için alıyor çünkü olay belli racing ve racing ile hız yapılır racing modellerin başka bir amacı yoktur..eğer temiz bir hyosung alırsanız size en fazla çıkaracağı süpriz egzantrik zincirini ve gergisini değiştirmek olacaktır. o da 300 tl masraf yapar .. onun dışında yok motor kitledi yok krank kıracak diye düşünceler olmasın kafanızda..
ben 1.90 105 kilo bir adamım