Yunusluk Hayalim :)

Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
İnsanın hayatta tek bir hedefi olmamalı; bütün yumurtaları tek sepete koyunca insanın elinde avucunda birşey kalmıyor o sepeti taşıyamazsa. Yunusluk hayalinse birinci öncelik olarak kovalaman çok doğal; ama baba sözü dinle alternatifleri de değerlendir.

İnşallah istediğin herşeyi başarabilirsin ama illa olucak diyede kendini şartlama.

Hayat bu belli olmaz A planın varsa B C D de olmalı.

Küçükken sorarlar hani ne olucan büyüdüğünde diye. eminim herkez doktor polis asker pilot vs vs ya şimdi ?

Valla gecen sene sap gibi ortada kaldım, psikolojimde bozuldu, istediğim şey olmayınca ortada kalmışlık hissi oldu.Sudan cıkmış balık gibiydim, kendimi değersiz 5 para etmez hissediyodum. Bu sene polislik olmassa aynı şeyleri yaşamıcam, kendimi hazırladım. Başka alternatiflere en azından psikolojik olarak hazırım, her yolu değerlendircem, polislik tek yolum değil, sadece önümdeki yollar arasındaki en istekli olduğum.


Dün sahilde R1200GS'li bi Şahin'in lastiği patlamıştı, durdum lastiğini onardım sonra birazda muhabbet ettik. Hoşuma gitti valla. :)

Genç polislien coğu bilinçli ve iyi insanlar oluyo.Motorsikletli ekiplerinde nerdeyse hepsi genç olduğundan iyiler yani.Ne varsa eski nesilden kalma orta yaşlı ve yaşlı tayfada var :pl: .

insan ın istediği bir şeyi yapmasından daha mutluluk verecek bişey yok...istersen dünya nın en ünlü cerrahı ol istemedikten, sevmedikten sonra bi anlamı yok...umarım hayalin gerçekleşir ama yunusluk nedir arkadaşım...:) yunus olmak falan de ama yunusluk falan garip bi ifade:)

Cok doğru.Valla yıllardır 1001 türlüsünü söylediğimden artık hiç biri garip gelmiyo bana. :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
İş için motosiklete binsem soğurdum heralde... Hele de tehlikeli bir iş...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Öyle veya böyle, Yunus olmayı hiç istemem. Ama bir insanın işini severek yapması kadar güzel bişey de yoktur. İşte benim gibiler çeşitli sebeplerden Yunus olunca arkalarından tonla küfür yiyorlar. İnşallah senin gibi tonla görevli yunus'umuz olur. Çünkü işini severek yapınca herşey daha farklı ve güzel oluyor :wiinkk:
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
61
Peki yunus olamazda ne biliyim çevik kuvvet falan olursan ne yapacaksın? Yani demek istediğim iyi düşün, polislik, askerlik gibi mesleklerin geri dönüşü çok zordur. Yunus olucam diye polis, pilot olucam diye asker olunmaz. Eğer yunusluk haricindede polislik benim için uygun meslek diyorsan ne ala ama yunusluk dışında polis olmayı düşünmek dahi istemiyorum diyorsan yol yakınken vazgeç derim.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
yunusluk da yap tabi ama hobi olarak yap

Yav he he ...

İş için motosiklete binsem soğurdum heralde... Hele de tehlikeli bir iş...

E tabi orası öyle ama ana amac motor sürmek değil.O birimi komple herşeyiyle seviyorum ben.Motor işi bi süre sonra yorucu olmaya bazen sıkmaya bile başlayabilir.Sonucta oraya yetiş buraya git gel vs. sıkıntılı durumlar olucak...

Öyle veya böyle, Yunus olmayı hiç istemem. Ama bir insanın işini severek yapması kadar güzel bişey de yoktur. İşte benim gibiler çeşitli sebeplerden Yunus olunca arkalarından tonla küfür yiyorlar. İnşallah senin gibi tonla görevli yunus'umuz olur. Çünkü işini severek yapınca herşey daha farklı ve güzel oluyor :wiinkk:

Öyle tabiki ya, sağol iyi dileklerin icin. :)

Peki yunus olamazda ne biliyim çevik kuvvet falan olursan ne yapacaksın? Yani demek istediğim iyi düşün, polislik, askerlik gibi mesleklerin geri dönüşü çok zordur. Yunus olucam diye polis, pilot olucam diye asker olunmaz. Eğer yunusluk haricindede polislik benim için uygun meslek diyorsan ne ala ama yunusluk dışında polis olmayı düşünmek dahi istemiyorum diyorsan yol yakınken vazgeç derim.

Ya yunusluk olmaz, şahin olur. O olmaz doğuda özel harekat olur. O olmaz sivil olur. O olmaz bilişim olur, narkotik olur.... Gözüme kestirdiğim cok birim var ama en gözdem yunusluk elbette polis olup yunusluğa gecememe gibi bi durumda söz konusu olabilir. Hatta bi trafik polisiyle tanışmıştım öyle genç bi cocuktu, tabi onda boy yoktu 170 174 civarı bişeydi.

Ben fiziki olarak bu işe uygun olduğum icin kovalarsam kendimi o birime dahil edebileceğimi düşünüyorum, zor olan polis olmak, birimlere zaten coğunlukla gönüllülük esasına göre veriyolar.Ama tutupda 167-174 aralığındaki adamı kolay kolay yunus yapmazlar.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
14
Hayırlısı olsun abicim, umarım istediklerine, daha doğrusu isteğine kavuşursun.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
13
İnşallah dilediğin hedeflere ulaşırsın ama benim izlenimim polislerin bir kısmı psikolojik sorunlar nedeniyle bir süre sonra meslekten ayrılıyor.Bu dünyada insanın en değerli şeyi akli dengesidir.İyi düşünmelisin.Önceden asker açık hedef olarak biliniyordu şimdi polisler...İşi bitip akşam evine giderken sırtından bıçaklanan polisleri biliyoruz sırf üstündeki üniforma sebebiyle...

Şimdi sana ne desek boş tabii ki :) İnşallah dilediğin her şey gerçekleşir,olmazsa da üzülme belki kaderinde daha da iyi mevkilere gelmek vardır kardeşim:)
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Dilerim bu konuda ve hayatta diğer konularda da hayallerinizi gerçekleştirirsiniz.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Gene tek tek alıntı yapmıyorum, iyi dilekleriniz icin hepinize cok teşekkür ederim sağolun.

ha deyince yunus olamazsın;)çevikle başlıcan ilk.

Hocam cevik kuvvet oryantasyon birimi, calışmaya adapte olma muhabbeti işte, ondan sonra kısa sürede diğer birimlere dağıtılıyo personel.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Güzel bişey tabi hayalin. Bende girdim polislik sınavına mülakata girdim geçtim, yazılı sınav için kursa gittim herkes LYS hazırlanırken ben polislik sınavı için genel kültür ve genel yetenek için ders aldım. Bende çok istiyordum ki boyum 1.86 kilom 90 :) Sonra sınava girdim çok güzel geçti ama sınav iptal oldu psikolojim alt üst oldu ikinci sınava girdim çok zordu iç açıcı gelmedi zaten kazanamadık.

Ama inşallah kazanırsın Hakkında hayırlısı olsun.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst