Dainese, Revit yardım istiyorum.

Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Merhaba arkadaşlar,

Yazlık mont almak istiyorum sadece yaz aylarında kullanmak için İzmir'in de sıcağı malum. Ben kafamda bir iki şey düşündüm ama kullanıcılara veya daha önceden duymuş, tecrübe etmiş arkadaşlar varsa bana yardımcı olurlarsa çok sevinirim.

Aradığım özellikler:
1. Direkt yazlık mont olacak
2. Full korumalı olacak.
3. Uzunu var mıdır bilmiyorum o yüzden yazıyorum, kısa olacak.

1.82 boylarında 77 kilo civarıyım. 48 beden benim için uygun diye düşünüyorum ama markaların kalıpları olabilir belki ayakkabılarda olduğu gibi eğer farklılık varsa belirtmenizi de rica ediyorum.

Almışken iyi bir şeyler almak istiyorum. Dainese, Revit gibi iyi markalardan alışveriş yapmayı düşünüyorum. Bütçe konusunda tabi ki kısıtlarım var ama 500 TL civarına kadar çıkabilirim ama 500'den yüksek bir ücretteki ürünün çok bariz avantajı bir şeyi varsa da duymak isterim.

Şu aşağıdaki ürünler hakkında da düşünceleriniz, önerilerinizi de duymak istiyorum:

1. Revit Tarmac Air

http://www.feyizoglu.com/Tarmac-Air-Yazlik-Mont_46810.html#0

2. Dainese Horozont ( farkı ne merak ediyorum )

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nese-yazlik-mont-horozont-tex-67146368/detay/

3. Dainese Air Tex - 2

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...et-dainese-mont-yari-fiyatina-81351824/detay/

Bunlar gözüme çarpan ürünler. Gözünüzün önüne örnek olsun diye koydum. Başka biliyorsanız kaliteli beni üzmeyecek her türlü öneriye açığım.

Teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
File montların neredeyse hepsi aynı, deri alacak olsan dainese derdim ama is fileye gelince markaya çok para vermenin anlamı yok bence
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
File montların neredeyse hepsi aynı, deri alacak olsan dainese derdim ama is fileye gelince markaya çok para vermenin anlamı yok bence

Aslında ben de öyle düşünmüştüm ama ortalama bir fileli montla bu montlar arasında 100-150 TL kadar fark olduğu için o farkı vereyim nolcak mantığıyla yaklaşıyorum. Ha asıl bu markaları tercih etme sebebim bunların koruma onaylı oluşu, plastiklerin sertliği filan. Hep duyumlar bunlar tabi.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Şimdi Dainese markası motosiklet dünyasının Armani'si gibidir. Her zaman en pahalı ürünleri Dainese'de bulabilirsiniz, markalarını satarlar çoğu zaman. Aslında çok kaliteli ürünleri de vardır fakat pek o ürünlerden bahsetmiyoruz burada. Yani deri bir tulum yahut mont-pantolon takımından bahsediyor olsak farkını ortaya koyacaktır Dainese lakin yazlık fileli montta pek ezici bir üstünlük sağlayacağını düşünmüyorum.

Gelelim fileli mont mevzusuna. Şahsen yaz kış deri montla motosiklete biniyorum senelerdir, son 2 senedir 2 Revit montumu değişmeli olarak kullanıyorum, biri cordura diğeri ise dana derisi. Açıkçası ben fileli mont yerine çıkarılabilir içlikleri olan montlardan tavsiye edeceğim. Bunları 4 mevsim kullanabilirsiniz ve şahsi görüşüm fileli monttan daha fazla güven verdikleri yönünde. Haftanın 6 günü bilfiil motosiklete binen biri olarak ben çok sıkıntı yaşamıyorum İstanbul'da, lakin İzmir hakkında pek bir yorumda bulunamayacağım.

Ben mont örneğinden çok Dainese olayına dikkat çekmek için yazdım. Açıkçası 950 liralık Dainese montun sizi her türlü kazadan koruyacağını düşünmüyorum, bana kalırsa aynı işi Revit de yapacaktır. Yakın fiyatlı ürünlerde ise gidip görün mümkünse, hangisinin kalitesi veya kalıbı veya görünüşü hoşunuza giderse, hangisi içinize sinerse onu alın. Hatta mümkünse almak istediğiniz montu bir süre deneyin, kararınızı daha rahat verebilirsiniz bu sayede.

Kolay gelsin.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Telefondan giriyorum bu sefer o yüzden alıntı yapamıyorum tek tek yazmaya çalışayım.

@teocan94 Teşekkür ederim ama bu tip bir sey düsünmüyorum ama böyle vücut olaydı keşke .)

@Mr.cihans O linki telefon açmadı ama bilgisayarı açınca hemen bakacagım birileri memnunsa önemli.

@gti_king Öncelikle ugrasıp uzun uzun yazdıgın icin tesekkur ederim. Marka takıntısı olan biri degilim. Bu markalara yönelme sebebim dedigim gibi kaliteyi ön planda tutmak amaçlı. Dört mevsim konusunu araştırdım biraz açıkcası ve insanlar nerdeyse yarı yarıya ayrılmıslar yazın bu montların kullanımı konusunda. Ben de buna yazlık bir montu yazın kullanıp kış icin de bir deri mont alarak cözeyim diye dusundum. Simdi de deri mont alıp azıcık da terleyeyim nolcak demek istiyorum ama daha önce altımdan gsr, dragstar gibi motosikletler gecmesine ragmen suan gecici gibi de olsa ybr var ve acıkcası yakıstıramıyorum kendime o incecik lastiklerle deri ceketi. 950 tl gibi bir parayı dainese yazlık monta vermem ve veremem ama bilen varsa da nedir bunun bu sırrı merak etmedim degil. Bu linklerde de yazmıyor su belgeli koruması var filan diye. Tip ve beden haric degerlendirecek hic bir bilgim yok o yüzden. Ama dediginiz türde ceketlere ornek link atarsanız sevinirim.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Bering kullaniyoruz eşimde bende yazlık fileli mont ta. Korumaları knox - ce onaylı, ingiliz firması ayrıca sırtlıklarimizda knox, kaliteli bir koruma ürünleri üreten bir firma.
Bering de fransızların markası.geçen sene motomaxtan tanesini 180tl ye almıştık diye hatırlıyorum. Şimdi nekadar sitesine bakmak lazım.
 
Katılım
10 Eyl 2005
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşım ben revit tarmac air kullanıyorum ve çok memnunum. Alanyada yaşıyorum ve şimdiden sıcaklar başlamasına rağmen hiç sıkıntı çekmiyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Soru sormak istersen memnuniyetle cevaplarım.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Bering kullaniyoruz eşimde bende yazlık fileli mont ta. Korumaları knox - ce onaylı, ingiliz firması ayrıca sırtlıklarimizda knox, kaliteli bir koruma ürünleri üreten bir firma.
Bering de fransızların markası.geçen sene motomaxtan tanesini 180tl ye almıştık diye hatırlıyorum. Şimdi nekadar sitesine bakmak lazım.

Modelini yazabilirseniz bering'e de bakayım. onaylı koruma filan varsa aradığım özelliklerden çünkü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

Merhaba arkadaşım ben revit tarmac air kullanıyorum ve çok memnunum. Alanyada yaşıyorum ve şimdiden sıcaklar başlamasına rağmen hiç sıkıntı çekmiyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Soru sormak istersen memnuniyetle cevaplarım.

Teşekkür ederim internete giremedim doğru düzgün anca yazabiliyorum. Özel'den mesaj atacağım size.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Size en mantıklı tavsiyem zandona veya polisport marka body armor almanız ve üzerine bi tshirt giyip çıkmanız. ben bütün yaz böyle gezerim. korumasının yanında çok karizmatiktir kendileri. Aşağıda linklerini verdiğim ürünlere bi göz atın seviceksiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...vucut-koruma-favorilerime-ekle-61323704/detay

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-ARMOR-KOMPLE-UST-GOVDE-KORUMA-pmu1732.html

http://www.ebay.co.uk/itm/DAINESE-B...ve_Clothing&hash=item3f11db5ecb#ht_4332wt_905

Bu tarz ürünler alabileceğiniz en güzel yazlık ekipmanlardır. Sırtındaki sırtlığın delikli olmasına özen gösterin yoksa sırt kısmı biraz fazla terletebilir. Zandona marka olanı özen motosikletten alabilirsiniz. Kullandım ve öneriyorum çok kaliteli gerçekten.
Paranız birazz daha fazla ise dainese alabileceğiniz en iyisidir. biraz daha bütçeden kısarsanız kalite/performans olarak polisport önerebilirim.
Bunların üzerine bi cross jarse giyip fantezik bi şekilde gezebilirsiniz bide tabi :cherry:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Size en mantıklı tavsiyem zandona veya polisport marka body armor almanız ve üzerine bi tshirt giyip çıkmanız. ben bütün yaz böyle gezerim. korumasının yanında çok karizmatiktir kendileri. Aşağıda linklerini verdiğim ürünlere bi göz atın seviceksiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...vucut-koruma-favorilerime-ekle-61323704/detay

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-ARMOR-KOMPLE-UST-GOVDE-KORUMA-pmu1732.html

http://www.ebay.co.uk/itm/DAINESE-B...ve_Clothing&hash=item3f11db5ecb#ht_4332wt_905

Bu tarz ürünler alabileceğiniz en güzel yazlık ekipmanlardır. Sırtındaki sırtlığın delikli olmasına özen gösterin yoksa sırt kısmı biraz fazla terletebilir. Zandona marka olanı özen motosikletten alabilirsiniz. Kullandım ve öneriyorum çok kaliteli gerçekten.
Paranız birazz daha fazla ise dainese alabileceğiniz en iyisidir. biraz daha bütçeden kısarsanız kalite/performans olarak polisport önerebilirim.
Bunların üzerine bi cross jarse giyip fantezik bi şekilde gezebilirsiniz bide tabi :cherry:

Öncelikle teşekkür ederim. Bu tip ürünleri düşünmemiştim rahatsız gelir gibi geliyordu ama şöyle bi gideyim giyeyim bari merak ettim. Üstüne t-shirt atıp yola çıkmak tatlı geldi kulağıma ne yalan söyleyeyim .))
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
revit güzeldir,koruması iyidir.tarafımdan denenmiş
sadece teksitil kumaş birkaç yerinden yırtılmıştır.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
1 yıldır revit air fileli mont kullanıyorum. Geçen yıl nakit pazarlıkla 280e aldım. Kalitesinden ve konforumdan gayet mennunum.. İzmir sıcağında test ettim. İstanbuldan izmireTemmuz sıcağında 530 km gittim hiç terleme olmadı seyahat sırasında:cat: Dur kalk ve şehir içinde ise haliyle terlemiceğin mont yoktur. bu yüzden teri en aza indiren file mont sart! Ama dikkat etmen gereken sucuk gibi olursa tişortün basmaman(50 km altı)

Bütcen varsa kaliteli alman senin için daha iyi.. Bende tavsiye üzeirne aldım gayet memnunum ama olduki çok serin tepelre çıktın veya akşam serinine kaldın Wind stopper yelek de şart bunda da ucaza kaçmamalısın hediyesi 160 tl revit scoop yelek. 80 tl olan markalar rüzgarı durdururken terletir. Bu yelekler tamamen özel malzemedir..prohel yelekte revitin yaptığı ruzgarı keserken terletmeme ve nefes alabilme teknolojisine sahip değildir..
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Bunu daha önce de tartışmıştık, body armour tek başına giyilmez, tişört ile giymek gibi bir lükse pek sahip değilsiniz. Body armourlar sürtünmeye dayanmaz, asfalt zımpara gibi aşındırır önce korumayı ardından sizi. Bence tekrar düşünün.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
1 yıldır revit air fileli mont kullanıyorum. Geçen yıl nakit pazarlıkla 280e aldım. Kalitesinden ve konforumdan gayet mennunum.. İzmir sıcağında test ettim. İstanbuldan izmireTemmuz sıcağında 530 km gittim hiç terleme olmadı seyahat sırasında:cat: Dur kalk ve şehir içinde ise haliyle terlemiceğin mont yoktur. bu yüzden teri en aza indiren file mont sart! Ama dikkat etmen gereken sucuk gibi olursa tişortün basmaman(50 km altı)

Bütcen varsa kaliteli alman senin için daha iyi.. Bende tavsiye üzeirne aldım gayet memnunum ama olduki çok serin tepelre çıktın veya akşam serinine kaldın Wind stopper yelek de şart bunda da ucaza kaçmamalısın hediyesi 160 tl revit scoop yelek. 80 tl olan markalar rüzgarı durdururken terletir. Bu yelekler tamamen özel malzemedir..prohel yelekte revitin yaptığı ruzgarı keserken terletmeme ve nefes alabilme teknolojisine sahip değildir..

Windstopper ceketim var bisiklet için kurtarmaz mı ? .)) Yeleği de göz önünde bulundurayım ona da bakacağım şimdi.

Bunu daha önce de tartışmıştık, body armour tek başına giyilmez, tişört ile giymek gibi bir lükse pek sahip değilsiniz. Body armourlar sürtünmeye dayanmaz, asfalt zımpara gibi aşındırır önce korumayı ardından sizi. Bence tekrar düşünün.

Korumayı aşındırsın da beni ıhıh. Anlaşıldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst