Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

  • Aprilia

    Oy: 15 0.7%
  • Asya

    Oy: 45 2.1%
  • Bmw

    Oy: 39 1.8%
  • Ducati

    Oy: 6 0.3%
  • Gilera

    Oy: 14 0.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 8 0.4%
  • Honda

    Oy: 528 24.5%
  • Hyosung

    Oy: 144 6.7%
  • Jawa

    Oy: 6 0.3%
  • Jinlun

    Oy: 17 0.8%
  • Kanuni

    Oy: 124 5.8%
  • Kawasaki

    Oy: 77 3.6%
  • Keeway

    Oy: 42 2.0%
  • KTM

    Oy: 15 0.7%
  • Mobylette

    Oy: 15 0.7%
  • Mondial

    Oy: 234 10.9%
  • Motoran

    Oy: 10 0.5%
  • Peugeot

    Oy: 9 0.4%
  • Piaggio

    Oy: 20 0.9%
  • Ramzey

    Oy: 39 1.8%
  • Regal Raptor

    Oy: 31 1.4%
  • Skyteam

    Oy: 2 0.1%
  • Suzuki

    Oy: 109 5.1%
  • SYM

    Oy: 25 1.2%
  • Kymco

    Oy: 48 2.2%
  • Triumph

    Oy: 3 0.1%
  • Vespa

    Oy: 7 0.3%
  • Yamaha

    Oy: 325 15.1%
  • Zealsun

    Oy: 15 0.7%
  • Diğer Markalar

    Oy: 125 5.8%
  • TVS

    Oy: 32 1.5%
  • Bisan

    Oy: 24 1.1%

  • Kullanılan toplam oy
    2,153
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
Harley Davidson 2006 sporster,1963 çekirge yakıt deposu sele altında Mobylette (Restorasyon).
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
Bisan bms 100 falcon kullanıyorum.
Çelik sk100-3 sport modelini almayı düşünüyorum. 2 aya kadar.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tabiki honda titan :) 96 model. Değişenleri: balatalar, geçen yaz ilk rektefe 65 binde. Zevk için yaptırdım. Yoksa tamirci bu halde 100 bini devirir demişti. Lastikler, balatalar, her bin kmde yağ, akü vs ama krank, krank kolu, krank rulmanları hepsi orjinal. Böyle sağlam makinanın bidaha piyasaya çıkacağını zandetmiyorum. Hondanın şu an beyendiğim motoru cbr 250r. Ama titan kadar sağlam çıkacakmı zaman gösterecek :)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
100
hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz

kanuni scooter merlin 150 cc , kullanıyorum , trafikte ulaştığım km. 5040 , scooter motosikleti kullanmaya başladığımdan beri herhangi bir sorunla karşılaşmadım , müjdat demir yalova/türkiye 5/1/2012
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
1
10 yil Ural (with sidecar) kullandim
sonra universite, evlilik, coluk-cocuk, is...
uzun bir aradan sonra tekrar motoru dusunmeye basladim, ama bir turlu firsat olmadi
bu sene aldim nihayet, Kawasaki Vulcan Nomad 1600 D
daha gelmedi, yolda
bir ay kadar kaldi
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
Honda cbf 150&tvs scooty pep ikisinide cok seviyorum bence herkesin bi scooteri olmali sehir ici faresi
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Kymco Agility City 125
:)


4893.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst