Hysong gv250 mi Kymco venox 250 mi?

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
5
Hepinize merhaba motor tutkunu dostlar...
Motor'u sadece goz zevkinde bırakmaktan sıkılan bır ınsan olarak,hayalımı gercege dondurmeye karar verdim...
İzmir'de oturuyorum,hafta sonları cesme'ye ve yakın cevreye gitmek için bir motor almak istiyorum..
İlk başlangıç için ve eşimin de kullanacagı (Sanırım onu engelleyemeyecegim :)nı dusunursek,forumunuzdan,tecrubelerınızden yararlanarak bu ıkı motor arasında kaldım.
yardımcı olabılırsenız mınettar kalırım ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce aynı içerikle açılan 123456 adet konunun %88,14'ünde Hyosung sonucuna varıldı. :p
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
5
:) kusura bakmayın,acemı oldugumdan buraya yazmısım sanırım :)
sızın motorunuz sanırım gv250 ve memnunsunuz :))
bir bayan'a uygun mudur??
hysong'u kanuni motor bayiileri mi satıyor acaba?
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
[YT]Hmh9sIsWfnQ[/YT] Bayanlara uygun bir motordur, kontrol edilmesi oldukça rahattır. STKanuni bayileri satar; her kanuni bayisinde bulunmayabilir. Getirtmek biraz zaman alabilir. GV 250; 250lik cruiser sınıfında en iyi motordur.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Usul usul kullanıldığı sürece, atraksiyonlara girmediğiniz müddetçe gayet de kullanırsınız. Motor da başarılı bir motor. Piyasası da var. Bence çok ideal bir motor.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Daha önce aynı içerikle açılan 123456 adet konunun %88,14'ünde Hyosung sonucuna varıldı. :p

Bence geri kalan %11.86 neden Venox demis arastirilmasi gerekir. Acilan 123.456 konudan 108.814 konuda Hyosun tercih edilmesi o motorun iyi motor olduguna isaretmidir sizce? Yoksa geri kalan 14.641 konuda venox diyerek ne demek istemislerdir?
Ayrica venox diyenlerin yas ortalamasi kactir? Hepsi bakkala gidip paralarinin 1/4'u ile sakiz alarak, geri kalan paralariyla ne almislardir.
Not : GV 250 :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bence geri kalan %11.86 neden Venox demis arastirilmasi gerekir. Acilan 123.456 konudan 108.814 konuda Hyosun tercih edilmesi o motorun iyi motor olduguna isaretmidir sizce? Yoksa geri kalan 14.641 konuda venox diyerek ne demek istemislerdir?
Ayrica venox diyenlerin yas ortalamasi kactir? Hepsi bakkala gidip paralarinin 1/4'u ile sakiz alarak, geri kalan paralariyla ne almislardir.
Not : GV 250 :)

DAHA BÜYÜK NOT: Hayır VENOX !!!

Bir önceki mesajımda GV yi övmüş olmam onu tavsiye ettiğim, öne çıkardığım, baş taacı ettiğim anlamına mı gelir? Onu övmüş olmam hatta ve hatta tavsiye etmiş olmam onun iyi bir motor olduğunu mu gösterir. Neden VenoX'u övmemişim peki, araştırılması gerekir. Tüm bu %lik dilimlere bağlı mahalle baskılarına karşın Venox'u övmekten ve tavsiye etmekten ödün mü vermişimdir yoksa henüz GV karşısında Venox'u övecek adam anasının karnından daha doğmuş bulunmamaktadır...?? Tüm cevapları derhal masam da istiyorum. Ayrıca söz konusu masa geçekten de "masam" mıdır, bana ait midir araştırılsın...:king:

Konuyu dağıtmadan geyiğe vurma özelliğim 1 çentik daha arttı. Peki soruyu soran arkadaşa faydalı olabildik mi?:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Syanur, masa sizin masaniz ise, sizin olmayan masa kimin masasidir. On the table cumlesinde gecen masa sizin masanizda midir?
Not : Gv ikiyuzelli :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
venox tip olarak gv den daha güzel duruyor yakıt olarak da galiba daha az yakıyordu.

venox kullanıp pişman olan sorun yaşayan hiç görmedim desem yeridir gv için aynı şeyi söyleyemem çünki pek araştırdığım söylenemez :)

venox herkesin kullandığı ve bildiği bir motosiklet değil bu da onu özel ve ilgi çekici yapıyor sırf bunun için bile tercih ederdim

kısaca venox venox venox... :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Konu sahibini geyiğe pardon konuya davet ediyorum. Kendi görüşlerini de açıklasın...:wiinkk:

Masa benimdir ama bana pek benzememektedir. O yüzden şüphelerim vardır :) "Confession on the dance floor which is under the table" diye zincirleme isim tamlamasında da geçmektedir benim masam...

Venox ciddi mana da çok beğendiğim bir motordur. Bence şekil olarak mükemmeldir. Kaliteli olması da ayrıyetten mutluluk kaynağıdır. Ancak artık ithal edilmemektedir. Kaldı ki GV 250 çok iyidir, guçlu guvvatlı bir motordur da. O yüzden şu devirde herkesler tarafından "tek geçilir" :) Ama velakin keşke bukadar tipsiz olmasaydı. Kendini 800 lük zanneden yavru cruiser görüntüsü var benim gözümde. Keşke venox dizaynında bu motor ile var olsaymış.

Not: Venox bana fark edilir derecede küçük gelmesine rağmen çok seviyorum aleti, ki bu(küçük olması) bayanlar için çok da cazippo bir durum oluşturmakta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence geri kalan %11.86 neden Venox demis arastirilmasi gerekir. Acilan 123.456 konudan 108.814 konuda Hyosun tercih edilmesi o motorun iyi motor olduguna isaretmidir sizce? Yoksa geri kalan 14.641 konuda venox diyerek ne demek istemislerdir?
Ayrica venox diyenlerin yas ortalamasi kactir? Hepsi bakkala gidip paralarinin 1/4'u ile sakiz alarak, geri kalan paralariyla ne almislardir.
Not : GV 250 :)

Hyosung sonucuna varılmayan %11,86'lık kısımın, %62'sinde venox, %17'sinde "üstüne şu kadar (2 katı) daha koy şunu al" sonucuna, %21'inde "boş ver al bir çinli acemiliğini atarsın" sonucuna varılmıştır.
Venox diyenlerin yaş aralığı 17-60 olup paraların sakızdan kalan 3/4'lük kısmıyla %70 vergi ihtiva eden 95 oktan kurşunsuz benzin almışlardır.

Bu arada Hyosung diyenlere sorulan "neden Hyosung? sorusuna %64'ü "daha pahalı ve parça sorunu yaşayabilirim, yenisi gelmiyor bu motorun", %36'sı "hadi fiyatı falan neyse de tipi pek hoşuma gitmedi, hem çanta, sissy bar falan hiç yakışmıyor bu motora" cevabını vermiştir.

:p
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
5
tabii ki cevaplarımın hepsini aldım,ayrıca izmir in yagmurlu havasında okudugum geyıkler ekstra hosuma gitti :)
bir kaç ıkıncı el baktım,saglam bısey kıstırdıgım anda alıcam,sizlerinde aklında olursa sevınırım :)
hepınıze cok tesekkurler..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yav yazıktır kıstırma milleti :mrgreen: Ne güzel tabirler bunlar valla ben de eğlendim gider ayak... Gideyim de biraz iş yapayım.

Ben de bakarak olurum ama burası ankara, burada bulsan gelip alacak mısın? :) Ayrıca burası şey bölgesi... hani yokluk felan anlamında "bişey bölgesi" diye bir tabir vardır, orası işte ankara. Akşamları otobüs, dolmuş neyim kalmaz buralarda, heryer kapanır. İzmir gibi değildir, buradan da alınan motordan hayır mı gelir !!! (ah izmir ah, özledim valla)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
5
Yok la,angara zor ,o bebeler kıstırmıstır o motoru,
sen izmire gelive gaari,bak he bi yeeler bembeyaz oluvereyo bahardan :)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
soruyu soran arkadaş konuyu açtığına pişman bir şekilde gelecek yorumları bekliyordur sanırım.syanur ve lucas tebrik ettim konuyu sulandırmanıza hayran kaldım :queen::queen::queen::queen::queen:

kullanmadım ama dıgerlerıne göre motor performans olarak daha başarılı olduğunu bıldığım bır motor. gerçi 250 lik ler içinde 2 silindir 29 beygir başka yok sanırım :))) (gt 250- gt250r - gv 250) ortak motor kullanıyor. ama ağırlığı sıkıntı olurmu denemeden bilinmez.

saygılar
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
tabii ki cevaplarımın hepsini aldım,ayrıca izmir in yagmurlu havasında okudugum geyıkler ekstra hosuma gitti :)
bir kaç ıkıncı el baktım,saglam bısey kıstırdıgım anda alıcam,sizlerinde aklında olursa sevınırım :)
hepınıze cok tesekkurler..

Esinizle birlikte nice kilometreler yapin insallah.
Benim esimde motor kullanir arada. Simdiki 650 cc olmasina ragmen direge kadar gidip geliieemmm miii? diyerekten tum sahili turlayip, sag saglim gelebilmistir :)
Aslinda 250 cc kategorisinde tercih edilebilitesi en mantikli iki motor hakkinda tercih yapmamizi istemissiniz. Gercekten zor bir soru. Sadece Hp farki ile Hyosung denilebilir. Ama gorunus olarak cussesi daha kucuk olmasina ragmen Venox'u tekgecerim. Gordugunuz gibi bizler bile kararsiziz ki size nasil fikir verebilelim :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ikisinide test etme imkanım oldu venoxun plastik aksamı ve çanta takılmama olayı biraz can sıkıcı ama karizma bi motor hyosunugda ise bilmiyorum ufak geldi gözüme :sunny: yalnız venox'un sesi daha güzeldi bence...
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
5
cok tesekkur ederım,hepimiz nice kilometreler yapalım inşallah..:)
250 cc olmasına,bu kategorideki en iyileri bu forumu gozlerım cıkana kadar okuyarak buldum,aslında hep hayran oldugum motor suzuki intruder..ancak sımdılık butcemız,daha onemlısı deneyımımız buna yetecek sanırım :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ikisinide test etme imkanım oldu venoxun plastik aksamı ve çanta takılmama olayı biraz can sıkıcı ama karizma bi motor hyosunugda ise bilmiyorum ufak geldi gözüme :sunny: yalnız venox'un sesi daha güzeldi bence...

Egzos'a 8'lik matkap ucuyla iki delik delmeye bakar o ses olayi hacım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst