Bisan Motocub100

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
merhaba arkadaşlar yarın bu motoru alıcam inşallah bi sorunu alcam inşallah önerilere açığım ve garajım yok disk kilit yetermi acaba saklamak için
motor bu
sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bisan-bisan-lifan-77688824/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

yokmu hayırlı olsun dicek :d
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
alma motosikleti 16000 km de 800 tl çok fazla yol yapmış ederi 200-300 tl
motosikletin ömrü bitmiş
daha az km olanlarına bak
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ysn17 300 tlye o motosikletin motorunu vermezler 300 tl ye bana bulsana 15000 km de 100 de sana cukka orjinalse şasesinde darbesi veya sağa sola çekmesi yoksa al fiatı iyi biraz daha kırsa tadından yenmez mesala 750 tl
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
ysn17 300 tlye o motosikletin motorunu vermezler 300 tl ye bana bulsana 15000 km de 100 de sana cukka orjinalse şasesinde darbesi veya sağa sola çekmesi yoksa al fiatı iyi biraz daha kırsa tadından yenmez mesala 750 tl

Bisan bu kadar kalitelimi ?
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
hepinize teşekkùrler arkadaşlar motoru alınca resimleri koyarım başka bi tane daha motor var km si az belki onu alabilirim
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. önerim,
lastikleri tubeless ve iyi bir markayla değiştirmen. Ayrıca o arkadaki sisybar'ı da sökmen.

kilit için disk kiliti değil, iyi bir zincir kilit öneririm. çünkü genelde kucaklayıp götürüyorlar eğer niyetleri varsa... ayrıca zinciri şaseden geçirerek kilitlemeni öneririm :)

lifan 3 Valf güzel gider :) ama bakımını çok aksatırsan fazla yakar.
son olarak egzosu ve hava filtresinle oynamazsın inşallah, orjinal binersin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cup Hiç Tavsiye Etmem 2 Ay içinde sıkılırsın hatta garanti verebilirim 1 yıl boyunca cup kullandım ve artık nefret ediyorum diyebilirm o motorlardan hiç uzun yola gelmiyor titreşim çok fazla ve önde depo olmadıgı için bi güvensizlik hissi veriyor bacaklar öne dogru düşüyor falan cg türevi motorlara bakmanı tavsiye ederim bütçeni biraz daha zorluyabilirsen yada scooter al bu fiyatlara.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. önerim,
lastikleri tubeless ve iyi bir markayla değiştirmen. Ayrıca o arkadaki sisybar'ı da sökmen.

kilit için disk kiliti değil, iyi bir zincir kilit öneririm. çünkü genelde kucaklayıp götürüyorlar eğer niyetleri varsa... ayrıca zinciri şaseden geçirerek kilitlemeni öneririm :)

lifan 3 Valf güzel gider :) ama bakımını çok aksatırsan fazla yakar.
son olarak egzosu ve hava filtresinle oynamazsın inşallah, orjinal binersin...

teşekkürler hocam asya 100 cub buldum bi tane 950 ye bırakıyo daha 2000km de plaka da yok cuma günü elimde motor inşallah hepinize güzel temennileriniz için teşekkürler allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin hepimize kendinize iyi bakın

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

Cup Hiç Tavsiye Etmem 2 Ay içinde sıkılırsın hatta garanti verebilirim 1 yıl boyunca cup kullandım ve artık nefret ediyorum diyebilirm o motorlardan hiç uzun yola gelmiyor titreşim çok fazla ve önde depo olmadıgı için bi güvensizlik hissi veriyor bacaklar öne dogru düşüyor falan cg türevi motorlara bakmanı tavsiye ederim bütçeni biraz daha zorluyabilirsen yada scooter al bu fiyatlara.

hocam şimdi ayağımı yerden kessin yeter yazın mondial 125 mh drift alcam inşşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------


onlarada baktım hacı mondiali satmışlar bisan ise 1100 den aşağıya inmiyo ve motor resimde görüldüğü gibi temiz değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst