Bir daha kimseden bana kıyak yapmasını istemem

Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
demek bunun için " hadi bana bi kıyak yap..." dediğim kişiler bana kötü kötü bakıp nihahah diye gülüyorlardı :p
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
bak sen tanıdıksın sana kıyak geçtim..:)
Başka birisi olsa olmazdı yani :):cherry:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
nooluyo yaw. cepten cozemedim isi. aciklama bekliyorum :p

biri bi kiyak yapsinda bende anlim olayi :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Konu biraz cinsel içerikli gibi görünse de ,aslında özellikle haralarda cins aygırların (erkek at) kısrakla(dişi at)çiftleşmelerinde aygırın dölünün heba olmaması için elle yardımcı olma durumuna kıyakçılık denir.
Özellikle cins yarış atı yetiştiriciliğinde çok kullanılan bir yöntemdir.
Nereden biliyorsun derseniz ,bir arkadaşımın çok değerli yarış atı var ve sadece 1 çiftleşmeye 1.000-1500 TL ödüyor.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Konu biraz cinsel içerikli gibi görünse de ,aslında özellikle haralarda cins aygırların (erkek at) kısrakla(dişi at)çiftleşmelerinde aygırın dölünün heba olmaması için elle yardımcı olma durumuna kıyakçılık denir.
Özellikle cins yarış atı yetiştiriciliğinde çok kullanılan bir yöntemdir.
Nereden biliyorsun derseniz ,bir arkadaşımın çok değerli yarış atı var ve sadece 1 çiftleşmeye 1.000-1500 TL ödüyor.

Bu olayı develerede yapıyorlarmış. Vay be
demekki doğruymuş
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
Türk Dil Kurumu
Kıyak:1. sıfat, teklifsiz konuşmada Benzerlerinden üstün olan, çok güzel, mükemmel
"Kıyak bir koşu atı. Kıyak bir söz."
2. isim Hoşgörü, ayrıcalık tanıma
3. halk ağzında Güzel, biçimli, yakışıklı, düzgün giyimli
4. halk ağzında Kıyıcı, zalim, gaddar
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Türk Dil Kurumu
Kıyak:1. sıfat, teklifsiz konuşmada Benzerlerinden üstün olan, çok güzel, mükemmel
"Kıyak bir koşu atı. Kıyak bir söz."
2. isim Hoşgörü, ayrıcalık tanıma
3. halk ağzında Güzel, biçimli, yakışıklı, düzgün giyimli
4. halk ağzında Kıyıcı, zalim, gaddar


ondan sonra bunlar kıyak ''koşu atı''nı gel tövbe yarabbim ya..:jocolor: konuşturacak kötü kötü..:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst