Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangi arkadaşımız satıyor motorunu?
http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=79408485&rnd=6730

Ayaklıklara bakarsak bizden biri...

Bu motor bizden olmadığı gibi ayaklıkta benim yapımım değil
7 kg gelen demir dökümden h.hawk ın ayaklıklar

---------- Post added at 14:41 ---------- Previous post was at 14:39 ----------

Güzel olur dostum gerçekten, benim kısmetse alacağım motorun egzosları stok, çok sessiz :) hem senin cobra ları bir göreyim de olmadı egzos olayına girerim :bounce:

Haydi hayırlısı olsun.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
saolun, benim icin uzun gececek bir haftanin ardindan shadow uma kavusacagim kismetse :) sonra sizin degerli deneyimlerinize ihtiyacim olacaktir muhakkak, simdiden tesekkur...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
yeni motorlarınız hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın, kazasız sürüşler herkeze..
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Sözünüzü dinledim reflektörleri değiştirdim.
Osman Bey, krom çerçevelisini hiç bi sanayide bulamadım.
Küçük yuvarlak olanını buldum ama nikelajı ve kalitesi hiç iyi değildi.
en son bunlarda karar kıldım. Bence uydu.

 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaslar benim motorda radyator koruma yok, kromlu sık bir kapağın günahı ne kadardır :) ve nereden en uygun temin ederim acaba ?
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Arkadaslar benim motorda radyator koruma yok, kromlu sık bir kapağın günahı ne kadardır :) ve nereden en uygun temin ederim acaba ?

Merhaba Shadow cu dostlar benim de radyator korumasına ve daha acil çanta demirlerine ihtiyacım var. Ancak ilçemde ulaşabilme şansım yok. Nerede nasıl bulabilirim ve bana kargo yapabilirler mı? Ya da nasıl bir çözüm bulabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Buradan bir bakın bakalım,benim aldıklarımdan 100% memnunum. Özellikle koruma demiri çok iyi
Sahibinden com da bir bakın bakalım cromeman adlı satıcıda uygun olabilir.
İlan No 14542665
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Buradan bir bakın bakalım,benim aldıklarımdan 100% memnunum. Özellikle koruma demiri çok iyi
Sahibinden com da bir bakın bakalım cromeman adlı satıcıda uygun olabilir.
İlan No 14542665

Çanta demirini bulamadım. Ancak radyator koruma guzel. Tabii fiyatı konusunda fikrim yok. Sizce uygun mü?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

ilginiz için Ayrıca teşekkür ederim
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Merhaba Shadow cu dostlar benim de radyator korumasına ve daha acil çanta demirlerine ihtiyacım var. Ancak ilçemde ulaşabilme şansım yok. Nerede nasıl bulabilirim ve bana kargo yapabilirler mı? Ya da nasıl bir çözüm bulabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim.

İstanbul sirkeci'de Özen motorda var. Kargo yapıp adrese gönderiyolar. Fiyatları oradan sorman gerek.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Merhaba Shadow cu dostlar benim de radyator korumasına ve daha acil çanta demirlerine ihtiyacım var. Ancak ilçemde ulaşabilme şansım yok. Nerede nasıl bulabilirim ve bana kargo yapabilirler mı? Ya da nasıl bir çözüm bulabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim.

İstanbul sirkeci'de Özen motorda var. Kargo yapıp adrese gönderiyolar. Fiyatları oradan sorman gerek. Bazı kişiler memnun kalmadığını yazmışlar. Benim bugüne kadar birkaç alış verişim oldu. Parada hiç minnetleri yok. Zaten bütün motosiklet aksamları satan yerler aynı davranışı sergiliyor. Rekabetin az oluşu bu insanlara şans tanımış. En azından mukayese açısından bilgi edinmiş olursunuz. Fakat kısacası ben bir yanlışlarını görmedeim. Hatta onlardan 2 defa da motosiklet satın almıştım.

SATIŞ NOKTALARI - Özen Motor





198.106.13.43/SatisNoktalari.aspx


KAYALAR MOTOR, İSTANBUL, 0212 264 57 98. ÖZEN MOTOR SİRKECİ, İSTANBUL, 0212 520 77 75. KARDEŞLER MOTOR, İSTANBUL, 0212 535 40 27 ...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Bilgiler için teşekkürler arkadaslar peki bu radyator korumanın ayrı montaj aparati var mı nasıl sabitlenor raşidinde ?
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
İstanbul sirkeci'de Özen motorda var. Kargo yapıp adrese gönderiyolar. Fiyatları oradan sorman gerek. Bazı kişiler memnun kalmadığını yazmışlar. Benim bugüne kadar birkaç alış verişim oldu. Parada hiç minnetleri yok. Zaten bütün motosiklet aksamları satan yerler aynı davranışı sergiliyor. Rekabetin az oluşu bu insanlara şans tanımış. En azından mukayese açısından bilgi edinmiş olursunuz. Fakat kısacası ben bir yanlışlarını görmedeim. Hatta onlardan 2 defa da motosiklet satın almıştım.

SATIŞ NOKTALARI - Özen Motor





198.106.13.43/SatisNoktalari.aspx


KAYALAR MOTOR, İSTANBUL, 0212 264 57 98. ÖZEN MOTOR SİRKECİ, İSTANBUL, 0212 520 77 75. KARDEŞLER MOTOR, İSTANBUL, 0212 535 40 27 ...

İlginize çok teşekkür ederim. Araştıracağım.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Aklıma gelen iki soru daha :)
Arka sele kalkıyor mü ? Yani küçük de olsa eldiven disk kilidi falan koyacak kadar bı bagaj kompartmani var mı ? Aradım taradım bulamadım ama bir sorayım istedim.
Bir de motorun solunda yanında sanırım bir kask kilit mekanizması var ama nasıl çalıştığını anlamadım ? O dile Kaski nasıl bağlamam lazım ???
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Chopperrider seleler sabit ve eldiven koyabileceğin bir göz yok malesef. Vidalar ile sökülebiliyor ama sürücü selesinin altında akü var.

Sen hangi semttesin bu arada?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bilgiler için teşekkürler arkadaslar peki bu radyator korumanın ayrı montaj aparati var mı nasıl sabitlenor raşidinde ?

Ayrıca vida yok. Radyatörün bağlı olduğu vidaları gevşetip üzerine bağlanır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

Aklıma gelen iki soru daha :)
Arka sele kalkıyor mü ? Yani küçük de olsa eldiven disk kilidi falan koyacak kadar bı bagaj kompartmani var mı ? Aradım taradım bulamadım ama bir sorayım istedim.
Bir de motorun solunda yanında sanırım bir kask kilit mekanizması var ama nasıl çalıştığını anlamadım ? O dile Kaski nasıl bağlamam lazım ???

Kontak anahtarı ile geri açılan bir mil vardır. Kaskın klıps kordonunu geçirip mili arka taraftan elle ileri itirip kilitliyor ve anahtarı üzerinden alıyorsun.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Ben de öyle tahmin ettim ama benim Kaskin ipi o mile sığmadı o yuZden tereddüt ettim bu arada shadowla kullanmak için agv rp60 mat siyah open face kask sipariş ettim çarşamba elimde olur inşallah. Retro tasarımım hoş bı kask, şimdi buna uygun deri mont arıyorum tavsiyeni olur mü ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Aklıma Yatan tek model bu ne dersiniz :
http://www.hudsonderi.com/?urun-296-12-MC-HL-BAY-DERi-CEKET-motosiklet-motorsiklet.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Sipariş ettigim kask da bu
http://www.mototas.com.tr/urunlistele.aspx?id=6702&m=44&g=598&o=97&s=1297
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Ben fuardan bunu aldım
tavsiye ederim,alırsan önceden haber ver konuşalım firma ile öyle al,indirim falan yaptırırız
http://www.hudsonderi.com/?urun-186-217-CW-HL-BAY-DERi-CEKET-motosiklet-motorsiklet.html

boy kilo belirtirsen beden söyleyebilirim,hatta bukadar zamandan sonra isimde belirtebilirsin )

hocam haklısın vallahi :) sitede eski oldugum için kendimi tanıtmayı ihmal etmisim kusura bakmayın. İsmim Emir Ankara'dayim yas 32 kamudayim 2006 dan beri motosiklet biniyorum.

Bu arada linkini verdiginiz mont çok daha sık benim beğendiğimden ama malum fiyat da iki katı :( boyum 182 kilo 93 95 arası değişiyor :)su an deri montum 54 beden takım elbisede de kalıba göre 52 ya da 54 giyiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İ:stanbul şirinevler şubeyi arayıp Hayrettine sorarsan benim aldığım modelle senin istediğinde bedenler aynıysa L sana uyar,ha tek çekim alacaksan montu Gürol ve Osman abi selam söyledi 240 liraya vermesseniz döverlermiş sizi de ikisi bir araya geldiğinde ormanda 100 aslan gücünde oluyorlarmış de,sonuçtanda haberdat et bizi
hayırlı olsun tekrar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst