Eline sağlık Tamer'cim,kamyona çevirdiniz motoru:queen:
teşekkürler İlhan abim
valla can sıkıntısı başa bela,bir araya gelince başlıyoruz düşünmeye bu motorlara neler takıp takıştırsak diye

bazen ortaya güzel şeylerde çıkıyor hani

---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:22 ----------
tamer kardeş,elinize,emeğinize sağlık,bence güzel olmuş.çünki görünür olmak bizler için çok önemli.bu arada,bu power ledler,beyin olmadan çalışmıyor mu? yani direk anahtarlı olarak elektriğe bağlanabiliyor mu?
teşekkürler Bora abim
bizim kullandığımız beyinlerin görevi power led gruplarını degişik fonksiyonlarda yakmak

hani polis motosikletlerinde yanan lambalar gibi,yoksa sadece kullanılan ledlere göre sürücü devresi ve ya direnç kullansakta oluyor.power ledler direk 12 volt ile besleme yapılmıyor kullanmış oldugum soguk led her biri 3,5 volt ile çalışmakta 3tane seri olarak kullanınca 10,5 volt yapıyor girişine 5 watt taş direnç veya 12 volt'u 10.5 volt'a düşüren sürücü devresi kullanıyoruz.
---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:31 ----------
büyüklere hizmette kusur etmemeye çalışıyoruz Sinan abim her daim RRRRRR

bu arada begendigine sevindim,
motosiklet bulmak zor teknemi alsam ne yazın denizleri aşar gideriz
